Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Játék
FAQ
Jellemzők
Követelmények

Karakterek
Fajok
Skills
Perks
Traits
Attributes

Mágia
Tiltott művészet
Thought magic
Tribal magic
Divine magic

Világ
Történelem
Helyszínek
da Vinci naplója

Játékleírás
Harc
Frakciók
NPCk
Tárgyak

Háttérinfók
Chatlog
Q&A
Interjuhuk

  

Lionheart Q&A #1
Megkerestünk néhány embert a fejlesztő Reflexive Entertainment-nél, és a kiadó Black Isle-nél, hogy meséljenek arról, mi is a kedvenc jellegzetességük (trait) a játékban.




Lionheart Q&A #2
Megkérdeztük a Reflexive és a Black Isle fejlesztőit melyik a kedvencük a négy faj közül..




Lionheart Q&A #3
Nyolc Reflexive és Black Isle csapattag mesél nekünk arról, milyen különleges képességeket is szeretnek adni SPECIAL karakterüknek..




Lionheart Q&A #4
Megkérdeztünk néhány fejlesztőt a Reflexive-től és a Black Isle-től, hogy mely helyszíneket találták a leginkább említésre méltónak.




Lionheart Q&A #5
A Reflexive és a Black Isle csapat nyolc tagját kérdeztük meg, milyen meglepetéssel is találkoztak eddig..




Lionheart Q&A #6
Mely ellenfelek legyőzése volt a legszórakoztatóbb a Reflexive nyolc fejlesztője szerint?




Lionheart Q&A #7
Az itten a kérdés, hogy a Reflexive és BIS fejlesztői szerint ki a legérdekesebb NPC a játékban?




Lionheart Q&A #8
A program fejlesztésének végéhez közeledvén 7 RE tag beszél arról, konkrétan mivel is járultak hozzá a játékhoz..




Lionheart Q&A #9
Megkérdeztük a Reflexive fejlesztőit, melyek a kedvenc fegyvereik..




Lionheart Q&A #10
A Reflexive team tagjai most arról nyilatkoznak, hogy milyen tárgyak találhatóak a játékban, és melyeket érdemes gyűjtögetni..




Lionheart Q&A #11
Az AI meglehetősen kritikus tényező az RPG életében, ezért legutóbb erről kérdezgettük a Reflexive Entertainment munkatársait.




Lionheart Q&A #12
Azokról a dolgokról kérdezgettük a Reflexive tagjait, ami alapján a Lionheart igazán egyedinek tekinthető.




Lionheart Q&A #13
Megkérdeztük a Reflexive fejlesztőit, hogy mit tudnak mondani a zenéről, beszédhangokról és egyéb effektekről.




Lionheart Q&A #14
Azt firtattuk Reflexive tagok esetébe, hogy milyen karaktertípust próbálnának ki szívesen.




Lionheart Q&A #15
Azt kérdeztük meg a Reflexive csoport tagjaitól, hogy a játék mely aspektusait fejlesztgették a meghosszabbított fejlesztési idő alatt.




Lionheart Q&A #16
Az kérdeztük meg a Reflexive fejlesztőitől, hogy a játék mely elemei bizonyultak hasznosabbnak, vagy értékesebbnek a vártnál?




Lionheart Q&A #17
Úgy tűnik, hogy a Reflexive alternatív történelmének legérdekesebb elemei kívül esnek a játék fő szálán..




Lionheart Q&A #18
Mivel a játékot ezen a héten szállítják, úgy gondoltuk, megkérdezzük a fejlesztőket, mit is tanultak a játék elkészítése során.