|
Interjúk
A nagy meglepetés! ITT interjúk fordításai lesznek! Olalalaaa!
Oldal: 1, 2 - következő oldal
2007.09.23. - Kwish
GameSpot interjuhé (070921) A GameSpot a videó mellett egy interjuhét is lehozott, melyben Michal Madejt szegezték a falhoz kérdéseikkel. Azért szűrtem. Nem is. Elég jó a cucc, meg már régen volt interjuhé...
2007.07.12. - Kwish
IGN interjuhé részletek (070703) Az IGN lehozott egy interjuhét is, tekintettel azonban arra, hogy inkább némi Oblivion fikázás van benne, meg elméleti fejtegetés az MMO játékok lelkivilágáról, kihagyom a dolog nagyobbik részét, s csak a The Witcher specifikus részekkel foglalkozom...
Azért az egy érdekes infó, hogy Michal Madej csak azért játszott az Oblivionnal, mert szakmailag kénytelen volt végigvinni, és hogy finoman szólva is nem tetszett neki, s unta a dolgot. Hmm.
2007.06.19. - Kwish
Interjú az új hivatalos oldal készítőivel Az új site indulásának apropóján készült egy rövid interjuhé az oldal készítőivel: az oldal flash részéért és a teljes projekt grafikus tervéért felelős Bitterlix társasággal, valamint a CD Projekt RED web programozójával (ő a közösségi oldal készítője)
2007.06.09. - Kwish
The Witcher - Gameshark interjuhé (070607) A Gameshark is táncba vitte Michal Madejt és egy kicsit hosszabb lélegzetű beszélgetésre került sor. Most má’ viszont aszondom, hogy a lerágott csont jellegű kérdéseket akár hanyagolhatnám is… vagy rövidítem, vagy izé (a zárókérdésre adott válasz pl. ua. mint az egyik utóbbi interjuhéban...)
2007.06.06. - Kwish
GameSpot interjuhé (070601) A GameSpoton megjelent képek nem ám csak úgy önállóan nyomultak be a virtuális térbe, hanem egy rövidebb kérdezz-felelek apropóján. Itten is Michal Madejt nyüsztölték, aki készségesen válaszolt a felmerült kérdésekre.
2007.06.04. - Kwish
DriverHeaven.net interjuhé (070526) A DriverHeaven.net oldalon jó néhány napja megjelent egy hosszabb lélegzetű beszélgetés a Michal Madejjel, a játék fejlesztőjével. Nem azt mondom hogy szétveti az új infók tömkelege, de ez meglepő is lenne egy ilyen kivesézett játékkal kapcsolatban.
2007.01.24. - Kwish
Sector.sk interjuhé szemezgetés A Sector névre hallgató szlovák oldal készített egy interjuhét Lukasz Mach PR mókussal. Mivel a játékkal kapcsolatban igen mélyreható ismeretei lehetnek már mindenkinek, agresszív rövidítés következik a (már egyébként többször elhangzott) lényeg kiemelésével ('asszem, már az ismétlés a tudás anyja szintet is messze magunk mögött hagytuk), részletesebb feature listának is felfogható a dolog.
2006.12.21. - Kwish
TheWitcher.de interjuhé A The Witcher német rajongói oldal feltett néhány kérdést a játékkal kapcsolatban a fejlesztő csapat PR mókusának, Michal "Funky Monk" Balaszczuk-nak. Nem hiába telt el néhány hónap a legutolsó cucc óta, még akár azt is mondhatjuk, van benne valami...
2006.11.16. - Kwish
Real World Benchmark interjuhé A Real World Benchmark elnevezésű oldalon majd egy hónapja lejött egy interjuhé Michael Madej-jel, a CD Projekt vezető fejlesztőjével, de eléggé elsikkadt a dolog, én a hivatalos oldal fórumán vettem észre, hogy utaltak rá. Nem is rossz anyag, bár néhány dolgot kihagytam (pl. hogy még nincs fejlesztőjük... úgy láccik, ez a beszélgetés is k.va sokáig készült :) ).
2006.07.25. - Kwish
GamingNexus interjuhé Megjelent egy interjuhé a GamingNexus oldalon. Világmegváltó relevációkat ezúttal se várhatunk, viszont én most először látok komolyabb nyilatkozatot a játék D'jinni nevű eszköztárával kapcsolatban, ami hűdeszuper lesz majd...
2006.06.13. - Kwish
TheWitcher.com interjuhé A Hivatalos Oldal a TWW keretén belül megkezdte egy többrészes interjuhé közlését. Az első rész a fejlesztési munka kezdeteivel és ihletőivel foglalkozik, áldozat Michał Madej, vezető fejlesztő.
2006.05.26. - Kwish
Gamingnext interjuhé minimalizálás A Gamingnext készített egy interjuhét Michał Madej-el. Azokat a kérdéseket, melyeket miden interjuhé elején feltesznek (fejlesztő cég, általában a játékról ésatöbbi), most inkább kihagyom. Bocs.
2006.05.08. - Kwish
Next-Gen.Biz beszélgetés sűrítmény Megjelent egy beszélgetés a Next-Gen.Biz oldalon Michal Kicinski-vel, a játék társ-vezérigazgatójával. A kérdések nagyobbik része közvetlenül nem a játékkal kapcsolatos (amerikai piac fontossága, CD Projekt histori), így azokat nem részletezném, a végén összefoglalom őket.
2006.04.25. - Kwish
NWN Vault interjuhé Mostmár kezdem elveszíteni a fonalat, hogy a WW3 rendezvénysorozaton melyik nap mi történik, mindenesetre az NW Vault az ötödik napot jelölte meg rövid interjuhéja közzétételeként, a Hivatalos Oldal meg hatodiknak, no, mindegy...
2006.04.19. - Kwish
RPG Codex interjuhé Az RPG Codex jó néhány kérdésére Joanna Kobylecka, a CD Projekt PR Nagyasszonya válaszolt. Alapos cucc (mint minden codexes interjuhé), és jó hosszúra sikerült. Néhány válasz erősen PR szagú, de már olyan régen volt komoly interjuhé, hogy öröm a köbön.
2005.12.23. - Kwish
Megkérdeztük a fejlesztőket... Már elég régóta nyomon követjük a The Witcher fejlesztését, s a játékkal kapcsolatos híreket, s most végül eljutottunk oda, hogy kérdéseinkkel felkeressük a fejlesztő CD Projekt-et. A kérdéseinkre Rafal Nowocien (pálya tervező), Michal Kicinski (társ-CEO) és Joanna Kobylecka (PR specialista) válaszolt. Angol verzió
2005.12.07. - Kwish
TotalVideoGames interjuhé A TotalVideoGames lehozott egy hosszú, hosszú interjuhét a fejlesztő csapat képviselőivel. Résztvevők: Michal Madej (vezető fejlesztő), Joanna Kobylecka (PR mókus) és Michal Kicinski (kreatív igazgató). Még érdekes is... fura...
2005.08.26. - Kwish
RPGDot.com giga interjuhé Megjelent az RPGDot-on egy nagyon hosszú interjuhé. Alapvetően három részből épül fel: cégismertető, játékvilág, játékmenet/karakter kérdések. Ha még semmit nem olvastál a játékról, ez jó kezdés lehet...
2005.07.27. - Kwish
Kérdések a közösségtől (NWNVault) Néhány héttel ezelőtt az NWNVault felhívást intézett az érdeklődőkhöz, miszerint tegyenek fel kérdéseket a készülő The Witcher-rel kapcsolatban, ők meg majd eljuttatják a CD Projekt fejlesztő csapatának. Hosszas várakozás után megszülettek a válaszok, a kérdések olyan témákat érintenek, mint: történet (igen részletes kérdések), harc, szörnyek, háttér, eszköztár és egyebek.
2005.07.25. - Kwish
FiringSquad interjuhé II. rész - Háttér, engine, játékmenet A FiringSquad tovább folytatta brutális hosszúságú interjuhéját. Őszintén szólva, ez a fele számomra már nem volt ilyen érdekes, mert korábban említett dolgok kerültek terítékre, és nem mondanak elementáris újdonságokat...
Oldal: 1, 2 - következő oldal
|
|