Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
FAQ
Rendszerspeci

Játékvilág
Bolygók
Társak
Krónikák

Karakterek
Kasztok
Prestige-class
Tulajdonságok
Szakértelmek
Képességek
Erőtrükkök
Formák
Táblázatok

Játékmenet
Végigjátszás
Modok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Development Diary
Infómorzsák

Interjúk

Senki ne lepődjön meg, de ITT, a különféle játékoldalakon megjelent interjuhék fordítását olvashatjátok..


2005.01.31. - Kwish

Xequted interjuhé Mike Galloval / PC (05.01.30)
Az Xequted is elkapta Mike Gallot egy interjuhé erejéig. Komolyan mondom, azt nem tudom, miért beszéltetik szegény embert a semmiről. Én tudom, hogy kell a hype, dehát az mán megvolt az Xbox előtt. Most mán csak a kasza van.

Tovább..


2005.01.25. - Kwish

Gamespot interjuhé a PC verzióról (05.01.24)
A PC verizó a fejlesztés utolsó szakaszába lépett. A Gamespotnak sikerült elcsípni a producert, Mike Gallot és kikérdezték egy-két dologról. Röviden összefoglalva leszűrhető: szebb grafika, de semmi plussz tartalom, kiegészítés...

Tovább..


2004.11.11. - Kwish

Gamepsy interjuhé Feargussal (04.11.10)
A Gamespy lehozott egy interjuhét Feargussal. Szerintem elég érdekesre sikerült, legalábbis vannak benne olyan infók (bár nem sok), ami nekem új volt. Ilyen például egy új erőtrükk említése, egy kis infó a szintkorlátról, valamint utalás arra, hogy mi is lesz a sokat emlegetett mottó, a mester és tanítvány kapcsolat között...

Tovább..


2004.11.05. - Kwish

IGN interjuhé a fénykardokról (04.11.04)

Az IGN.com most hogy közeledik a játék megjelenése, kicsit rágyorsít a témára és meghatározott területeknek egy kicsit kiemelt figyelmet szentel majd a közeljövőben. Az első választásuk a fénykardokra esett...
Az interjuhét Mike Gallo producerrel (LucasArts) és Kevin Saunders fejlesztővel (Obsidian) folytatták, hogy kiderítsék, mint is várhatunk a KotOR2 fénykardjaitól.


Tovább..


2004.10.21. - Kwish

PlayMoreConsoles fórum-interjuhé (04.10.20)

A PlayMoreConsoles oldal leközölt egy olyan interjuhét, ami gyakorlatilag a fórumból összegyűjtött kérdéseket, illetve az arra adott fejlesztői válaszokat tartalmazza. A szerkesztő a legjobb 20 kérdést válogatta össze (szerintem csak 17), s véleménye szerint meglehetősen sok infó kijött a dologból (szerintem nem, de ízlések és pofonok)... A kérdezőkre a fórumos nicknevükkel történik a hivatkozás

Tovább..


2004.10.12. - Kwish

IGN RPGVault interjuhé a folytatás készítésről (2004.10.12.)

Az IGN RPGVault-nak lehetősége adódott megkérdezni Mike Gallot a LucasArts producerét és Chris Parkert az Obsidiantól, valamint e társaság vezető fejlesztőjét Chris Avellone-t. A kérdéssorozat elsősorban a játék, mint folytatás elkészítésének érdekesebb vonásaira irányult.

Tovább..


2004.07.10. - Kwish

KotOR2 - RPGVault interjuhé II. rész (2004.07.09.)

Az RPGVault.com megjelentette az interjuhéz második részét.. Nos, csalódtam, ebben sincs új infó. Ami azért ha jobban belegondolunk, csodálatos teljesítmény! :-/

Tovább..


2004.07.06. - Kwish

KotOR2 - RPGVault interjuhé I. rész (2004.07.02.)
Az RPGVault.com lehozott egy interjuhét az Obsidian, illetve a LucasArts prominens képviselőivel. Őszintén szólva, ebben az első részben még új dolgot én nem tanáltam...

Tovább..


2004.06.24. - Kwish

KotOR2 - RPG Codex interjú (04.06.24)
Az RPG Codex lehozott egy interjuhét az Obsidian egy fejlesztőjével, Frank Kowalkowskival (senior programozó). A KotOR2 csapatban még az alábbi személyek dolgoznak: Adam Brennecke, Anthony Davis, Rich Taylor, Dan Spitzley, Jay Fong, and Chris "Rettenthetetlen Vezető Porgramozó " Jones.
Tudni kell az oldalról, hogy meglehetősen erősen utálják a BioWaret, meg a KotOR-ot. Az interjú egyébként nem is annyira a játékra koncentrál... sőt, mondhatni nem is a játékra koncentrál...

Tovább..


2004.06.23. - Kwish

KotOR2 - TeamXBox interjuhé (04.06.18)
A TeamXBox oldal gárdája interjuhét készíthetett a KotOR2-ben érdekelt felek képviselőivel, Mike Gallo producerrel a LucasArts-tól, és Chris Avellone-nal az Obsidiantól. A smúzolást kihagytam, csak a játékra vonatkozó kérdéseket fordítottam le.

Tovább..


2004.06.21. - Kwish

KotOR2 - TheForce.net rajongói Q&A (2004.06.20)
A TheForce.net oldal fórumaiban lehetőségük volt az oldal látogatóinak kérdéseket intézni a KotOR2 fejlesztőihez. Nos, a válaszok megérkeztek, én meg jól lefordítottam. A bevezető kérdést (ki is a válaszadó) nem részletezném, legyen elég annyi, hogy két Obsidianos fejlesztő, Chris Parker és Chris Avellone válaszolt a kérdésekre, ráadásul, aljas és ocsmány módon a kérdezők nick nevét sem írom le, aki kíváncsi rájuk, nézze meg az eredeti angol verziót.

Tovább..


2004.06.17. - Kwish

KotOR2 - Playmoreconsols.com interjuhé (2004.06.15)

A Playmoreconsols.com oldal meginterjuhézta Chris Avellone-t, az Obsidian vezető fejlesztőjét. Bár az oldal nevéből meglehetősen nyilvánvaló az "irányultsága" nem hinném, hogy érdektelen lenne a beszélgetés a PCs játékosoknak. Őszintén szólva hanyagoltam nem mindent fordítottam le, próbáltam a lényegre koncentrálni a körítés elhagyásával (ami egyébként nem túl nagy veszteség).


Tovább..


2004.06.06. - Kwish

KotOR2 - Interjuhé a Winterwind-ről (2004.06.05)

A Winterwind oldal már az elmúlt napokban lehozott egy interjuhét az Obsidian egyik fejlesztőjével, Chris Avellone-al. Abban nem nagyon beszélgettek az új játékról, inkább csak az iparág általános helyzetéről. No, tennap (mer'hogy nem voltam gép közelben), kijött a beszélgetés második része, ami természetesen már a KotOR2-ről szól, úgyhogy jól le is fordítottam..

Tovább..


2004.05.28. - Kwish

KotOR2 - ValhallaGamers interjuhé (04.05.27)

Feargus Urquhart, az Obsidian Entertainment CEO-ja exkluzív interjút adott a ValhallGamersnek készülő játékukról.. (Kihagyván a történeti áttekintést *ásít*, vágjunk bele a kérdésekbe.)


Tovább..