Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
FAQ
Rendszerspeci

Játékvilág
Bolygók
Társak
Krónikák

Karakterek
Kasztok
Prestige-class
Tulajdonságok
Szakértelmek
Képességek
Erőtrükkök
Formák
Táblázatok

Játékmenet
Végigjátszás
Modok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Development Diary
Infómorzsák

2004.05.14. - Kwish

KotOR2 - IGN és Gamespy szemezgetés



Az E3 miatt mindenki írogat a nagy nevekről, mint pl. a KotOR2-ről is, ámbár sajnálatos módon új információ nincs a dolgokban. Ezekben az előzetesekben hihetetlen erővel próbálják bombasztikus információként tálalni az elmúlt napokban már unalomig ismételt dolgokat. Két ilyen anyagba néztem bele a legfrissebbek közül, az ign.com, és a gamespy előzetesébe: Megpróbáltam néhány olyan dolgot összeszedni, ami egy iciri-picirit mond valami újat, vagy csak egyszerűen érdemes az ismétlésre..




No tehát:

A főhős karaktert a Jedi tanács száműzte (nekem ez volt új információ, szóval valami miatt nem voltunk túl szimpik a T. Tanácsnak), s így élhette túl a karakter a Jedik tömeg(le)mészárlását.

Nem tudom kit zavart a játék hatalmas alapötlete, a soha nem használt ”elvesztette a főhős az emlékezetét, oszt most jól megtalálja” című dolog, és hogy valakinek szöget ütött-e a fejében – főleg a legutóbb látott screenshotok és videók láttán, ahol lézerkardos faszikák vágják egymást halomra - hogy hogy is van az a duma, hogy a fő karakter az egyetlen Jedi. Szóval most annyiban csiszolják ezt a helyzetet, hogy a karakterünk nem az utolsó és egyetlen, CSAK az egyetlen és utolsó ismert Jedi. Jó mi? Ez a nüansznyi különbség remélhetőleg mindenkit megnyugtat, és kisimulnak a ráncos homlokok. az remélhetőleg senkit sem nyugtalanít, hogy ez az ötlet már a KotOR első részében is naggggyon elcsépeltnek tekinthető.

Darth Revan története bizonyos mértékben folytatódni fog a TSL játékban is, szóval annak ellenére, hogy karakterünk most nem az elveszett (jéh, de ismerős) ”főgonoszt” alakítja, valamilyen szinten ez a történet is visszatér, és a múlttól nem menekülhetünk meg teljesen.

Karakterfejlődés és moralizálás, no jó, morális fejlődés terén még többet várhatunk a folytatástól, mint amit az első játékban megtapasztaltunk. A nagy felelősség nagy és komoly döntéseket kíván, s a Világos és Sötét oldal közti klasszikus játék most jóval szembetűnőbb lesz. A történet továbbra is nagyon fontos, s alakulását közvetlenül is befolyásolhatod azzal, hogy az egyes helyzetekben hogyan döntesz, attól függően, hogy jó fiúként, vagy elvetemült gonoszként viselkedsz-e majd. Döntéseinket azért is komolyabban meg kell fontolni, mert az új társak sokkal jobban követik, pontosabban lereagálják a főkarakter beállítottságát, példádat követve ők is könnyen a Sötét Oldal szolgálatába szegődhetnek.

A már régebben említett feleletesdi, amely a korábbi részre vonatkozik, nemcsak az alaphelyzetet határozza majd meg, hanem azt is, hogy hogyan viszonyulnak karakteredhez már a játék elején, és a játékban később előforduló párbeszédekre is befolyással lehet.

A jól megválasztott csapat sokkal többet számít a folytatásban, mint az eredeti játékban.

Az első játék társai közül csak T3-M4 lesz ismét felvehető, a többiek (közül néhányan) csak megjelennek a játékban.

A lúzerkardokat majd sokkal jobban lehet bütykölni, mint az első játékban, több lehetőség, és több slot lesz a tápolásra (hiába, a Jedi rend gyakorlati kipusztulása mellett a lúzerkardok fejlesztése eccerűen nem állhatott meg).

Már szó esett korábban a lehetséges erőtrükkökről, most az is kiderült, hogy mire jó a Force Clairvoyance (segítségével lehetséges lesz hogy néhány küldetés későbbi részeit megsejtsük, előre lássuk, s így több lehetséges megoldáshoz juthatunk, tippeket kapunk a segítségével) és a Force Rage (ez Sötét trükk lesz, a sebzés értékét növeli, tápoló hatású, über brutál harcost lehet segítségével előállítani).

Mivel marketing szempontból nem volt túl nagy ötlet az első rész esetében, hogy a PC verzió fél évvel az XBox után jött ki, most ezt igyekeznek elkerülni, és egyidejű megjelenést ígérnek. Ez viszont azzal is jár, hogy mindkét verzió rendelkezik majd valami olyan dologgal, amit a másik nem tartalmaz.


No jó, hát kb. ennyi ami talán egy kicsit érdekes lehet, a többi rész szerintem a már eddig is publikált dolgok ismételt tálalása.


Forrás: ign.com előzetes és Gamespy előzetes

(Vissza)