Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
FAQ
Rendszerspeci

Játékvilág
Bolygók
Társak
Krónikák

Karakterek
Kasztok
Prestige-class
Tulajdonságok
Szakértelmek
Képességek
Erőtrükkök
Formák
Táblázatok

Játékmenet
Végigjátszás
Modok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Development Diary
Infómorzsák

KotOR2 - Társak, NPCk


Kik is lehetnek lelkes, vagy épp (ha olyan Genyák vagyunk) lelketlen kísérőink a játék során...
(Klikk a képre, vagy névre...)

Mira Sion Atton Kreia T3-M4 G0-T0

Hanharr Bao-Dur Disciple Mandalore HK-47 Visas Marr Echani



Mira
Mira egy fejvadász felderítő, aki a Köztársaságot és a Külső Gyűrűket egyaránt tisztára puceválta áldozatok és pénzes célpontok után kutatva. Bár a zsoldosok pénz iránti éhsége vezette, Mira mindig megvetette a szerződéses gyilkosságokat, vagy azt, hogy az Exhange számára hajtson végre megbízást - a múltban csak önvédelemből ölt, és még akkor is vonakodva tette.

Amellett, hogy első pillantásra könnyednek és fesztelennek tűnik, Mira egy meglehetősen fejvadász specifikus fegyverrel van felfegyverkezve - ami hasonló ahhoz, amit Boba Fett viselt a SW mozikban - egy csuklóra szerelt rakétavetővel, ami lehetővé teszi számára az egyedi célpontok likvidálását (bénító, sokkoló lövedékkel), illetve a nagytömegben támadó ellenségek megtizedelését is a robbanó rakétáknak, illetve ion rakétáknak köszönhetően - kiváló módszer arra, hogy az ember a földdel tegye egyenlővé a játékteret, ha az ellenség bandákba verődve csap le a játékosra.

Különleges képességek:
Point Guard (Pontos vezetés)
Ha Mira vezeti a csapatot, akkor képes a csapdák mellett elnavigálni a csapatot, és figyelmezteti a többieket azok jelenlétére. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy ha őt irányítja a játékos, akkor a csapattagok nem aktiválják az aknákat. Ugyanakkor, amint kikerül a vezető pozícióból a teljes csapat elveszíti ezt a képességét, és a szokásos módon működésbe hozza az aknákat.
(Vissza)




Darth Sion
Testét széttépték, majd ismét összefűzték s így áll össze toldozott-foltozott húsa. Csontvázát szétzúzták és aprólékos munkával ismét összerakták. Állandó, szakadatlan fájdalomban él, s teste csak a puszta akaraterőnek köszönhetően áll egyben. Csak a gyűlölete, és az Erő Sötét oldala tartja életben.

Siont elképzelhetetlenül nehéz megölni, uralma saját szétzúzott teste felett természetfeletti életerőt nyújt neki, s állandó agóniája olyan szintre növelte a fájdalomtűrő képességét és azt, ahogy teste sérüléseit viseli, hogy már jóval túlhaladja egy normál ember szintjét. Vagy egy Jediét.

Sion vezeti azt a Sith bérgyilkos rendet, kiknek a célja a Jedik kiirtása a Galaxisból, útja és a karakter útja elkerülhetetlenül keresztezi egymást. A Sithek többségéhez hasonlóan ő is nyugodt, számító és brutális, örömet szerez neki a fájdalom és a szenvedés, amit okoz...
(Vissza)




Atton Rand
Atton Rand nyomában katasztrófa jár, bárhová is kerül. Míg leginkább abban rejlik tehetsége, hogy épp elég sokáig játssza ki a halált ahhoz, hogy egy újabb krízisbe kerüljön, mindemellett Rand gyakorlott pilóta, szerelő, szerencsejátékos és hazug. Az önfenntartást mindennél előbbre valónak tartja, s ezt észben tartva leginkább amiatt aggódik, hogy megtalálja a legközelebbi kantinát egy jó kis Pazaak játékhoz. A Peraguson börtönözték be, így egyike azoknak a társaknak, akivel a játékos legelőször összefuthat.

Rand megbízható katona. A páncélzat, a fegyverhasználati és egyéb nem-harci skillek széles választékával rendelkezik, míg életösztöne annál erősebbé teszi, minél rosszabbá fordul az adott szituáció. Mindaddig, míg egy másik csapattag talpon marad, Rand-et nem lehet kiütni, nem ájul el, s mindaddig küzd, amíg a csapat támogatja harcát. Ez a túlélő ösztön megnehezíti azt is, hogy Randot lebénítsák, elkábítsák, vagy megmérgezzék.

Különleges képességek:
Survival - Túlélés
Minél durvább a szituáció, annál erősebb Atton túlélési ösztöne. Ha Atton életeje 50% alá csökken, akkor bonuszt kap az összes mentődobására. Ezek a bonuszok egyre jobban nőnek, ahogy életereje megközelíti a 0-át.
Scoundrel's Luck - Kalandorok szerencséje
Mint arra a megnevezés is utal, ez a képesség csak a scoundrel (kalandor/szélhámos/csirkefogó) karakterosztály képviselői számára hozzáférhető. A csirkefogóknak különleges érzékük van ahhoz, hogy bajba keveredjenek, de ugyanakkor a túléléshez is kiválóan értenek. Annak a kényelmetlenségnek az ellensúlyozására, amit a kalandorok éreznek a nehéz, vagy közepesen nehéz páncélzat viselésekor, e képesség egyszerűen bonuszokat ad a karakter védelméhez (olyanokat, melyek mindig aktívak, még akkor is, ha nem visel páncélt). A képesség automatikus. Első szinten +2 bonuszt ad a védelemhez, majd ezt követően minden hatodik szinten további +2 módosítót biztosít (Lvl 6; Lvl 12; Lvl 18).

Spirit - Lelkierő
Nem tudni, hogy ez az életösztön, vagy pusztán elhatározás kérdése, de Atton egyszerűen nem adja fel. Ha már az eszméletlenségig is ütötték, még mindig megvan az esélye, hogy feltápászkodik, és ismét kész a harcra... feltéve, hogy van még valaki más is a csapatból.
SZINT FELT. HATÁS
Spirit - Lelkierő - - - Ha Atton magához tér a kábulatából, életerejének 10%-val rendelkezik.
Fighting Spirit - Küzdőszellem Spirit Ha Atton magához tér a kábulatából, életerejének 20%-val rendelkezik.
Heroic Resolve - Hősi eltökéltség F.Spirit Ha Atton magához tér a kábulatából, életerejének 30%-val rendelkezik.
(Vissza)



Kreia
Kreia, ez az idősebb mentor, tanácsadó erős telepatikus kötést épít fel a játékossal, s azzal a határozott szándékkal, hogy segít neki ismét felfedezni az Erő útját. Igazából hajlandó még önmagát is feláldozni, ha ez azt jelenti, hogy a játékos életben marad és csatlakozik tanításához. A játék során Kreia lesz az, aki új módokat tanít meg a játékosnak arra vonatkozóan, hogyan hallgasson az Erőre, ami aztán lehetővé teszi, hogy a karakter új erőtrükköket és képességeket nyerjen.

Ha aktív csapattag, mindenkinek tapasztalati bonuszt ad. Ami még jobb, a játékossal kiépített egyedi kapcsolat lehetővé teszi számára a Force Chain támadást, illetve védekezést. Bármely olyan erőtrükk, melyet Kreia-ra, vagy a játékosra használnak automatikusan hatni fog a másik csapattagra is.

Különleges képességek:
Force Chain - Erőlánc
Kreia és a főkarakter között különleges kapcsolat, kötés áll fenn. A legtöbb hasznos erőtrükk, amely az egyik karaktert éri, automatikusan hatással van a másikra is. Például, ha Kreia aktiválja a Force Resistance trükköt, akkor annak előnyeit a főkarakter is élvezi.
Mentor - Mentor, tanítómester
Valahányszor csak Kreia a csapatban van, jelenlétével bonuszt biztosít az elnyert tapasztalati pontokra. Az első szinten (mivan?! Kreia első szintű?!) 3% bonuszt ad minden tapasztalati pontra. Ezt követően minden hatodik szint után az általa biztosított bonusz +2%-kal nő (Lvl 7: +5%; Lvl 13: 7%).
(Vissza)




T3-M4
Az alváza már behorpadt és felhasadozott a blaster becsapódásoktól, és T3 úgy néz ki, minta éppencsak elkerült volna egy vagy két proton mag robbanást. Ez az ütött-kopott asztomechanikus droid az első karakter, amely feltűnik a játékban. Kezdő küldetése, hogy megjavítsa és biztonságba vezesse az Ebon Hawk-ot, még mielőtt űrtörmelékké zúzódik a hajó a Peragus aszteroida mezőjének rengetegében. No persze ha már sikerült bedokkolni a Peragus bányatelepre, sokkal nagyobb veszéllyel kell majd szembenéznie a legénységnek.
A beszédes kis T3 csak csipogásokkal és füttyögésekkel kommunikál, de egy nagyszerű történetet mesél el és létfontosságú szerepet játszik az eljövendő konfliktusban. A biztonság, a robbantás, a számítógépek és a szerelés szakértője, a játékos számára hordozható munkapadként működik. A játékos arra használhatja őt, hogy szétszedje a felszerelési tárgyakat alkotóelemekre, kipuceválja az inventoryját és még erősebb fegyvereket és tárgyakat rakjon össze.
(Vissza)




G0-T0
G0-T0 egy lebegő, rejtőzködésre-orientált szakértő droid, melynek elsődleges feladata a beszivárgás, kutatás és megsemmisítés. Tevékenysége még a Nar Shaddaa-ról eredeztethető, s az Exchange főnökeként elért sikerei elősegítették, hogy hírhedtté váljon az egész szektorban. G0-T0 személyi álcázó-pajzsa lehetővé teszi számára, hogy könnyedén álcázott üzemmódba lépjen az álcázó mező generátor nélkül is, s beépített célzó modulja közvetlen elérést biztosít számára a Fejlesztett Erőlövés, Fejlesztett Gyorslövés és Fejlesztett Mesterlövészet képességekhez.

Mivel G0-T0 már eleve rendelkezik blaster beépítéssel, a harci sikerekhez vezetú magába foglalhat még olyan képességeket, mint a mesteri szinten elsajátított dupla-kezes harc, gyorslövés és a blaster pisztolyok használatára való koncentrálás. Az álcázás, a különböző szakértelmek, és az, hogy képes távolságot tartani a harc közben, G0-T0-t kiváló (harmadik) társsá teszik.

Különleges képességek:
Personal Cloaking Shield - Személyes álcázópajzs
G0-T0 vázába egy személyes álcázópajzs van beépítve. Ez lehetővé teszi számára, hogy a STL (rejtőzködés) készségét az álcázómezőt képző generátor nélkül használja.

A következő két dolgot kéretik fenntartásokkal kezelni, először is, csak a Gamespot Guide-ban találtam meg őket, másrészt úgy tűnik, a Mind Trick-Force Confusion univerzális erőtrükkök droidokra alkalmazható ellenpárjai. Szóval nem tudom, hogy mik is most ezek...

Droid Trick - Droid átverése
E képesség megzavarja a droid célpontokat, így könnyebb mellettük elosonni. Ha a célpont akarat-mentője sikertelen (DC = 5 + támadó karakter szintje + WIS és CHA módosítók), akkor 30 másodpercen keresztül figyelmét nem tudja koncentrálni. Az ilyen karakterek nem veszik észre a játékost, hacsak nem kerül hozzájuk túl közel, vagy ha nem lép velük kapcsolatba.

Scramble Droid - Droid megtévesztése
Előfeltétel: Droid Trick
E képesség megzavarja a droid célpontokat, így könnyebb mellettük elosonni. Ha a célpont akarat-mentője sikertelen (DC = 5 + támadó karakter szintje + WIS és CHA módosítók), akkor 30 másodpercen keresztül figyelmét nem tudja koncentrálni. Az ilyen karakterek nem veszik észre a játékost, hacsak nem kerül hozzájuk túl közel, vagy ha nem lép velük kapcsolatba.
A trükk gyakorlatilag azt eredményezi, hogy egy ellenséges droid hirtelen átáll az oldaladra, és harcba száll érted. Ha a célpont akarat-mentője sikertelen (DC = 5 + támadó karakter szintje + bölcsesség és karizma módosítók), akkor 30 másodpercen keresztül a te ellenségeid ellen küzdenek majd. Egy időben csak egy droidot lehet így manipulálni. Ez a képesség csak droidokon működik (az érző lények és a vadállatok immunisak rá).
(Vissza)



Hanharr
Ez a Kashyyyk-ról száműzött felbőszített vuki most fejvadászként a dolgozik az Exchangen, Nar Shaddaan. Igazán csak azok akarhatják elnyerni hűségét, akik erősen elkötelezettek az Erő Sötét oldala felé. Hanharr fő riválisa Mira, folyamatosan fölébe kerekedik, ami a vuki viselkedését még inkább kellemetlenné és versengőbbé teszi... csaknem addig, míg végül hibát követ el.

Ha sikerül megszelidítened, veleszületett szívóssága, sebzés ellenállása és harci dühe egy olyan közelharci küzdővé teszi, akit nem igazán lehet legyőzni a harcban, s minden más társadnál (legyen akár az Jedi) gyorsabban szabdalja fel ellenfeleidet.

Különleges képességek:
Wookie Rage – Vuki dühöngés
A képesség lehetővé teszi a vuki számára, hogy az ösztönei által vezérelt véres őrjöngésbe kezdjen. A harci mámor közben megnő ereje, életereje, jobban ellenáll az őt ért hatásoknak, s egyszerűen nem lehet megállítani (ellenáll a paralizáló hatásoknak és a sztázisnak is). Ahogy egyre többet és többet gyilkol a csatamezőn, úgy lesz egy veszélyesebb, a leölt lények után folyamatosan emelkedik sebzése. Amint a vukit elragadja az indulat nem törődik saját védelmével...
SZINT FELT. HATÁS
Rage - Dühöngés Lvl 1 +2 STR bónusz; Szintenként +1 életpont, +1 bonusz az akaraterő és állóképesség mentőkre, immunitás a bénítás és sztázis hatásaira, folyamatosan emelkedő max. +6 sebzés bonusz, -2 védelem-módosító, 30 másodpercig tart.
Fury - Tombolás Lvl 11 +4 STR bónusz; Szintenként +2 életpont, +2 bonusz az akaraterő és állóképesség mentőkre, immunitás a bénítás és sztázis hatásaira, folyamatosan emelkedő max. +6 sebzés bonusz, -4 védelem-módosító, egy extra támadás körönként, 45 másodpercig tart.
Frenzy - Őrjöngés Lvl 17 +6 STR bónusz; Szintenként +3 életpont, +3 bonusz az akaraterő és állóképesség mentőkre, immunitás a bénítás és sztázis hatásaira, folyamatosan emelkedő max. +6 sebzés bonusz, -6 védelem-módosító, két extra támadás körönként, 60 másodpercig tart.
Wookie Toughness – Vuki szívósság
Ez a képesség jelképezi azt a szívósságot, melyet a vukik kifejlesztettek saját fajuk örökségének, valamint a rabszolgaként és menekülőként töltött éveknek köszönhetően. Kevésbé veszik fel a sérüléseket, s sokkal életerősebbek lettek a megpróbáltatások eredményeképp.
SZINT FELT. HATÁS
First - Első - - - Minden elszenvedett sebzés automatikusan csökken 2-vel, s szintlépésenként +2 életerő pontot is szerez (a CON módosítón felül).
Second - Második Lvl 9 Minden elszenvedett sebzés automatikusan csökken 5-vel, majd ezt követően 5%-kal, s szintlépésenként +3 életerő pontot is szerez (a CON módosítón felül).
Third - Harmadik Lvl 17 Minden elszenvedett sebzés automatikusan csökken 8-al, majd ezt követően 10%-kal, s szintlépésenként +4 életerő pontot is szerez (a CON módosítón felül).
(Vissza)



Bao-Dur
A mandaloriai háború kezdetekor a Sith erők bosszútól hajtva lecsaptak a Peremvidék iridoniai kolóniáira. Ennek eredményeképp nagyon sok iridoniai az elsők között csatlakozott a Köztársaság háborús erőfeszítéseihez. Az egyik közülük egy tehetséges ifjú mechanikus volt, akit a Bao-Durnak hívtak, s ki kész volt technikai képességeit az ügynek felajánlani. Háborús szolgálatai alatt közreműködött új fegyverek, pajzsok és más, a mandalorianok ellen használt harci eszközök fejlesztésében. A háború végeztével Bao-Dur csak sodortatta magát az eseményekkel, megrémülve attól a számtalan atrocitástól, mellyel korábban szembesült. Aztán ismét megtalálta célját abban, hogy segítse a Peremvidék helyreállítási munkálatait.

Képzett szerelőként és építészként Bao-Dur szinte bármit képes felépíteni, illetve megjavítani, még saját mechanikus karpótlását is, melyet a háború végéhez közel veszített el. Ez a mechanikus függelék hihetetlenül erős, s rendkívül veszélyes ellenféllé teszi a harc során. Rendelkezik azzal a képességgel is, hogy megsemmisítse az erőtereket és pajzsokat, s ezzel jóval sérülékenyebbé teszi az ellenfeleket a hagyományos támadási formák ellen.
Különleges képességek:
Shield Breaker - Pajzstörő
Harc közben Bao-Dur felhasználhatja kibernetikus karját arra, hogy megsemmisítse ellenfele pajzsainak energia kimenetét, gyakorlatilag mindegyiket összeomlasztva.
"Capacitor" Strike - Energia csapás
Bao-Dur a pusztakezes harc közben képes kiengedni az energiát kondenzátoraiból, mellyel extra sebzést okozhat ellenfeleinek, sőt, (egyre növekvő eséllyel) akár le is lassíthatja őket, ha állóképesség-mentőjük sikertelen (DC = 15 + támadó szintje). A sebzés bonusz halmozódik bármely más speciális pusztakezes támadásból eredő extra sebzéssel.
SZINT FELT. HATÁS
Repulsor Strike - Taszító csapás Lvl 7 1-6 elektromos sebzés, 10% esély az ellenség lelassítára, mely hatás két körön keresztül tart.
Electrical Strike - Elektr. csapás Lvl 13 2-12 elektromos sebzés, 15% esély az ellenség lelassítára, mely hatás két körön keresztül tart.
Gravitonic Strike - Grav. csapás Lvl 19 3-18 elektromos csapás, 20% esély az ellenség lelassítára, mely hatás két körön keresztül tart.
(Vissza)



Disciple
A Jedik eltűnése nagyon sok felfedezőt arra ösztönzött, hogy a keresésükre induljanak, hogy megpróbáljanak sorsukra fényt deríteni. Az egyik ilyen kutató a magányos Disciple, aki a Köztársaságnak dolgozik. Átutazta a Galaxist a Jedik és tanításaik nyomát keresve (melyek legtöbbje elveszett, mikor Saul Karath lebombázta a Dantooinet hamuvá változtatva a bolygó égboltját).

Azt nem tudni, hogy Disciple miért keresi olyan hevesen a Jediket, vagy hogy mit remél megismerni ősi tanaikból.

Bár ő is osztja a Galaxis többségének bizalmatlanságát a Rend iránt (mely egyébként a Jedi Polgárháború eredményeképp született), sohasem fordult ellenük és tisztán látja, hogy szükség van a képességeikre, ha a Köztársaságot meg kell menteni a pusztulásától.

Disciple képzett gyógyító. Amellett hogy képes orvosi csomagokat és egyéb gyógyító eszközöket készíteni, gyakorlatilag egy hordozható orvosi műtőasztalként működik, képes alkotóelemeire szétszedni a tárgyakat, majd a vegyszerekből, kémiai anyagokból jóval értékesebb dolgokat készít.
(Vissza)




Mandalore
A mandaloriai klánok már időtlen idők óta a becsület és a hagyomány szigorú kódexe szerint épültek fel. Az összes klán vezetőjét Mandalore néven ismerik. Ha a Mandalore elbukik, egy másikat választanak, aki sikeres lehet.

Már nagyon sok év eltelt azóta, hogy Darth Revan legyőzte az utolsó Mandaloret, és senkit sem választottak a helyére. Vezető nélkül a klánok tagjai szétszóródtak a Galaxisban, s zsoldosként, portyázóként, vagy még rosszabb megbízással találtak munkát. Most úgy tűnik, hogy egy újabb Mandalore ragadta magához a hatalmat és mende-mondák szálnak egy harcban-edzett harcosról, aki újraegyesíti a klánokat.

Különleges képességek:
Implant Switching - Implantok átkapcsolása
Mandalore számtalan implant beültetéssel rendelkezik, s olyan gyakran kapcsolhat át ezek között, amilyen gyakran csak akar. Választhat a regeneráció, a kitartás (+4 CON), az erő (+4 STR) vagy a fürgeség (+4 DEX) implantok között.
Mandalorian Courage - Mandaloriai bátorság
A Mandalora számtalan csatában küzdött és félelmet nem ismerő tanácsadó. Ezek a tapasztalatok lehetővé teszik számára, hogy félválról vegye a félelem (Fear) és az iszonyat (Horror) hatásokat. Ezenkívül +2 védelem bonuszt kap minden 6. szintet követően (Lvl 6: +2; Lvl12: +4 ésígytovább).
(Vissza)



HK-47
Egy érzékeny gyilkos gép, már fenyegető megjelenéséből is kitűnik, hogy HK-47 messze több, mint egy egyszerű harci droid. A nagy erejű fegyverek pusztító arzenáljával felszerelkezve, könyörtelenül és céltudatosan levadássza a kiszemelt célpontjait, és előre-programozottan semmibe vesz minden szerver létformát. Ez a Vadász-Gyilkos modell az egyik legveszélyesebb merénylő a Galaxisban.

A szóbeszéd szerint a Czerka Társaság készítette hogy egy rivális társaság fejét kivégezze. HK-47 képes romhalmazzá változtatni egy teljes épületet az arra tett erőfeszítése során hogy likvidáljon egy egyszerű célpontot (mint ahogy ezt már nem egyszer igazolta is a múltban). Ez a felelőtlen vérontás, kombinálva azzal, hogy a droid korábbi tulajdonosai borzalmas véget értek a legtöbb civilizált bolygót arra kényszerítette, hogy kitiltsanak minden HK-modellhez tartozó merénylő droidot.

De a Peremvidék veszélyes világain egy könyörtelen, lángszórós pusztító gépezet még hasznos is lehet az oldaladon... amíg csak úgy nem dönt, hogy te leszel a következő célpont.
Különleges képességek:
Assassin Protocols - Orvgyilkos protokoll
Ez a protocoll még megmaradt abból az időből, mikor HK-47 orvgyilkos drodiként funkcionált. Kritikus ütés esetén 20% esély van arra, hogy a robot extra sebzést okoz (az extra sebzés meghatározása már a normál sebződés levonása után történik), jelentős kárt okozva ellenfelének. Később, tapasztalatai alapján még gyilkosabb eredményt érhet el HK-47. Ha sikeres a célpont állóképesség-mentője, akkor elkerülheti ezt az extra sebzést (DC= 10 + HK-47 szintje).
SZINT FELT. HATÁS
Assassin Protocoll - Orvgyilkos Protokoll Lvl 1 Az okozott extra sebzés a normál sebzés levonása után megmaradt HP egy negyede. Állóképesség-mentő hatástalaníthatja.
Modified AP - Módosított OP Lvl 11 Az okozott extra sebzés a normál sebzés levonása után megmaradt HP egy harmada. Állóképesség-mentő hatástalaníthatja.
Integrated AP - Integrált OP Lvl 17 Az okozott extra sebzés a normál sebzés levonása után megmaradt HP fele. Állóképesség-mentő hatástalaníthatja.
(Vissza)




Visas Marr
A Középső Gyűrűhöz tartozó Katarr világáról származó Sötét Jedi Miraluka, Visas Marr fajának egyedüli magányos túlélője. Megajándékozva azzal a képességgel, hogy csak az Erő segítségével lát, a világot az Erő mintái és áramlásai segítségével érzékeli, mely lehetővé teszi számára, hogy lássa ellenségei igaz természetét, éppen úgy, mint ahogy saját jellemét is.

Ezt a képességet Erőlátásnak (Force Sight) nevezik. Ha a TSL tájain körülnéz, Marr képes átlátni a tárgyakon és észlelni a rejtekhelyeken megbúvó érző lényeket.

Mikor szülőföldjét elpusztította a Sith, Marrt az egyik legnagyobb Sith Úr tette meg tanítványának és szolgájának. Rejtély, hogy őt miért kímélték meg, mikor népét lemészárolták. Rabszolgasága megtörte akaratát és megrontotta szellemét, s mélyen a Sötét oldal szolgálatába került.
(Vissza)




Enchani Handmaiden
A rejtélyes Enchani Handmaiden-ek (öt nővér) évek során keresztül hűségesen szolgálták a Jedi Rendet, felderítőként, katonaként és misszionáriusként. A Jedi Polgárháború pusztítását látva megfogadták, hogy nem sajátítják el a Jedik módszereit, s szerte a Galaxisban ők vigyáznak, figyelve a Sithek esetleges megerősödését, vagy a bukott Jedik feltűnését. Ugyanakkor senki sem tudja, hogy hova tűntek el, mi lett a sorsuk.

Az echanik büszkék a fizikai harc során nyújtott teljesítményükre. Nagyon jártasak a pusztakezes harcban és a közelharci fegyverek kezelésében, halálos harcosok, képesek egy ügyes mozdulattal elkerülni a sérüléseket, vagy előre észlelni és elkerülni az ellenfél ütéseit. Az echaniak hite szerint egy ember igazi természete csak a harc során mutatkozik meg, ezért magas szinten stilizált, szertartás jellegű küzdelmeik valamiféle párbeszédnek foghatók fel az ellenfelek között, mellyel ellenségük szellemét és szándékait mérik fel. Azt mondják, hogy a legnagyobb echani harcosok néhány órával, héttel, vagy ritka esetben akár évekkel előre is megjósolhatják egy konfliktus végkifejletét, egyszerűen azzal, hogy tisztában vannak az ellenség természetével és számával.
Különleges képességek:
Echani Strike - Echani csapás
Ha bármely ellenfelét puszta kézzel támadja meg, akkor a karakter extra sebzést okoz, sőt, (egyre növekvő eséllyel) akár ki is ütheti azt, ha az ellenfél állóképesség-mentője sikeretelen (DC = 15 + a támadó szintje). A sebzés bonusz halmozódik bármely más speciális pusztakezes támadásból eredő extra sebzéssel.
SZINT FELT. HATÁS
First - Első Lvl 5 1-4 extra sebzés, 10% esély a kiütésre.
Second - Második Lvl 11 2-8 extra sebzés, 15% esély a kiütésre.
Third - Harmadik Lvl 17 3-12 extra sebzés, 20% esély a kiütésre.
(Vissza)



Forrás: Hivatalos Oldal
Forrás II.: Gamebanshee-NPCk


(Vissza)

Fordította / írta: Kwish
2004.06.26.