|
Fejlesztői naplók
A Gamespot általá közölt fejlesztői naplók..
2005.02.07. - Kwish
Fejlesztői napló #5 - A PC verzió elkészítése... A Gamespy közzétette az utolsó fejlesztői naplót, ami a PC és a nemzetközi Xbox verziók elkészítésének rohanó pillanataiba ad egy kis betekintést. (A fordítás asszem nem tökéletes, khmm.)
2005.02.01. - Kwish
Fejlesztői napló #4 - A The Sith Lords hangjai...
(2005.01.31.) Ha játszottál az eredeti KotOR-kal, vagy a folytatásán Xboxon, akkor tudod, hogy ennek a szerepjáték sorozatnak az egyik jellemzője, hogy épp úgy hangzik, mint egy SW film. Nemcsak a hangeffektek (a fénykardok, blasterek, droidok hangja) autentikus, hanem a szinkron is kiváló. A szinkron professzionális megvalósításának felelősei a LucasArts-nál Will Beckman és Darragh O’Farrel. E legutóbbi fejlesztői naplóban e két mókus mesél arról, milyen nehézségekkel szembesültek a játék szinkronizálása során.
2004.11.17. - Kwish
Fejlesztői napló #3 - Art, avagy a művészeti dolgok a TSL készítése során
2004.11.16 Kikerült egy újabb fejlesztői napló a Gamespot oldalára, ezúton a művészeti vezető Aaron Meyers tollából. Kicsit fura az anyag (a fickónak mintha a fogát húznák, bár a végén belelendül), de mindenki maga ítélje meg...
2004.10.03. - Kwish
Fejlesztői napló #2 - A történet kialakítása
2004.10.01 A Gamespot leközölt egy újabb fejlesztői naplót, Chris Avellone tollából. Ez a történet kialakításának, tervezésének rövid áttekintését adja meg... úgy általában...
2004.07.09. - Kwish
Fejlesztői napló #1 - E3 demó
(2004.07.09.) A Gamespot kitett egy fejlesztői naplót (remélhetőleg sorozat lesz a dologból) a KotOR2-re vonatkozóan. Ez az első darab az E3 demó készítésének rövid áttekintését adja meg.
|
|