Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Engine
FAQ
Rendszerspeci

Játékvilág
Világ
Történet
Witcher
Felszerelés
Fajok
Karakterek
Szörnyek
Pillák

Háttérinfók
Interjuhék
Előzetesek
CommunityQ&A
IGN Blog
Fejlesztői izé
DevDiary

Galéria
Screens
Concepts
Posters
Models
Üdvözlet

Koncepció-rajzok



GC sajtóanyag elülső borítója
800 x 1131
05.10.20 / 05.10.20
GC sajtóanyag hátsó borítója
800 x 1131
05.10.20 / 05.10.20

Az ősi erdő szélén álló vízi malom, amit elhagytak a terrorizált emberek. Most Scoia’tael elf és törpék húzzák itt meg magukat.
06.01.12 / 06.01.12
A szegény negyed Vyzime bástyája alatt, a távolban látható a Mariborba vezető kereskedelmi út kapuja. A vizes árok teli van iszappal, szeméttel, s különféle szörnyek maradványaival.
06.01.12 / 06.01.12
Az áradás miatt kialakult mocsárvidék Vyzime nyugati töltésénél. A hídon átvezető út Old Minorba tart, Temeria királyainak romos és elhagyatott lakhelyére.
06.01.12 / 06.01.12

Két utazó épp elhagyja a Mahakam Hegységet. A távolban az Ellander grófság egyik őrposztja látható (napközben).
06.01.13 / 06.01.13
Két utazó épp elhagyja a Mahakam Hegységet. A távolban az Ellander grófság egyik őrposztja látható (fagyos reggelen).
06.01.13 / 06.01.13
Fagyott pusztaság I.
06.03.24 / 06.03.23
Fagyott pusztaság II.
06.03.24 / 06.03.23

A játék egyik szörnyének, a strigának a koncepció rajza.
06.04.13 / 06.04.13
A játék egyik szörnyének, a bruxa-nak a koncepció rajza.
06.06.09 / 06.06.09
A játék egyik szörnyének, a vyvern-neka koncepció rajza.
06.06.09 / 06.06.09


Fordította / írta: Kwish
2005.10.20.