Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Engine
FAQ
Rendszerspeci

Játékvilág
Világ
Történet
Witcher
Felszerelés
Fajok
Karakterek
Szörnyek
Pillák

Háttérinfók
Interjuhék
Előzetesek
CommunityQ&A
IGN Blog
Fejlesztői izé
DevDiary

Galéria
Screens
Concepts
Posters
Models
Üdvözlet

The Witcher - Történet




Figyeljétek szavam, mert eljön majd a kard és fejsze ideje, a kegyetlen vihar kora.

Eljön a Fehér Fagy és Fehér Fény Ideje,
Az Őrület Ideje, a Megvetés Kora, Tedd Deiradh, a Vég Ideje

És a világ elpusztul a fagyban, megfagy a jégben, és belepi a fehér hó...

Ithlinne Aegli aep Aevenien próféciája


Az északi területeket kimondhatatlan végzet fenyegeti. Ithilinne, egy elf látnok próféciái szerint a világ megsemmisül a Fehér Hideg és a Fehér Fény Ideje során – északról érkező fagy, hó és gleccserek borítják majd be a földet. De nem a prófécia az egyetlen, ami aggasztja az embereket. A déli Nilfgaard császársággal és az elfekkel vívott véres és kegyetlen háborút követően az északi földek kirabolva, és elpusztítva fekszenek. A viszálykodó, és rövid-életű királyok uralma megbukott. A káosz és zűrzavar során a béke egy új erődítménye emelkedik, a Lángoló Rózsa Rendje. A szerzetes-lovagok azt ígérik, elhozzák a békét, és a prosperitást, s egyesítik az északi birodalmakat. Azt állítják, hogy az eljövendő fagyot csak az általuk imádott tűz állíthatja meg. A Rend egyre erősebb és erősebb lesz. A szerzetesek igyekeznek megszerezni az északi birodalmak uralkodóinak jóindulatát, s ezért arra törekednek, hogy visszaszerezzék az elfek által lakott, felperzselt területeket.

Mindeközben az utakon, ösvényeken szörnyek hordái tünedeznek fel, köztük olyan fajok, melyek már évtizedekkel korábban kihaltak, vagy elpusztították őket. Az elesettek holttesteiből lakmároznak, megtámadják az embereket, pánikot és félelmet keltenek a lakosok között. Léteznek olyan hihetetlen pletykák is, hogy valaki valamilyen ismeretlen okból egy titkos rejtekhelyen tenyészti ezeket a lényeket.

Ezekben a borzalmas időkben tér vissza hősünk sok-sok év után Kaer Morhen-be, witcher-ek romos erődítményébe, ahol mindenféle próbának, és mutációnak vetették alá, s ahol szörnyvadásszá képezték ki. Tudja, hogy valaki még hittestvérei közül ott él, de érzi azt is, hogy valami nincs rendben.. Hirtelen legrosszabb félelmei válnak valóra, mert ahogy belép az erődítmény kapuján, nyilvánvalóvá válik, hogy rejtélyes zsoldosok támadták meg a helyet. A witcher-eknek ott kell maradniuk Kaer Morhenben visszaverni a betolakodókat... s ez az a pillanat, amikor megkezdődik történetünk.

Ha a boszorkányvadász túléli az első összecsapást, később még többel kell szembenéznie. Hősünk bejárja e világ hatalmas területeit, különböző helyeket látogat meg, nagyon sok érdekes karakterrel találkozik, és néha... megöli őket. Ráébred, ki áll a Kaer Morhen elleni támadás mögött, s felfedezi a titkot, ami talán az egész világot fenyegeti.

Bár a játéknak helyet adó világot Andrzej Sapkowski regényei és rövid novellái írják le, a játékosnak nem kell ezeket ismernie, hogy élvezzék a kalandot. A játék története nem kapcsolódik a könyvekben leírt eseményekhez. Bár a rajongók felismernek majd számos helyet, mely szerepelt a könyvekben, és találkoznak néhány régi baráttal is.

Forrás: Hivatalos oldal

(Vissza)



Fordította / írta: Kwish
2004.08.06.