Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.05.14. - Kwish

NWN2 - Infómorzsák a familiárisokról...


Az NWN2 Forum-on ismét előkerült a familiárisok, állati kísérők kérdésköre. J.E. Sawyer beszélt a dolgok jelenlegi állásáról... Szegény Drizzt, kénytelen lesz egy borzzal beérni...


FAMILIÁRIS
A familiárisok megidézett lények. Szabadon megidézhetitek, vagy "elküldhetitek" őket, hacsak meg nem ölik a familiárist. Nem próbálnak harcot kezdeményezni, rendszerint csak a mesterüket követik. Amíg aktívak, olyan bónuszt adnak, ami durván egy képességgel egyezik meg. Ha a mester szintet lép, akkor a familiáris is fejlődik. Több életpontjuk lesz, javulnak a mentődobások ésígytovább. Nyernek kitérés képességet ("evasion") és varázslat ellenállást is. A karakter létrehozásakor el lehet őket nevezni és meglehet adni a színüket. Néhány lény többszínű is lehet.

A familiárisokat nem lehet közvetlenül irányítani. Lényegében kisebb tápoló totemnek és sirály háziállatnak tekinthetőek.

Ha a familiárist megölik, a mester –2 CON büntit szenved el nyolc órán keresztül, s mindaddig nem idézheti meg familiárisát, amíg nem pihen egyet. A mestereket arra ösztönözzük, hogy ha a dolgok keményebbre fordulnak, küldjék el familiárisaikat. A listán jelenleg a következő:

Bat / Denevér A mester +3 bonuszt nyer a Listen próbákhoz
Cat / Macska A mester +2 bonuszt nyer a Move Silently és Hide próbákhoz
Rat / Patkány A mester +2 bonuszt nyer a Fortitude próbákhoz
Rabbit / Nyúl A mester +1 bonuszt nyer minden mentőhöz
Weasel / Menyét A mester +2 bonuszt nyer a Reflex próbákhoz
Spider / Pók A mester +3 bonuszt nyer a Bluff próbákhoz
Pig / Malac A mester +3 bonuszt nyer a Diplomacy próbákhoz
Beetle / Bogár A mester +1 HPt nyer szintenként


ÁLLATI KÍSÉRŐK
Az állati társakat szintén nem lehet irányítani, de lényegében ezek agresszív tankokként működnek. Ezek is egyre erősebbek lesznek, ahogy a mesterük szintet lép. Pillanatnyilag az egyetlen bünti, ha az állati társ elpusztul, hogy a következő pihenésig nem idézhető meg. Ez talán módosításra szorul. Ezeket a kísérőket is el lehet nevezni, viszont színezni már nem. Jelenleg az alábbi állati társakat támogatjuk:

Badger / Borz Rage
Wolf / Farkas Knockdown támadás
Brown Bear / Barna medve Legerősebb támadás
Boar / Vadkanv Legmagasabb egészség
Giant Spider / Óriáspók Mérgező támadás

Forrás: NWN2 Forum - Devs: Animal Companions/Familiars?(Round 2)




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.05.16. - NWN2 - ALFA PW videó interjuhé átirat
2006.05.16. - NWN2 - Ingame videók, GameTactics videó interjuhé
2006.05.16. - NWN2 - Minimális rendszer speci
2006.05.18. - NWN2 - Hivatalos rendszerkövetelmények + DM kliens
2006.05.18. - NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#10

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.05.12. - NWN2 - Nem lesz DM kliens a megjelenéskor!!! #2
2006.05.11. - NWN2 - Nem lesz DM kliens a megjelenéskor!!!
2006.05.10. - NWN2 - Néhány új képecske
2006.05.09. - NWN2 - E3 Cinematics trailer
2006.05.06. - NWN2 - Néhány szó a pre-E3 videókról


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása