|
Oldal: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 - következő oldal
2007.10.02. - Kwish
NWN2: MotB - Hiányzó fajok kilőve
|
Kikerültek a Mask of the Betrayer kiegészítőben megjelent fajok leírásai is, értelemszerűen a Fajok alatt kellene keresni. A genasik külön szekcióba kerültek, a másik kettőt besuvaszottam az elfek alá ;) |
2007.07.30. - Kwish
NWN2: MotB - GameSpot Q&A frissítés (070725)
|
A GameSpot folytatja a korábbi kérdései frissítését, néhány napja is megjelent egy darab, mely az alcíme szerint a történetre, a társakra és a presztízsosztályokra tér ki. Ööö, ez nem teljesen igaz. Áldozat, Feargus Urquhart.
|
2007.05.17. - Kwish
The Witcher - IGN Blog #12, A játék indulása #5 rész
|
A IGN Blog folytatja a játék fejlesztésének történetét bemutató szösszenetet. Ez már az uccsó előtti rész, a 2004-2005 év eseményeiről szól, egyre közelebb kerülünk a jelenhez.
Találtam egy új képet is egy lengyel oldalon, ott figyel a galériában...
|
2007.05.07. - Kwish
The Witcher - Galéria frissítés
|
Az IGN lehozott a hétvégén négy új képet a játékból, de ennek örömére kicsit körülnéztem a neten, és cirka 19 olyan képet tettem fel, ami még eddig nem volt a galériában. Vannak köztük igazán régi, márciusra tett darabok, meg néhány igazán friss is... Érdekes a két karakter lapos kép, az egyiken valami hírnév-mérce szerűség is van... (UPDATE: ez már olyan régi dolog, hogy nincs is :) )
|
2007.04.12. - Kwish
The Witcher - IGN Blog #11, A játék indulása #4 rész
|
A IGN Blog mai darabjában visszatértünk a kultúrtörténeti darabhoz, mely a játék fejlesztésének elindulásáról, alakulásáról szól...
|
2007.03.22. - Kwish
The Fall - Labirintus, Copper Hill, Tres Cabezas, Éden
|
A nagy forradalom és szabadságharc compútertől távol tört le rám, így pihentetnem kellett a Pusztulatban tett kalandokat, de azért egy kis frissítést sikerült összehozni...
|
2007.03.10. - Kwish
The Fall - Spritspring, vasútállomás, szurdok...
|
A helyzet egyre nyomorultabb, de azért sikerült egy újabb részt kitenni a küldetések leírásából. Asszem ezzel vége is annak, amit akár első fejezetnek tekinthetünk (bosszúállás a Patkányokon...)
|
2007.03.08. - Kwish
The Witcher - IGN Blog #10, Barbár invázió!
|
A IGN Blog mai darabjában a február elején újságíróknak tartott dzsemboriról / bemutatóról olvashatunk egy kis ismertetőt... én személy szerint eléggé irigylem a szerencsés flótásokat :)
|
2007.02.26. - Kwish
The Fall - Casa Verde, meg egy kicsi...
|
Sajna nem volt túl sok időm a játékkal foglalkozni, így csak tyúklépésekben haladok. A következő nagyobb települése, Casa Verde küldetései kerültek ki, meg minimalista infó két lődözgetős helyszínről...
|
2007.02.23. - Kwish
TQ: Immortal Throne - FiringSquad interjuhé
|
A FiringSquad is elkapta Michael Verrettet egy kis csevejre a kiegészítővel kapcsolatban. Bár új infó nincs benne, s már úgyis nyakunkon az egész, ha valaki még nem hallott róla (muhaha), akkor belepislanthat.
|
2007.02.19. - Kwish
TQ: Immortal Throne - DevDiary #3 Halottakat látok...
|
A Gamespoton megjelent harmadik fejlesztői naplóban Brian Sullivan mesél arról, hogy miként is jutottak el a kiegészítő témájához, s hogy milyen egyedi vonásokat tudtak így adni a játéknak...
|
2007.01.18. - Kwish
TQ: Immortal Throne - DevDiary #2 Történet és háttér
|
A Gamespot lehozta a második fejlesztői naplót, melyben Ben Scheider, küldetés-tervező arról mesél, hogy a játék története és háttere miként is befolyásolja a kiegészítő tartalmát. Mondjuk nekem ez nem jön át, inkább valamiféle hangulatos, atmoszféra teremtő cucc lenne ez...
|
Jah, és megjelent 28 (állítólagosan) új kép a Strategy Informer oldalon, valamint egy videó a GameTrailers oldalon, melyben az új, Álom skill-osztályt mutatják be (meglehetősen érdekes, sőt!)...
2007.01.04. - Kwish
Dragon Age - Német GameStar előzetes
|
A német GameStarban megjelent egy roppant hosszú előzetes a játékról. Kopfschuss jóvoltából álljon itt egy szösszenet az anyagból.
|
2006.12.22. - Kwish
The Witcher - IGN Blog #8, A játék indulása #2 rész
|
A IGN Blog frissítésében Michal Kicinski tovább szövi a játék indulásának történetét... miként is került a CD Projekt az Aurora engine közelébe...
|
2006.12.21. - Kwish
The Witcher - TheWitcher.de interjuhé
|
A TheWitcher.de német rajongói oldal feltett néhány kérdést a játékkal kapcsolatban a fejlesztő csapat PR mókusának, Michal "Funky Monk" Balaszczuk-nak. Nem hiába telt el néhány hónap a legutolsó cucc óta, még akár azt is mondhatjuk, van benne valami...
|
2006.12.16. - Kwish
TQ: Immortal Throne - DevDiary #1 Áttekintés
|
A Gamespot-on megjelent a Titan Quest kiegészítőjével foglalkozó fejlesztői napló első része, melyben Michael Verrette bemutatja a program új elemeit. Vannak ám fejlesztések az eredeti játékon is, nemcsak "szimpla" új cuccokról van szó... |
2006.12.08. - Kwish
The Witcher - IGN Blog #7, A játék indulása...
|
A legfrissebb IGN Blog-ban Michal Kicinski mesél arról, hogy hogyan is jutott el oda a CD Projekt, hogy végül neki kezdett a The Witcher elkészítésének... először még más volt a cél...
|
2006.12.06. - Kwish
NWN2 - Sorci, wizard, warlock
|
No, akkor végre kikerült az uccsó három osztály is: sorcerer, wizard és a mindenki számára újonc warlock (bár ez utóbbi esetben továbbra is aszondanám, hogy az egyéb anyagokat is érdemes megnézni). |
2006.11.30. - Kwish
NWN2 - Rogue
|
Most a rogue, azaz kalandor osztály leírása került ki, még mindig Steve_Sum az elkövető. Csak tudnám mihez kezdenek a sneack attack immunis lények ellen... Kidumálják magukat? |
2006.11.29. - Kwish
NWN2 - Ranger
|
Még mindig Steve_Sumnak köszönhetően, még mindig alaposztály, ezúttal a ranger... Íjakat, izé, kardokat elő, irtsuk a gaz orkokat, amik a kedvenc ellenfeleink. Vagy mi. |
Oldal: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 - következő oldal
|
|