Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.04.24. - Kwish

Mass Effect - CGO interjuhé #2


A Computer Games Online interjújának második részében a játék opciókról és a környezetről esik szó, az áldozat még mindig Casey Hudson, a Mass Effect projekt igazgatója (BioWare). Nem túl bőbeszédű...


CGO: Milyen lehetőségei lesznek a játékosoknak a karakterek létrehozása tekintetében? Testreszabhatják majd a csapatukat?
Casey Hudson: A játékosok több osztály közül választhatnak a karakterek létrehozásakor, és a KotOR-ben megismerthez hasonló mélységben választhatod ki a kezdő tulajdonság értékeket. De ezen túlmenően néhány teljesen új technológiának köszönhetően nemcsak arra adunk lehetőséget, hogy kedvetek szerint alakítsátok karaktereitek arcképét és hajviseletét (ésatöbbi), de olyan dolgokat is beállíthattok, mint a karakteretek hangja!

CGO: Mondanál néhány szót a játék helyszíneiről? Meglátogathatjuk például a Földet, vagy néhány mélyűri állomást?
Casey Hudson: A Mass Effect univerzumát úgy terveztük, hogy minden lehetséges extrém helyre eljuttassa a játékost - valójában a játék története átível az egész galaxison. Néhány példa a helyszínekből: láthatjátok majd a bányabolygók kénsivatagait, dzsungellal borított ősi romvárosokat, és a Citadellát, ami egy hatalmas repülő város, és területe sokszorosa Manhattan szigetének.

CGO: Mennyiben más egy Xbox 360-ra történő játékfejlesztés, mint a régi rendszer esetében? Vannak akadályok?
Casey Hudson: Általában véve az új platform és technológia a fejlesztés minden aspektusában nagyobb figyelmet, aprólékosságot követel. Az eszközeinknek és a technikáinknak sokkal okosabbnak, és sokkal, de sokkal hatékonyabbnak kell lennie, hogy elérjük ugyanazt a minőséget hasonló időbeosztás mellett, mint az előző generációs platformnál.

CGO: Milyen technológia lesz a Mass Effectben? Milyen fegyverek és járművek lesznek benne?
Casey Hudson: A Mass Effect univerzumának technológiája rendkívül, extrém módon fejlett, bár elértek egy bizonyos fajta elegáns egyszerűséget a fejlettségük eredményeképp. Így elég hétköznapinak tekintik a technológiát. Egy rendkívüli módon futurisztikus csillaghajót fogtok irányítani, ami képes átutazni az egész galaxist (de a működésének módszere elég kézenfekvő, elfogadható lesz).

CGO: Milyen harci lehetőségek lesznek csata közben? Van valami különleges tulajdonság rendszer a harchoz, mint pl. a Chi rendszer volt a Jade Empire-ban?
Casey Hudson: A játékosok igen alapos irányítással és beállítási lehetőségekkel rendelkeznek a harc során is. Kiválaszthatjátok a csapatotok tagjait, és kedvetek szerint felszerelhetitek őket fegyverekkel és páncélzattal. Aztán menetközben módosíthatjátok az előnyben részesített taktikát, és még akár specifikus parancsokat is kiadhattok a mozgás, az ellenfél megcélzása és sok más egyéb tekintetében. Mivel a harc során számos támadási formát, technikát és Biotics-okat alkalmazhattok, gyakorlatilag végtelen lehetőségetek lesz arra, hogy miként működjetek együtt a harc során a csapatotokkal.

CGO: Mit szeretnétek, a játékosok milyen élménnyel gazdagodjanak a Mass Effect-el való játékot követően?
Casey Hudson: Azt szeretnénk, ha a játékosoknak átjönne az a fejlesztési koncepció, amit megpróbáltunk megvalósítani a játékkal: egy határozottan science-fiction élmény. Irányítsátok a saját csillaghajótokat, fedezzetek fel idegen világokat, vezessetek egy elit csapatot a különféle harci szituációkban, s fedezzétek fel ezt az idegen és csodálatos sci-fi kalandot, ahogy szembeszálltok a galaxist fenyegető valaha ismert legnagyobb veszéllyel. Már alig várom, hogy játszhassak vele!

Szerző: Jonathan Trevisani
Forrás: CGOnline.com - Mass Effect Interview #2
Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.05.10. -
Mass Effect - Képecskék
2006.05.12. - Mass Effect - E3 benyomások
2006.05.15. - Mass Effect - Xbox.com interjuhé
2006.11.30. - Mass Effect - ActionTrip interjuhé
2007.01.22. - Mass Effect - IGN interjuhé szemezgetés

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.04.22. - Mass Effect - CGO interjuhé #1
2006.03.24. - Mass Effect - GDC infomorzsák
2006.01.30. - Mass Effect - Hogy el ne felejtsük...
2005.12.17. - Mass Effect - Néhány új kép
2005.12.09. - Mass Effect - Ki tudja milyen előzetes...


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása