|
Alaposztályok
Az NWN2 alaposztályai, klasszik D&D + az alaposztállyá avanzsált warlock is...
Barbarian (Barbár) A barbár kiváló harcos. Míg a harcos harci készségei a kiképzésből és a hadtudományok ismeretéből erednek, addig a barbár ősi, elemi őrjöngésére számíthat a harcban.
Bard (Bárd) A bárdok a lelkükből, nem pedig könyvekből hívják életre a mágiát. Csak néhány varázslat használatára képesek, viszont ezeket anélkül használhatja, hogy előre ki kellene őket válogatni, illetve előre fel kellene rá készülnie...
Cleric (Pap) Az istenek keze munkája mindenhol ott van - a természet szépségében, a hősies keresztes hadjáratokban, a szárnyaló templomokban, és a hívők szívében...
Druid (Druida) A vihar őrjöngő dühe, a kelő nap szelíd ereje, a róka ravaszsága, a medve ereje - mindezek, de még ennél több dolog is a druida irányítása alatt áll, s csak a parancsára vár...
Favored Soul (Isten kegyeltje) MotB Isten kegyeltje
Az isten kegyeltje a papok útját követi, de meglepő könnyűséggel képes irányítani az isteni mágiát. Képes ugyanazon feladatok ellátására, mint a pap isteni varázshasználók, de lényegében nincs szüksége tanulásra.
Fighter (Harcos) A küldetést teljesítő lovag, a hódító hűbérúr, a király bajnoka, az elit gyalogos katona, a kíméletlen zsoldos és a banditák királya - ők mind harcosok.
Monk (Szerzetes) A tájat itt-ott kolostorok pettyezik - kicsi, fallal körülvett klastromok, melyeket olyan szerzetesek laknak, akik a személyes tökéletességet a gyakorláson, a tetteken és az elmélkedésen keresztül akarják elérni.
Paladin (Lovag) A könyörület, hogy jót kövessen el, az akaraterő, hogy fenntartsa a törvényt, és az erő, hogy legyőzze a gonoszt - ez a paladin három fegyvere...
Ranger (Vándor) Az erdők és dombok olyan harcias és ravasz lények otthona, mint a vérszomjas bagolymedve, vagy a rosszindulatú helyváltoztató vadállatok. De ezeknél sokkal harciasabb és ravaszabb szörny a vándor, a képzett vadász és nyomkereső. Úgy ismeri az erdőt, mintha otthon lenne (és tényleg ott van) s halálos részletezettséggel ismeri prédáját.
Rogue (Kalandor) A kalandorok nem igazán hasonlítanak egymásra. Vannak köztük piszkos kis tolvajok. Mások aranyszájú szélhámosok. Megint mások felderítők, szabotőrök, kémek, diplomaták, vagy útonállók...
Sorcerer (Mágus) A mágusok úgy hozzák létre a mágiát, ahogy a költők verseiket, veleszületett képességüket a gyakorlással tökéletesítették ki. Nincsenek könyveik, nincsenek tanáraik, nincsenek elméletek - csak a nyers erő, melyet akaratukkal képesek irányítani.
Spirit Shaman (Szellem sámán) MotB A szellem világ mestereiként a szellem sámánok a papok és druidák isteni hagyományaitól eltérő utat követnek. A szellem sámán világa teli van nagy hatalmú, élő szellemekkel, melyek közül némelyik segítőkész, némelyik ártó szándékú.
Warlock (Boszorkánymester) Természetfeletti vérvonalból születve, egy boszorkánymester azt kutatja, hogyan válhat mesterévé a lelkét kitöltő veszélyes mágiának...
Wizard (Varázsló) A varázsló néhány értelmetlen szava és múló gesztusa több erőt hordozhat, mint egy harci szekerce...
|
|