Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

Fejlesztő naplók



  
2006.11.04. - Kwish

Fejlesztői napló #6
Ez lenne talán az utolsó, legalábbis a játék megjelenését megelőző utolsó naplóbejegyzés, szóba kerül egy kicsit a patch, illetve néhány hasznos plug-in, melyeket a mod-készítők használhatnának fel, ha akarnak...

Tovább..


2006.11.03. - Kwish

Fejlesztői napló #5
Ez itten most már pótlás, akkor készült el az anyag, mikor lerohadt a gépem, ööö, ez a napló bejegyzés az eszköztár szépségeit próbálja röviden áttekinteni...

Tovább..


2006.10.11. - Kwish

Fejlesztői napló #4
Úgy látszik, az Obsidiannak felfakadt a tudatalattija, megjelent még egy fejlesztői napló (lehet, hogy heti anyagok lesznek?), melyben Josh Sawyer arról mesél, hogy mit is szeret a játékban.

Tovább..


2006.10.07. - Kwish

Gamebanshee Fejlesztői Napló #1
A Gamebanshee is elkezdte egy fejlesztői napló közlését, melynek első darabjában az eszköztár használatával foglalkoznak, azon belül is a tárgy és fegyverkészítés szépségei kerülnek terítékre.

Tovább..


2006.10.05. - Kwish

Fejlesztői napló #3
A legújabb (vélhetőleg uccsó) fejlesztői naplóban Chris Avellone beszél arról (elméletileg), hogy milyen nagyszerű lehetőségek is állnak a játékosok előtt az NWN2-ben, önmegvalósítás címén.

Tovább..


2006.08.28. - Kwish

Fejlesztői napló #2
Darren Monahen executive produer elmagyarázza, hogy az NWN2 felturbózott játék-engineje miként ad filmszerű minőséget a játékhoz. De félre a tréfával-, igazából főként a környezet megjelenítéséről (nappal / éjszaka ciklus) mesél...

Tovább..


2006.06.03. - Kwish

Fejlesztői napló #1
A videó fejlesztői naplóval együtt a GameSpot-on megjelent egy írásos anyag, melyben Chris Avellone kezdi el a mesét a játék új jellemzőiről, s hogy mit is akart az Obsidian elérni a folytatással. Első darabként ez inkább PR...

Tovább..