|
Fejlesztő naplók
2006.11.04. - Kwish
Fejlesztői napló #6 Ez lenne talán az utolsó, legalábbis a játék megjelenését megelőző utolsó naplóbejegyzés, szóba kerül egy kicsit a patch, illetve néhány hasznos plug-in, melyeket a mod-készítők használhatnának fel, ha akarnak...
2006.11.03. - Kwish
Fejlesztői napló #5 Ez itten most már pótlás, akkor készült el az anyag, mikor lerohadt a gépem, ööö, ez a napló bejegyzés az eszköztár szépségeit próbálja röviden áttekinteni...
2006.10.11. - Kwish
Fejlesztői napló #4 Úgy látszik, az Obsidiannak felfakadt a tudatalattija, megjelent még egy fejlesztői napló (lehet, hogy heti anyagok lesznek?), melyben Josh Sawyer arról mesél, hogy mit is szeret a játékban.
2006.10.07. - Kwish
Gamebanshee Fejlesztői Napló #1 A Gamebanshee is elkezdte egy fejlesztői napló közlését, melynek első darabjában az eszköztár használatával foglalkoznak, azon belül is a tárgy és fegyverkészítés szépségei kerülnek terítékre.
2006.10.05. - Kwish
Fejlesztői napló #3 A legújabb (vélhetőleg uccsó) fejlesztői naplóban Chris Avellone beszél arról (elméletileg), hogy milyen nagyszerű lehetőségek is állnak a játékosok előtt az NWN2-ben, önmegvalósítás címén.
2006.08.28. - Kwish
Fejlesztői napló #2 Darren Monahen executive produer elmagyarázza, hogy az NWN2 felturbózott játék-engineje miként ad filmszerű minőséget a játékhoz. De félre a tréfával-, igazából főként a környezet megjelenítéséről (nappal / éjszaka ciklus) mesél...
2006.06.03. - Kwish
Fejlesztői napló #1 A videó fejlesztői naplóval együtt a GameSpot-on megjelent egy írásos anyag, melyben Chris Avellone kezdi el a mesét a játék új jellemzőiről, s hogy mit is akart az Obsidian elérni a folytatással. Első darabként ez inkább PR...
|
|