Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.11.06. - Kwish

Hátterek

Az élettörténet (háttér) featek karaktered múltjának egy különleges szeletét testesítik meg. Ezek a sajátos tulajdonságok kisebb mértékben kedvező és kedvezőtlen hatást gyakorolnak karaktered képességeire, s megváltoztatják azt, hogy az emberek miként látják s miként ítélik meg karaktered.

Bully Devout Farmer Flirt Ladies' Man Militia Natural Leader Tale Teller Trouble Maker Wild Child Wizard's Apprentice


BULLY (Kötözködő) ^
Méretednek, arcátlanságodnak vagy épp vészjósló megjelenésednek köszönhetően mindig kiprovokáltad az emberekből, hogy azt tegyék, amit akarsz. Mikor a dolgok rosszra fordultak, elég szívós voltál ahhoz, hogy viszonozd azt a jót, amit kaptál. Félelmetes fellépésed gyakran még a barátságos beszélgetéseknek is ad valami kellemetlen élt.

Előfeltétel Erő (STR) 10+
Hatás +1 Fenyegetés (Intimidate), +1 Állóképesség (Fortitude) mentő, -1 Blöff (Bluff), -2 Diplomácia (Diplomacy)



DEVOUT (Jámbor) ^
Mindig erős volt benned a hit, s ez minden körülötted élő ember számára nyilvánvaló. Hited igen nagy mentális erőt ad neked, de a beszélgetések során makacs és forrófejű partnernek bizonyulsz.

Előfeltétel Bölcsesség (WIS) 10+
Hatás +1 Akarat (Will) mentő, +1 Koncentráció (Concentration), -1 Diplomácia (Diplomacy), -1 Blöff (Bluff)



FARMER (Gazda) ^
Az, hogy egy farmon nőttél fel, megtanította neked, hogy miként kell bánni a földdel, s igen jó szemű megfigyelő vált belőled, ahogy felügyelted a mezőket. A hosszú munkanapok ugyanakkor nem hagytak sok időt a tanulásra.

Előfeltétel Nincs
Hatás +1 Túlélés (Survival), +1 Észlelés (Spot), -2 Ismeret (Lore)



FLIRT (Kacér) ^
(Csak nőknek!)
Nemcsak hogy vonzó a pofikád, de azt is tudod, hogy miként figyelj és beszélj úgy, hogy az sokak számára vonzó legyen. Sajnos túlságosan kedves vagy, s senki sem veszi komolyan, mikor keményebben próbálsz fellépni.

Előfeltétel Karizma (CHA) 12+
Hatás +1 Hallgatózás (Listen), +1 Diplomácia (Diplomacy), -2 Fenyegetés (Intimidate)



LADIES' MAN (Csókkirály) ^
(Csak férfiaknak!)
Nemcsak hogy vonzó az arcéled, de azt is tudod, hogy miként figyelj és beszélj úgy, hogy az sokak számára vonzó legyen. Sajnos túlságosan kedves vagy, s senki sem veszi komolyan, mikor megpróbálsz keménykedni.

Előfeltétel Karizma (CHA) 12+
Hatás +1 Hallgatózás (Listen), +1 Diplomácia (Diplomacy), -2 Fenyegetés (Intimidate)



MILITIA (Milícista) ^
A milíciában átélt szigorú kiképzés eredményeképp igazán eltökélt és jó harcos vagy, viszont szellemed megtörte az, hogy feljebbvalóid parancsának engedelmeskedve kellett felkelned, menetelned és harcolnod.

Előfeltétel Alap támadás bonusz (BAB) +1
Hatás +1 Hárítás (Parry), +1 Páncélkészítés (Craft Armor), +1 Fegyverkészítés (Craft Weapon), -2 Akarat (Will) mentő



NATURAL LEADER (Született vezető) ^
Mindig odafigyeltél másokra s megpróbáltál segíteni nekik, hogy a legjobbat hozzák ki magukból. Az, hogy hajlamos vagy mindig másról gondoskodni, néha azt eredményezi, hogy a magad biztonságával nem törődsz.

Előfeltétel Karizma (CHA) 10+
Hatás +1 bonusz a társak támadás dobásához, -1 az összes mentő dobásodra



TALE TELLER (Történetmondó) ^
Már fiatal korodban megtanultad, hogy felhívhatod magadra a figyelmet, s hogy barátokat is szerezhetsz a történeteiddel. Sajnos annyira belemerülsz a képzeletedbe, hogy gyakran nehezedre esik más dolgokra koncentrálni.

Előfeltétel Karizma (CHA) 10+
Hatás +1 Ismeret (Lore), +1 Blöff (Bluff), -2 Koncentráció (Concentration)



TROUBLEMAKER (Bajkeverő) ^
Az unalom és a rosszindulat rávezetett arra, hogy különféle trükköket, csínyeket kövess el az emberek rovására és bizony emiatt folyamatosan bajba kerülsz. A kíváncsiság mindig a legjobbat hozza ki belőled, s meglehetősen nehezen állsz ellen a kísértésnek.

Előfeltétel Ügyesség (DEX) 10+
Hatás +1 Reflex mentő, +1 Csapdaállítás (Set Trap), +1 Bűvészkedés (Sleight of Hand), -2 Akarat (Will) mentő



WILD CHILD (Vadóc) ^
Gyermekkorodban igazi szabad szellem voltál, gyakran mentél egyedül felfedező utakra, vagy csak úgy kóborolni. Az, hogy korlátozottan érintkeztél másokkal végül oda vezetett , hogy nem igazán vagy tisztába nagyon sok dolog elfogadott értékével és jelentőségével.

Előfeltétel Ügyesség (DEX) 10+
Hatás +1 Túlélés (Survival), +1 Elkerülés (Tumble), +1 Rejtőzködés (Hide), +1 Osonás (Move Silently), -2 Ismeret (Lore), -2 Értékbecslés (Appraise)



WIZARD'S APPRENTICE (Varázslótanonc) ^
Nagyon sok időt töltöttél el gyakorlással, mialatt egy varázsló rengeteg, csak a beavatottak számára megismerhető titkot tanított meg neked. Mindennek azonban megfigyelő képességed, és a mindennapi bajokkal szembeni ellenállóképességed látta kárát.

Előfeltétel Sorcerer, varázsló, vagy bárd osztály
Hatás +1 Ismeret (Lore), +1 Alkímia (Craft Alchemy), -1 Állóképesség mentő, -1 Észlelés (Spot)


Thx Newfronter!