Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

Sorcerer (Mágus)

A mágusok úgy hozzák létre a mágiát, ahogy a költők verseiket, veleszületett képességüket a gyakorlással tökéletesítették ki. Nincsenek könyveik, nincsenek tanáraik, nincsenek elméletek - csak a nyers erő, melyet akaratukkal képesek irányítani.

A mágusok úgy hozzák létre a mágiát, ahogy a költők verseiket, veleszületett képességüket a gyakorlással tökéletesítették ki. Nincsenek könyveik, nincsenek tanáraik, nincsenek elméletek - csak a nyers erő, melyet akaratukkal képesek irányítani.

Néhány sorcerer azt állítja, hogy sárkányok vére csörgedezik ereiben. Ez az állítás még akár igaz is lehet néhány esetben közismert, hogy bizonyos nagyhatalmú sárkányok képesek emberi alakot ölteni, sőt, akár még humanoid szeretőik is lehetnek, s elég nehéz bebizonyítani, hogy egy adott mágusnak vajon vannak-e sárkány ősei. Az is igaz, hogy a sorcererek néha megdöbbentően jól néznek ki, rendszerint valami egzotikus vonás miatt, ami valami szokatlan örökségre utal. Mások úgy tartják, hogy egy ilyen állítás vagy egy megalapozatlan kérkedés bizonyos mágusok részéről, vagy pedig valami irigy pletyka azoktól, akik híján vannak a mágusok tehetségének.

OSZTÁLY-JELLEMZŐK:
Alapképesség Karizma (CHA), Állóképesség (CON)
Életpont d4
Alap tám. bonusz
(BAB)
Alacsony
Magas mentők Akaraterő
Fegyver jártasság Egyszerű fegyverek
Páncél használat > Nincs. A vértek minden típusa akadályozza a mágusok misztikus kézmozdulatait, aminek okán varázslataik kudarcot vallhatnak.
Skill pontok (2 + INT módosító x 4 az első szinten) 2 + INT módosító
Osztály skillekBlöffölés (Bluff), Összpontosítás (Concentration), Alkímia (Craft Alchemy), Műveltség (Lore) és Mágiaismeret (Spellcraft).
VarázslatokEgy mágus misztikus varázslatokat használ, amelyek elsődlegesen a mágusok/varázslók varázslat listájából származnak. Az ismert varázslatai közül bármelyiket képes előzetes előkészítés nélkül használni. Hogy használjon, vagy megtanuljon egy varázslatot, a mágusnak legalább (10 + a varázslat szintje) CHAS módosítóval kell rendelkeznie (CHA 10 a 0. szintű varázslatokhoz, CHA 11 az 1. szintű varázslatokhoz és így tovább). A hatodik szinttől kezdve (és utána minden második szinten), a mágusok kicserélhetik egy már ismert varázslatukat egy ugyanazon szintű új varázslatra. A kicserélendő varázslatnak két szinttel alacsonyabbnak kell lennie annál a legmagasabb varázslatnál, amit a varázsló jelenleg használni képes (LVL1 szintű varázslat / 6 LVL; LVL1 vagy LVL2 varázslat / 8 LVL; LVL1, LVL2, vagy LVL3 varázslat / 10 LVL és így tovább).
Famulus idézése
Sum. Familiar
A mágus rendelkezhet egy famulussal (familiáris idézése varázslatot megkapják az első szinten).


Fordította: Steve_Sum (MegaTHX!)

Fordította / írta: Kwish
2006.12.01.


Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.12.02. - Wizard (Varázsló)
2006.12.06. - Warlock (Boszorkánymester)
2007.09.28. - Favored Soul (Isten kegyeltje) MotB
2007.09.29. - Spirit Shaman (Szellem sámán) MotB
2007.10.02. - NWN2: MotB - Hiányzó fajok kilőve

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.11.30. - Rogue (Kalandor)
2006.11.29. - Ranger (Vándor)
2006.11.28. - Paladin (Lovag)
2006.11.21. - Fighter (Harcos)
2006.11.21. - Monk (Szerzetes)


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása