Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.03.28. - Kwish

Válaszok a fejlesztőktől CU#6

Megjelent az újabb community update. Elég soványka, mindössze öt válasz, és őszintán szólva, van néhány mellébeszélés is. Téma: lények, lények kezelése.

1. A lények létrehozása milyen mértékben lesz majd véletlenszerűen generált? Korlátozni lehet majd ennek mértékét? Beállítható lesz például az, hogy a játék véletlenszerűen generáljon olyan orkokat, melyek Erő-értéke 12 és 20 közé esik?
Charles Mead: Lehetőség lesz arra, hogy a lények méretét véletlenszerűen generáljátok le. Nem igazán tudom, hogy a véletlenszerűen generált lények esetében mi a helyzet a többi képességgel.

2. A különféle humanoid szörnyek (pl. lichek, minotauruszok, yuan-tik ésatöbbi) esetében lesz majd mindkét nem esetében modell?
Chris: Néhány szörny esetében léteznek ilyen modellek (pl. vámpírok), de a licheknél nincs ilyen. Létre tudtunk hozni nagyon sok szörny típust, viszont nem volt időnk az összes nemi variációt elkészíteni. Ugyanakkor az átméretezés segítségével nagyon sok szörny esetében létre lehet hozni a gyermek variációkat is.

3. Az állatok automatikusan megtámadják a drudiákat és rangereket, ha nem használják az animal empathy (állati empátia) képességüket? Ez a képesség hathat egynél több állatra is?
Chris: A vadállatok még mindig megpróbálnak megtámadni, ha nem használod a charm, vagy animal empathy képességeket. Az animal empathy próbája csak egy célpont esetében érvényesül, de mivel még a kiegyensúlyozási fázisban vagyunk, semmi nincs kőbe vésve.

4. Lesz valamilyen jobb módszer arra, hogy az ADD speciális képességeket közvetlenül adjuk az egyes lényeknek, anélkül, hogy be kéne azt építenünk valamilyen természetes, vagy rejtett fegyverükbe?
Chris: A lényeknek épp úgy lehet képességeket, készségeket és varázslatokat adni, mint az NWN1-ben.

5. Korábban elhangzott, hogy az eszköztárban létre lehet majd hozni több placeable-t is tartalmazó template-ket, melyeket aztán csoportként el lehet helyezni. Ugyanilyen módszer használható a lények létrehozásánál is? Például, lehet-e majd csoportosítani egy jellemző készletet, hasonlóan a Monster Manualban szereplő különleges jellemző típusokhoz, melyet aztán a lénycsoportnál lehet használni?
Chris: Több lény képességét egyidejűleg lehet módosítani. (szerintem nem ezt kérdezték...)

Forrás: NWN2 Community Update #6



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.04.10. - Válaszok a fejlesztőktől CU#7
2006.04.18. - Válaszok a fejlesztőktől CU#8
2006.04.30. - Válaszok a fejlesztőktől CU#9
2006.05.18. - Válaszok a fejlesztőktől CU#10
2006.06.05. - Válaszok a fejlesztőktől CU#11

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.03.21. - Válaszok a fejlesztőktől CU#5
2006.03.12. - Válaszok a fejlesztőktől CU#4
2006.03.02. - Válaszok a fejlesztőktől CU#3
2006.02.24. - Válaszok a fejlesztőktől CU#2
2006.02.16. - Válaszok a fejlesztőktől CU#1.5


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása