Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.03.12. - Kwish

Válaszok a fejlesztőktől CU#4

Kinyomták az új community update-et, vagyis a rajongók kérdéseire adott válaszok újabb csoportját. Szörnyikék, AI, prefab... Persze a nesze semmi fogd meg jól válasz is megjelenik...

1. Lesznek planar szörnyek a már teljesen elcsépelt létsík-lények, vagy a Celestials-okon kívül (mennyei létsík)?
Ferret: Elég tisztességes választékunk lesz a síkbeli lényekből (több mint 10 közül tudunk majd választani) - démonok, ördögök, githyankik, impek és még több. Néhányat korábban még nem láthattatok a D&D RPGkben - de közülük sok a rajongók kedvence (nos, legalábbis némelyikük az én kedvenceim közé tartozik). Később még adunk néhány részletesebb információt is a szörnyekre vonatkozóan.

2. A különféle szörnyek AI-je mennyire lesz eltérő? Például a farkasok majd falkában támadnak? A zombik meg csak úgy ész nélkül vonaglanak a legközelebbi ellenféle felé? Az orkok meg riadóztatnak/csatakiáltást hallatnak, ha megközelítik a PCt?
Ferret: Pillanatnyilag nincs sok mondanivalóm az AI-val kapcsolatban. Mielőtt megállapításokat tennénk az AInkra, biztosak akarunk lenni abban, hogy szuperül működik.

3. Lesznek az Eszköztárba építve olyan eszközök, melyekkel létrehozhatjuk a saját szörnyeinket?
Ferret: Ha a modellek létrehozására gondoltok, akkor attól tartok, hogy a válasz nemleges. A modern művészeti alkotó programok elég drága dolgok ahhoz, hogy licenszeljük őket. Gyakorlatilag nem lenne megvalósítható, hogy valami ilyesféle alkalmazást kiadjunk a játékunkkal együtt. De azok a grafikus eszközök, melyeket a közösség tagjai az NWN1 esetében használtak, jók lesznek arra is, hogy NWN2 eszközöket készítsenek vele, bár szükség lesz majd egy kis fejlesztésre, fokozásra, a játékunknál használt új technológiák miatt.

4. Ha egy vagy több szörnnyel harcol majd az ember, s e lények megérzik, hogy csak rendkívül nehezen győzhetik le a karaktert, akkor elmenekülnek segítséget hívni?
Ferret: Dolgozunk valami ilyesféle szórakoztató dolgon (meg néhány máson is). Azt, amit a fentiekben meghatároztál, mi gyáva AI-nek nevezzük, és igen, megteheted azt, amit leírtál. A QA jelenleg vizsgálja a dolgot, így a pontos specifikációk módosulhatnak a használhatóságra vonatkozó visszajelzések alapján.

5. Azt mondtátok, hogy az Eszköztárban lehetőségünk lesz majd több placeable-t tartalmazó templateket készíteni, melyeket csoportként lehet majd elhelyezni. Ehhez hasonló módszereket használhatunk majd a lények kialakításánál is?
Ferret: Ezeket prefab-nek (előre gyártott elemek) nevezzük és épp olyan könnyen készíthetsz egy csapat lényt is (amit odahelyezel ahova csak akarsz), mint egy egyéb tárgyakból álló gyűjteményt. Ez mindenki számára rendkívül hatékony eszköz lesz, mert ha elkészítesz egy csodálatosan feldíszített szobát, akkor erről csinálhatsz egy prefab-et, s ezt bármikor újra felhasználhatod. Ez a modkészítőknek egyszerre biztosít rugalmasságot és könnyen-használható segítséget.

Forrás: NWN2 Community Update #4




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.03.21. - Válaszok a fejlesztőktől CU#5
2006.03.28. - Válaszok a fejlesztőktől CU#6
2006.04.10. - Válaszok a fejlesztőktől CU#7
2006.04.18. - Válaszok a fejlesztőktől CU#8
2006.04.30. - Válaszok a fejlesztőktől CU#9

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.03.02. - Válaszok a fejlesztőktől CU#3
2006.02.24. - Válaszok a fejlesztőktől CU#2
2006.02.16. - Válaszok a fejlesztőktől CU#1.5
2006.02.15. - Válaszok a fejlesztőktől CU#1


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása