|
2004.08.24. - Kwish
KotOR2 - Hétvégi programozó #3 (Fórum csemegézgetés)
|
Ismét megvolt a Weekend Programmer Q&A az Obsidian fórumain, de most nem csepegett olyan "sok" infó, mint megszoktam, vagy csak én nem találtam olyan érdekesnek. Noh de mindegy, lássuk mit is tanáltam... és aki nem hiszi, járjon utána!
|
Grafika
- Bár némelyik képről úgy látszik, mégsem lesz igazi ugrás a játékban. Meg lesz a Force Jump erőtrükk, de ez nem használható arra, hogy valaki pl. szakadékokat ugorjon át.
- A droidok upgrade-je a külsejükön nem (pontosabban továbbra sem) jelenik meg.
- A lőfegyvereket átdolgozták (külsőleg), állítólag most sokkal jobban néznek ki.
Tárgyak / Fénykardok
- A köpenyeket is lehet majd fejleszteni/upgradelni.
- Lesznek fénykard pozíciók, stílusok (én itt most a "lightsaber stances" kifejezést fordítottam le így, ha valaki szebbet/jobbat tud, kérem jelezze), ezekhez nem simán jut a karakter, hanem ki kell őket érdemelni.
- Több mint 5 harci stílus lesz (fénykardhoz), néhány ezek közül karakterosztály függő.
Játékmenet
- A Q&A résztvevő programozó nem tudja pontosan max. milyen szintet lehet elérni a játékban, de úgy gondolja, hogy a sima játékkal nem lehet elérni a felső szintet (ami most magasabb, mint az előző játékban). Egy bizonyos ponton túl a szinteket már csak azok kedvéért tették be, akik szeretnek szinteket lépni (no, ezt megint nem értem igazán, ha valaki szintet lép, erősebb lesz, vagyis nem számít egy bizonyos szinten túl, hogy milyen erős valaki?). Ugyanakkor a játékban nagyon sok dolog attól függően alakul, hogy mekkora játékos szintje, tehát még akkor is lesznek kihívások, ha valaki magasabb szintre jut (no, most nekem ez a két dolog ellentétes egy kissé…).
- Az űrhajó navigációs rendszere nem változik.
- Úgy tűnik, még mindig nem oldották meg azt a problémát, hogy az egykezes lézerkard gyengébb, mint a két kezes (dual) harcmodor.
- A Q&A résztvevő programozó szerint lehet hogy lesz valami trükközés a Stealth képesség alkalmazásával, mivel valamikor még a fejlesztés elején kértek tőle olyan átvezető animokat, ami csak akkor kapcsol be, ha a játékos stealth módban közelíti meg az adott helyszínt (pl. kihallgat olyat, amit egyébként nem hallana). Persze lehet, hogy ebből nem lesz semmi.
- Easter Egg-eket sajnos nem várhatunk, mert bár voltak ötletek, a LucasArts leállította, nem engedélyezte az agymenést. (Átok, átok!)
- Nem lesznek új karakter tulajdonságok, és a karakter generálás is ua. lesz (pontvásárlásos-rendszer).
- Technikai okok miatt nem lesz hosszabb a párbeszéd log.
(Vissza)
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2004.09.01. - KotOR2 - Új képek, régi trailer 2004.09.10. - KotOR2 - Már megint elcsúsznak a verziók... 2004.09.14. - KotOR2 - Erőtrükkök az IGN RPGVault-ról 2004.09.18. - KotOR2 - Feargus a megjelenési diők szétcsúszásáról 2004.09.19. - KotOR2 - Just RPG preview
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2004.08.21. - KotOR2 - Telos, képek, videó, tralalala 2004.08.21. - KotOR2 - Idei megjelenés megerősítve 2004.08.13. - KotOR2 - Hétvégi programozó #2 (Fórum csemegézgetés) 2004.08.03. - KotOR2 - Hétvégi programozó #1 (Fórum csemegézgetés) 2004.08.02. - KotOR2 - Új infók...
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|