Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2004.08.07. - Kwish

IGN.com / BioWare interjuhé részletek (04.08.06)

Az NWNVaulton közölt interjuhé (bár az IGN.com reporter készítette ezt is) inkább a BioWare szerepére összpontosít. Úgyhogy lássuk ezt is, pontosabban ennek azt a részét, ami érinti az NWN2-t


1. Milyen szerepe van a BioWare-nek az NWN2 fejlesztésében?
Greg Zeschuk: A BioWare adja az Obsidiannak az Aurora Enginet, mellyel létrehozhatja a játékot. Technikai támogatást is nyújtunk az engine-hez, valamint fejlesztési tanácsokat is. Tanácsadóként olyan szempontból is közreműködünk, hogy a játék eredeti vízióját/lényegét az új csapat is átvegye. Nagyon jó kapcsolatban állunk az Obsidian munkatársaival, és egyértelműen azt szeretnénk látni, hogy sikerre viszik az NWN2-t, hogy egy nagy játékot készítenek belőle, s legalábbis részben, ez még mindig egy BioWare project.

2. A BioWare jóváhagyja a végleges terméket?
Ray Muzyka: Szoros együttműködésben dolgozunk az Atarival, és az Obsidiannal a játék fejlesztésében, és kérésre az Atarival együtt felmérjük, értékeljük a folyamatot, ahogy halad előre.

3. Láttátok előre hogy lesz folytatás, mikor az első részen dolgoztatok?
Greg Zeschuk: A BioWare-nél mi mindig, minden játék esetében azt tervezzük (már az építése során), hogy egyszer még folytatni fogjuk. A legtöbb játékunkhoz szinte rutinszerűen készítettünk több sikeres kiegészítőt, s úgy látjuk, hogy a folytatások csak megnövelik a termék élettartamát. Az NWN sem kivétel ez alól. Elkészítettük az eredetit és a két kiegészítőt s most nagy várakozással tekintünk a folytatás elkészítése elé. Már alig várjuk, hogy játszhassunk vele.



4. Mi volt a legjobb, Obsidiannak adott tanácsotok, mikor kiderült, hogy ők fejlesztik az NWN2-t?
Ray Muzyka: Az egyik dolog, amit megtanultunk a BioWare-nél, hogy mindig figyeljünk oda a rajongóinkra. A BioWare Közösség nem is olyan régen lépte át a két milliós regisztrált felhasználót, és mindig megpróbálunk odafigyelni a játékainkra vonatkozó értékes visszajelzésekre.

5. Volt valami, amiről azt gondoltátok, hiányzott az első részből, ezért elkezdtétek győzködni ezzel kapcsolatban az Obsidiant?
Greg Zeschuk: Az elképzelés, hogy van valamilyen hiányosság, vagy hiányzó funkció az NWN-ben, s a kiegészítőiben meglehetősen meghökkentő - hiszen már az eredetit is több dologgal szállítottuk le, mint amit bármely korábbi játék kínált! Bizonyára vannak dolgok, amiket még lehet fejleszteni, és az Obsidian alkalmas arra, hogy ezt a munkát jól végezze el. Nagyon sokat kell még dolgozniuk, és a megfelelő gondossággal, és odafigyeléssel nagyszerű játékot készítenek majd.


Forrás (szöveg): NWNVault
Forrás (kép): IGN.com
Készítette: Tal Blevins



A többi kérdés (még öt) a jelenlegi eszköztárral kapcsolatos várakozásokra, ezek értékelésére vonatkozik, meg a BioWare közösségre, úgyhogy – elnézést, de - kihagyom. Kicsit fura egyébként a hozzáállás, 'mer ugye az NWN tökéletes, akkor minek a folytatás?


(Vissza)