|
2007.10.03. - Kwish
The Barrow Of The Bear-God - A Medve-Isten Sírdombja (MotB)Az IGN RPGVault elindített egy kis sorozatot (mondjuk az időzítés kissé fura). Az első darab egy kis hangulatkeltő leírás a játék egyik helyszínéről. Szegény-szegény főhős...
Ősi hely
A Medve-Isten Sírdombja arra az időre emlékeztet, mikor Chauntea még fiatal istennő volt és Rashemen vadonjait falkányi értelmes bestia irányította. E lények között a legnagyobbak a medve-istenek voltak, és a Sírdomb volt az a hely, ahová elmentek meghalni, ahol elveszítették halandó alakjukat és nagy erőkkel felruházott szellemekké váltak, s így tovább őrködhettek a vidék felett. Ahogy az évszázadok teltek, egyre fogyott a medve-istenek száma, s sokan közülük örökkévaló álomba merültek. Nem távozott azonban az összes nagyszerű medve szellem, néhányan még maradtak közülük, készen arra, hogy felébredve megvédjék Rashement a legnagyobb fenyegetések idején.
A Sírdombon mindenhol megtalálhatóak ezeknek a medve-isteneknek a temetkezési dombjai, óriási csontvázaik csendesen állva őrködnek a terület felett. E sírok lábánál gyakran találni mesteri munkával elkészített fegyvereket, egzotikus ékszereket és egyéb tárgyakat tartalmazó ládákat - ezek a rashemi emberek ajándékai. Széles körben ismert, hogy a mérges, sértődött szellemeket gyakran ki lehet engesztelni valami ajándék felajánlásával, és ez alól a medve-istenek sem kivételek. Bár a szellemek egyáltalán nem törődnek a földi javakkal, úgy tűnik, pusztán az, hogy a halandók elismerik hatalmukat elegendő ahhoz, hogy megbocsássák még a legkomolyabb vétkeket is.
Az Imaskari romok
Az ősi Imaskari Birodalom lakói - teljesen figyelmen kívül hagyva a tájat és a szellemeket - nagy merészen ott építették fel városaikat és előőrseiket, ahol épp nekik tetszett. Egy ilyen hely épült a Sírdomb közelében is, s mindkét fél erőfeszítéseinek dacára sem az Imaskari varázslók, sem a Sírdomb medve-istenei nem voltak képesek teljesen elűzni gyűlölt ellenségeiket. Semmi sem változott addig, míg végül az Imaskari Birodalom saját ostobasága miatt elbukott, s így a medve-istenek visszaszerezhették a régi területeiket.
Ahogy az évek teltek, a Sírdomb fokozatosan elnyelte a romba dőlt város köveit, minden nyomát eltörölve az Imaskari jelenlétnek. Nagyon sok imaskari mágikus tárgy még mindig ott fekszik eltemetve a romok alatt, a Sírdomb aljának közelében. E holmikat könnyen megszerezhetik azok a rettenthetetlen kalandozók, akik sikeresen átjutnak - vagy épp legyőzik - az ősi Imaskari mágikus védelmet. De, ahhoz hogy valaki eljusson a romokhoz, először magán a Sírdombon kell átjutnia...
A szellemek dühe
A Sírdomb szent hely a szellemek számára, s halandó léleknek semmilyen célból nem engedélyezett a belépés. Ha bekövetkezik az az elképzelhetetlen esemény, hogy valaki megszegi ezt a szabályt, akkor csak egyetlen büntetés létezhet - a halál.
Mégha a vétkes sikeresen el is menekül a Sírdombról, a bűnének híre gyorsan elterjed Rashemen többi szelleme között. Csakhamar rádöbben, hogy őt üldözi a föld, a víz, a levegő összes szelleme, s mindannyian ellenségüknek tekintik. Ilyen menekültekkel találkozhatunk a rashemi városokban és falvakban is, de csak egy rövid ideig. A civilizáció Rashemen Boszorkáinak felségterülete, s a szellemek ezt tiszteletben is tartják - egy darabig. Ha a Boszorkányok nem adják ki időben a bűnösöket, akkor végül a szellemek jönnek, és magukkal viszik. Végül a bűnös - így, vagy úgy - mégiscsak a szellemek ítélőszéke elé kerül.
Szerző: Jeff Husges, Designer, Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer, Obsidian Entertainment
Forrás: IGN RPGVault - Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer Peek #1
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2007.10.08. - Ashenwood (MotB) 2007.10.09. - Thaymount (MotB)
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2006.11.04. - Crossroad Keep (061027) 2006.10.18. - Arvahn városa (061010) 2006.10.18. - Old Owl Well (061017)
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|