Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2007.07.13. - Kwish

Fallout 3 - E3 előztes szemezgetés I.


Az E3 kapcsán ismét előzetes áradat jelent meg a Fallout 3-mal kapcsolatban. Mivel a Bethesda prezentációja a cirka egy hónappal ezelőtti anyag ismételt előadásából állt, sok újdonságot nem érdemes várni a dologtól. Szemezgetések, ismert dolgokról... azért spoiler veszély is lehet


  • Joystick A játék atmoszférája hasonló az első Fallout játékok hangulatához, visszahozzák az 1950-es éveket - annak ellenére, hogy a világégés 2077-ben történt.
  • Joystick Mint ismert, az Oblivion fejlesztett motorját használják: a mozgás folytonosabb (köszönhetően a saját motion-capture lehetőségeiknek és a Havoc fizikai engine alkalmazásának.
  • Joystick Az arc animáció még nem teljesen realisztikus, bár az ajakmozgás már szinkronban van a hanggal. Pete Hines szerint a megjelenésig még csiszolnak a dolgon. Hah, az IGN szerint az arcok sokkal realisztikusabbak és változatosabbak.
  • Joystick Kevesebb NPC, sok már Oblivionból ismert szinkronhang igénybevételével.
  • Joystick A játék világ mérete hasonló az Oblivionéhoz, a 25% Washington D.C. és környéke lesz. GamersInfo Helyszín nevek: Red Rocket (nukleáris energiával hajtott autók töltőállomása), Megaton városa (egy besült bomba köré épült).
  • Joystick Kevesebb "küldetés" (ennek a szónak a használatát egyébként görcsösen kerülték) lesz, de az Obliviontól eltérően itt minden esetben lesz valami jó / gonosz erkölcsi dilemma. A feladatok nem ugranak elénk a képernyőn, de valahol majd feljegyzik őket.
  • Joystick Erőszak és humor része a játéknak. A vault oldalán ott a felirat: "Let us in motherfuckers". A fej és végtag lövések nagyon kegyetlenek, a lézerfegyverrel szinte le lehet fejezni az ellenfelet. (Gear of War feeling)
  • Joystick Tükröződő és átlátszó vízfelületek, pusztuló környezet. Sokat beszéltek a hullákról, bár olyan sok csontvázat nem lehetett látni... Neogaf Időjárás rendszer.
  • Joystick A kétfejű brahminok visszatérnek, és a Rad Scorpionok is.
  • Joystick A legdurvább fegyvernek eddig a Fat Man nevű hordozható nukleáris gránát (sicc!) vető bizonyult.
  • Joystick Szuper mutánsok lesznek, de a hétköznapi mutánsok megjelenését nem erősítették meg.
  • Joystick Visszatérnek a véletlenszerűen generálódó összecsapások, de nem árulták el, hogy miként.
  • Joystick Az akciópontokat a VATS nevű, forduló alapú harcrendszerben használják. Úgy tervezték, hogy ezek elég gyorsan visszatöltődjenek, így a játékosok harcolhatnak úgy is, hogy szinte csak ebben a módban küzdenek.
  • Joystick Egyik képen lehetett látni a Speech skillt, szóval feltehetőleg lesz hatása a beszélgetések menetére. Neogaf Elágazó párbeszéd szerkezetek, eltérő válaszlehetőségek, melyek a karizmán és a beszélgetés skillen múlnak. Ha valakinek nagyon rossz az intelligencia értéke, az NEM befolyásolja a párbeszédeket.
  • Joystick A számítógépek biztonsági rendszerét a Mastermind játékhoz hasonlóan oldották meg, lesz egy listányi szó, és ki kell találni, hogy a karakterünk már hány betűt tett le jó helyre. Neogaf A hackelés amolyan minijáték féle, nagyon sok terminál lesz, amit fel lehet törni. GamersInfo Hackeléssel védelmi robotok felett vehetjük át az irányítást.
  • Joystick Elképesztő időt töltöttek a PIP Boy menü rendszerrel. Makogtak valamit arról, hogy több pixel shadert használtak rá, mint az egész Oblivionban (de őszintén, ki nem sz.rja le?!). GamersInfo Csuklókomputer: információt ad a karakter képességeiről, egészségéről, sugárzás mérő, lényegében a játék információkat tárolja.
  • IGN A TP nézetből ki lehet zoomolni egy olyan nézetbe, ami nagyon hasonló a régi Fallout játékok nézőpontjához. A legjobban / leginkább használatos nézetnek az FP nézetet javasolják a fejlesztők, mert ezzel úgy elmerülhetünk a játékba, hogy csak na. Neogaf Szinte teljesen irányítható a kamera, lehet izometrikus nézőpont is. GamersInfo Nem, nem izometrikus, elsődlegesen FP nézet, bár lehet az izometrikushoz hasonló hatást elérni.
  • IGN Lesz a játékban egy Tunnel Snakes nevű banda, akik a Vault-ban laknak, a igen komolyan érdeklődnek egy ifjú lány iránt, akivel a főszereplő életreszóló barátságot kötött (Ah, románc?). Ez a kapcsolat bizonyára ad egy kis súlyt a történethez. Neogaf Volt egy olyan duma a rádióban, ami arra utalt, hogy a rádióállomás az Enclave kezében van. GamersInfo A Brotherhood of Steel ott van (segítenek a karakternek).
  • Actiontrip (Spoiler) Fel lehet robbantani egy egész várost (nah, vajon melyiket?).
  • Actiontrip Harcrendszer: az akciókat valós időben hajtjuk végre, de lehetőség van az idő megállítására, és akciópontok segítségével célzott lövéseket lehet leadni fejre, testre és egyéb helyekre. Ezzel lehetővé válik, hogy több ellenféllel szemben sokkal hatékonyabban harcoljon a karakter. Neogaf A VATS rendszerben a játék megáll és a játékosnak lehetősége van az akciókat sorba rendezni az akció pontjait figyelembe véve. Az akció pontok regenerációja a valós időben történik az Agility alaptulajdonság alapján. Az akció pont költség a fegyvertől és a skilltől függ. Az akciók sorba rendezése több ellenfél ellen is lehetséges. Szemlövés nem lesz, de ágyéklövés talán.
  • Neogaf A PC kezelőfelület használható lesz billentyűzet + egér kombóval is (tanultak az Oblivionból).
  • Neogaf Egyidejű PC/360/PS3 megjelenés lesz, de még nincs döntés arról, hogy lesz-e mod támogatás.
  • Neogaf Nem igazítják a helyszíneket (ellenfeleket) a játékos szintjéhez.
  • Neogaf Az Energia Fegyver készség infó-panelen látni lehetett az Idegen, Cyro, Lézer és Plazma lehetőségeket (és még egyet, de az kimaradt az írónak). Bloody Mess perk ott van.
  • Neogaf Lehet, hogy lesznek állat-társak. Az NPC követők felvehetősége a karmára épül (jó / gonosz / semleges) és a társakat a párbeszéd segítségével lehet irányítani.
  • Neogaf A játéknak van befejezése, és van szintkorlát is.
  • Neogaf A fegyverek állapota romlik (RPGFan a fegyvereket meg is lehet célozni), a javítás készség segítségével javíthatóak, de kell egy ugyanolyan másik fegyver az alkatrészek miatt. A fegyverek állapotának romlása több dologra is kihathat, mint például: tüzelési ráta, sebzés, szóródás.
  • Neogaf A víz fontos szerepet játszik, az egyik módja a gyógyulásnak. GamersInfo Ugyanakkor veszélyes is lehet, a sugárfertőzés miatt.
  • Neogaf A szuper mutáns behemót úgy néz ki, mint valami a GeOW játékból, csak épp abban nem kellett harcolni a nagy szörnyekkel.
  • Neogaf Az XP főleg a küldetésekből jön.
  • Neogaf A városok és az épületek kialakítása olyan mint az Oblivionban - tölteni kell mindegyik előtt.
  • GamersInfo Miért használja az ember a VATS rendszert? Nos, a Beth nem akarja, hogy a Fallout 3 egy shooter játék legyen, ők RPGt akarnak. A kritikus találat, a testrészek ellövésére a VATS rendszer jobb, mint a szimpla RT lövöldözés. A VATS rendszerben ráadásul kis filmes bejátszásokat kapunk.

Források: Joystiq.com ; ActionTrip; Neogaf; Gamersinfo; RPGFan



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2007.07.14. - Fallout 3 - E3 előztes szemezgetés II.
2007.07.15. - Fallout 3 - Desslock infók
2007.07.23. - Fallout 3 - StrategyCore prezentációt követő kérdezz-felelek
2007.07.28. - Fallout 3 - SPOnG interjuhé (070725)
2007.08.01. - Fallout 3 - GamingTrend fórum Q&A I.

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2007.07.12. - Fallout 3 - Critical Hits lényeg-gyűjtés (070701)
2007.07.12. - Fallout 3 -Eurogamer interjuhé (070705)
2007.07.12. - Fallout 3 - NMA közvetett interjuhé (070701)
2007.06.21. - Fallout 3 - Néhány kérdés és felelet, még mindig a Game Informertől
2007.06.18. - Fallout 3 - Game Informer cikk átirat


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása