Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

Plane-Touched

Az emberi vérvonal és a külső létsíkok lakói vérvonalának keveredéséből születnek ezek a lények. Gyakran kiközösítik őket furcsa megjelenésük és különös viselkedésük miatt.
Hogy ki válassza a "létsíklakókat"? Az aasimar kiváló, mennyei erényekkel büszkélkedő pap vagy paladin lehet, míg a pokoli örökséggel bíró tieflingek igen alkalmasak a kalandor, illetve a warlock szerepére.

AASIMAR (Aasimar)
Az aasimarok, a mennyei létsík lakóinak vérét hordozó lények rendszerint a gonosz ellen küzdenek. Vannak közöttük olyanok, akik esetében olyan apró külső jegyek is utalnak örökségükre, mint például az ezüstszínű haj, az aranyszínű szem, vagy a természetellenesen intenzív pillantás. Azok, akik mennyei lényektől származnak gyakran olyan anyajeggyel bírnak, mely az istenség szent jelére, vagy az adott hit egyéb jellegzetességére, jellemzőjére hasonlít.

Faji jellemzők
Alaptulajdonság módosítók +2 WIS, +2 CHA
Éjjel-látás (Darkvision) A sötétben is ellátnak 60 láb távolságra
Mennyei ellenállás (Celestial Resist.) Sav, hideg és elektromos ellenállás értéke 5
Varázslat jellegű képesség 1/nap: Fény (Light); mintha az aasimar szintjével megegyező szinten álló sorcerer használná
Éles érzékek
(Keen Senses)
+2 faji bonusz a hallgatózás és észlelés próbákhoz.
Kedvenc osztály Paladin
Szint módosítás +1. Az aasimarok sokkal erősebbek, és sokkal lassabban lépnek szintet más fajoknál. Például sokkal több XP kell ahhoz, hogy az aasimar a második szintre, mint más normál fajok esetében.


TIEFLING (Tiefling)
Mivel gonosz külvilágiak leszármazottai, ezért azok, akik tudnak őseikről lényegében azonnal gonosznak és megbízhatatlannak tartják az összes tieflinget. Persze nem mindegyikük gonosz és megbízhatatlan, de épp elegen vannak köztük ilyenek, hogy ez az előítélet fennmaradjon. Néhány tiefling olyan külső jegyekkel rendelkezik, mely utal örökségükre, úgy mint hegyes fogak, vörös szem, kis szarvacskák, kénkő szag, patás láb, vagy a gonosz természetellenes aurája lengi körül őket. Azok, akik pokoli lényektől származnak gyakran olyan anyajeggyel bírnak, mely a gonosz istenség szent jelére, vagy az adott hit egyéb jellegzetességére, jellemzőjére hasonlít.

Faji jellemzők
Alaptulajdonság módosítók +2 DEX, +2 INT, -2 CHA
Éjjel-látás
(Darkvision)
A sötétben is ellátnak 60 láb távolságra
Pokoli ellenállás
(Infernal Resistance)
Sav, hideg és elektromos ellenállás értéke 5
Varázslat jellegű képesség 1/nap: Sötétség (Darkness); mintha a tiefling szintjével megegyező szinten álló sorcerer használná
Skill affinitás
(Skill Affinity):
+2 faji bonusz a blöff és rejtőzködés próbákhoz.
Kedvenc osztály Kalandor
Szint módosítás +1. A tieflingek sokkal erősebbek, és sokkal lassabban lépnek szintet más fajoknál. Például sokkal több XP kell ahhoz, hogy a thiefling a második szintre, mint más normál fajok esetében.



Fordította / írta: Kwish
2006.11.11.


Frissebb kapcsolódó cikkek:

2007.10.02. - Genasi (MotB)

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.11.09. - Félszerzet
2006.10.19. - Gnóm
2006.09.04. - Elf
2006.08.31. - Törpe


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása