Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.08.09. - Steve_Sum

Néhány NWN2-re vonatkozó szabályváltozás

J.E. Sawyer: Hali. Szeretnék megosztani az emberekkel néhán szabályváltozást, melyet megvalósítottunk a játékban. Az első az élőholtak elűzésében (turn undead), a második a támadás erőből (pover attack), javított támadás erőből (improved pover attack), és a harci gyakorlatban (combat expertise).

Élőholtak Elűzése – Számos D&D játékban amelyekkel a Pool of Radiance óta játszottam, mindig féltem az élőholtak elűzésétől mert a legtöbb pacák elkezd össze-vissza futkosni a térképen. A mai napig idegenkedek a menekülő élőholtaktól (általában minden menekülő ellenféltől). A mi QA tesztelőink sem nagy rajongói, ezért megbeszéltük ezt a WotC-al és a következő elhatározásra jutottunk az NWN2 kapcsán: az élőholtak elűzése büntetni fog az elűzés helyett. A játékunkba, ez azt jelenti, hogy nem cselekszenek, -2 levonás jár az AC-jükhöz, és elveszítik az ügyesség módosítójukat (ha van). Ez a hatás tíz körig tart. Külön köszönet Patrcik Mills-nek a “varázslat” elkészítéséért.

Támadás Erőből – A támadás erőből és a javított támadás erőből vadul ingadozik az egyensúly pikkelyein, különösen, mikor egy örjöngő berserkerrel játszunk. Megváltoztattuk ezeket a leovonásokat/bónuszokat -3/+3-ra, illetve -6/+6-ra.

Harci Gyakorlat – Hasonló az előbbihez. Ez -3/+3-ra változott.

Külön köszönet Andrew “Woo-Tang” Woo-nak a 3-as és 6-os kulcsok összetöréséért.

Forrás: NWN2News.net