|
2006.07.26. - Kwish
Comic-Con infóemlékeztetők...Az NWN2 News oldalon megjelent néhány első kézből származó élménybeszámoló a Comic-Con NWN2 prezentációival kapcsolatban. Amolyan áttekintés félék, új infó azért nem derült ki. Lássuk, röviden...
Shokatshin beszámolója
Az itt szereplő információk közül a legtöbb már biztos megjelent máshol is, így előre is elnézést kérek az ismétlésekért. Egy demó alfa-verziót mutattak be a Comic-Con-on. Elég remekül nézett ki, de én egyszerű lélek vagyok, így könnyen le tudnak nyűgözni.
Néhány olyan dolog, ami újonnan került a játékba
- A cutscene rendszer a KotOR rendszerén alapszik.
- Warlock alaposztály
- Létsíkkal kapcsolatos lények
- Terültre ható varázslatok, melyek esetében látszik, hogy területre hatnak
- A karakter mögötti látószög hasonló az Oblivionban megismerthez
- Világtérkép
- Az istenségek kiválasztása nagyon baró, a karaktergeneráláskor lehet választani egy nagyon hosszú listából (már ikonok is vannak)
- Összesen olyan 160-féle fej van az összes faj vonatkozásában, minden faj esetében hat általános modell, és van egy-két speciális minden faj esetében
Modulok, cuccok
- Az épületek egyedi részei, illetve a páncélzatok egyedi darabjai is kifesthetőek
- A lények és az épületek méreteit módosíthatjátok (x, x, x)
- A scripteket nem lehet csoportosítani
- Nem volt egyértelmű a válasz arra vonatkozóan, hogy vajon lehet-e fajokat, osztályokat betenni a játékba, szöveg: a "2da fájlokban nagyon sok dolog kötött kódolású (hardcoded)"; "ha az adott osztály és a képességek már ott vannak az engine-ben, akkor igen" (de akkor meg miért kellene betenni?!)
- Van valami BAKE-nek hívott új dolog, aminek az outputja az adott terület, pálya fájla lenne. Nem igazán értettem, amit ott mondtak.
- Nagyon keményen dolgoznak azon, hogy a DM kliens benn legyen a játékban. Bár úgy tűnik, nem érik el a céljukat, mert nem igazán tudják, miként kezeljék a szituációt.
- Scriptek segítségével lehet majd növelni a lények sebességét.
Általános infók
A pszichonikusok nem igazán passzolnak a játék engine-be, így lehet, hogy később sem kerülnek be a játékba.
Főküldetés spoilerek
- Lesz egy ún. Bárdok Csatája esemény, ahol más bárdokkal kell dalversenyre kelni. A röhögés garantálva.
- A játékosok 15-20 szint környékén végezhetnek a hivatalos kampánnyal.
- A betöltéseknél ilyen helyszínek nevét csíptem el: "Githyanki Caves", "Highcliff", "Crossroad Keep"
- Várhatóan 4 FR hős lesz a játékban, de istenek avatárjai nem jelennek meg.
- A kampány esetében úgy tűnik, három fejezet lesz, és a fejlesztők azt mondták, hogy minden fejezetért három ember felelt.
Szerző: Shokatshin
Forrás: NWN2News - Commentary & Article News : NWN2 @ Comic-Con
Strummerville beszámolója
- Karaktergeneráláskor csodásan mutatnak a karakterek, a fél-orkok sem néznek ki bénán. Minden osztálynak van egy kezdő felszerelése, ami százszor jobban néz ki, mint az NWN1-ben.
- 29 képesség pont volt. Nagyon jó a színezés, sokkal inkább eltérő megjelenést lehet kialakítani, mint az NWN1-ben. A 3Ds portrék elég rajzfilmszerűnek látszanak.
- A városok sokkal jobban néznek ki, mint a külső területek. Úgy tűnt, mintha a PC tett volna néhány lépést hátrafelé. Kicsit fura az az animáció, ahogy a karakter rohanásból egyszer csak megáll.
- A párbeszédek változnak, némelyik olyan, mint az NWN-ben (dialógus boxokban), némelyik meg olyan, mint egy film, a kamera ide-oda vált. Hangos dialógusok még nem voltak.
- A bal felső sarokban látható térkép nagyon jól néz ki, kerek alakú, és nem mutatja meg az egész területet, csak egy kis részt, ahol a PC is elhelyezkedik (nem beszéltek arról, hogy lehetne-e növelni a térképpel megjelenített területet).
- A dire wolf szuperül néz ki akció közben (főleg, ha az ember nem foglalkozik azokkal a tüskékkel).
- Az istenségek tekintetében lesznek korlátozások, de ezeket egy kis programozással felül lehet írni.
- Látott lények: zombie, wraith, elit vámpír (néhány lény esetében voltak elit verziók), ghast, ork, goblin, bugbear, shadow reaver, vörös és fekete sárkány, csontik (fekete... vagy valami ilyesmi, lizard man.
- Úgy tűnt, hogy cirka hat részt lehet különállóan színezni.
- A világtérkép csak az eszköztárban volt meg, nem magában a játékban.
- A DM-ről Feargus azt mondta, hogy nem tudják, mit hoz a jövő.
- Josh szerint az egyjátékos kampány "fene hosszú".
Szerző: strummerville
Forrás: NWN2News - Commentary & Article News : More NWN 2 reports from Comic Con
|
|