Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.06.16. - Kwish

Titan Quest - Harmadik pilla, útonálló TQW #4


Az IGN RPGVault harmadik pillájában Justin Lakin, a tesztelő részleg egy tagja ír le egy olyan karaktert, mely a kalandor és vadász skill-ágak kombinálásával jön létre. Ismerkedjünk meg az Útonálló karakterrel...


HUNTING (Vadászat) / ROGUE (Kalandor) SKILL-ÁGAK (BRIGAND / Útonálló)

A vadász természeténél fogva rejtőzködő és fortélyos ember, tekintettel arra, hogy természetes, illetve emberkéz-alkotta eszközöket használ, hogy lelassítsa, csapdába ejtse, vagy meggyengítse zsákmányát. A vadász tökéletes kiegészítője a kalandor, ami nagyon sok hasonló skillre helyezi a hangsúlyt. Ha e két skill-ág szinkronba kerül, megszületik az útonálló...

Ha ezt az ösvényt választod, kell egy kis türelem, míg végül kiteljesítheted képességeidet, különösen akkor, ha először a vadász képességeidet fejleszted a kalandor készségeket megelőzően.

Azzal kezdtem, hogy kimaxoltam a Wood Lore képességemet (növeli a támadás sebességét) a Hunting skill-ágban. Ez minden kétséget kizáróan "mászt-hev" képesség ebben a csoportban, mert egyszerre befolyásolja az íj és lándzsa használatot, és kompenzálja e fegyverek lassúságát. A játékban ugyanakkor nekem jobban tetszettek a lándzsák, így a karakteremet ennek megfelelően építettem fel.

Mikor kimaxoltam a Wood Lore képességet, megkezdtem feljebb lépni a skillen belül. Célom ez volt, hogy hozzáférjek, illetve néhány pont elköltésével használhatóvá tegyem a következő képességeket: Take Down (roham támadás lándzsával), Eviscerate (a Take Down-t kiegészíti vérzést okozó sebzéssel), Gouge (esélyt ad a vérzést okozó sebzésre), Volley (esélyt ad arra, hogy a karakter többször lecsaphasson), és Study Prey (csökkenti a pierce és sebzés ellenállást). Mielőtt tovább léptem volna a Rogue skillekre, legalább a Gouge és a Volley képességekben el kellett érnem a maximális értéket.

Amint belépsz a Rogue skill-ágba, azonnal meg kell kezdeni a pontok leosztását a Calculated Strike (minden negyedik ütés extra sebzést okoz), Blade Honing (növeli a pierce sebzést), és Envenom Weapon (méreg sebzést ad) képességekbe. Ezek a képességek már önmagukban véve is használhatóak, de kombinálva őket az ijesztő vadász készségekkel, hatalmas ugrást tapasztalhattok majd a gyilkoló képességetekben. Próbáljatok meg annyi ilyen alap képességek kimaxolni, amennyit csak tudtok, mielőtt tovább indultok ebben a skill-ágban.

Ahogy magasabb szintre lépsz a Kalandor skill-ágban, azt javaslom, hogy az alábbi képességeket fejleszd, hogy még fejlettebbek legyenek a gyilkoló képességeid: Lucky Hit (a nagyobb sebzés érdekében módosítja a Calculated Strike képességet), Nightshade (lassítást ad az Envenom Weapon képességhez), Toxin Distillation (növeli az Envenom Weapon képesség hatóidejét), Mandrake (zűrzavart ad az Envenom Weapon mellé), Anatomy (növeli a vérzést okozó sebzést) és Flash Powder (területre ható, zűrzavart okozó képesség).

A játék során az olyan felszerelési tárgyakra lesz szükség, ami módosítja az erőt és a fürgeséget, de azt javaslom, keressétek az olyan ereklyéket és bűbájokat, melyek növelik a támadás sebességét és a pierce sebzést. A fenti skillek közül néhány arra épül, hogy az ütés bekövetkeztének valószínűségére, esélyére épít, így minél gyakrabban sújtotok le, annál valószínűbb, hogy használjátok ezeket a képességeket.

Nagyon sok képességet kihagytam mindkét skill-ágból, de ezek voltak azok, melyeket igazán szerettem a normál nehézségi szinten, és hihetetlenül szórakoztatónak és hatékonynak találtam őket.

Szerző: Justin Lakin, QA, Iron Lore Entertainment
Forrás: IGN RPGVault - Titan Quest Peek #3



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.06.17. - Titan Quest - Negyedik pilla, varázstörő TQW #5
2006.06.20. - Titan Quest - Fejlesztői blog #18, arany
2006.06.21. - Titan Quest - Multiplayer hands-on...
2006.06.28. - Titan Quest - IGN értékelés
2006.06.29. - Titan Quest - GameSpy értékelés

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.06.15. - Titan Quest - Második pilla, békéltető TQW #3
2006.06.14. - Titan Quest - Első pilla, idéző TQW #2
2006.06.13. - Titan Quest - Modder Guide...
2006.06.13. - Titan Quest - Interjuhé az IGN RPGVault-tól TQW #1
2006.06.11. - Jellemzők


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása