Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.04.19. - Kwish

Titan Quest - Lényismertető #2


Az IGN lehozta a Titan Quest lényismertetőjének következő darabját, mely az egyiptomi területeken fellelhető ellenségekkel foglalkozik. A következő alkalommal Kína retteneteit mutatják be, de addig is itt van néhány kép és egy videó az egyiptomi szörnyekről.


Egyiptomban hatalmas számban találkozhatunk majd a sivatag forró homokjában, a romos kripták és templomok sötétjében tanyázó szörnyekkel, vagy olyan bestiákkal, melyek a papirusszal szegélyezett Nílus mocsaras partján vadásznak prédájukra. Az alábbi kis bemutatót ismét kiegészíti egy rövidke videó-anyag is (12,8 MB; ~1:39)

JACKALMAN (Sakálember)
Egyiptomban leggyakrabban a sakálemberekkel kerülhetünk szembe. Egyiptom fáraói már régóta imádkoznak a sakál-istenhez, Anubishoz. A halál egyiptomi istenét egy fekete, embertestű sakál jeleníti meg. E lény játékban megvalósított adaptációjában jobban ki akarták hangsúlyozni e teremtmények állatias jellegét. A görög szatírokhoz hasonlóan lesznek katona, illetve varázsló sakálemberek. Ezek a vérmes harcosok nomád népként élnek, s tépett napellenzőkből és karókból készült sátraikat a homokdűnékre építik. A sakálember katonák falkában mozognak, és a görög megfelelőikhez képest jó néhány kifinomultabb fegyverrel és páncélzattal is fel vannak szerelkezve. A sakálember mágusok erős ellenfelek, s rendszerint drágakövekkel borított egyiptomi páncélt, botokat és ékszereket viselnek. E varázslók mesterei a tűz bűbájoknak és a vulkanikus gömb (volcanic orb) varázslatnak, s katonáikat gyógyító varázslatokkal támogatják. A sakál hadsereg keresztül vonult Egyiptomon, megsemmisítve a falvakat és elfoglalva a templomokat. Táboraik nagyon sok város falain kívül megtalálhatóak. Sose becsüljétek alá a sakál hadsereg ravasz természetét.

DUNE RAIDER (Dűne-fosztogató)
A sziklás hegycsúcsok és a mocsaras Nílus vidékét benépesítő másik lénycsoport a dűne-fosztogató. Ezek a fejlett sivatagi gyíkok intelligensek, találékonyak és halálos harcosok. Annak érdekében, hogy éjjel-nappal készen álljanak a támadásra, nehéz sivatagi öltözetet csavarnak magukra, mely testhőmérsékletüket még a hideg sivatagi éjszakákon is megóvja. A dűne-fosztogatók katonai célokra megszelídítették a vad sivatagi hiénákat, s ezeket a bestákat használják hátasként sivatagi portyáikon. Felegyenesedve járnak, és távolról összetéveszthetőek az átlagos falusiakkal, így mindig készen kell állni a védekezésre.


1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

DESERT HAG (Sivatagi boszorka)
A sivatagi boszorka a Közel-Kelet hárpia-sólyma. Ennek a hatalmas ragadozó madárnak a fizikai megjelenése hasonló az emberi nőkéhez, de hatalmas, bőrszerű, tépett tollakkal borított szárnyakkal, karmokkal rendelkezik, és a feje a sólyom és a keselyű fejére hasonlít. A sivatagi boszorkát gyakran látni a kiszáradt, megrepedezett agyagos fennsíkok, és a mély kanyonok felett, ahogy köröz egy öszvér, egy hiéna teteme, vagy egy balsorsú kereskedő felett, aki nem tudta már elérni a következő tábort. Bár a Desert Hag nem használ fegyvereket, néhányan e lények közül sisakot viselnek, és különféle természetfeletti erőkkel támadhatnak. Ha a sivatagi boszorka fészkelőhelyére keveredsz, tartsd nyitva a szemed, hátha találsz valamiféle fegyvert, felszerelést vagy néhány aranyat e szörnyek legutolsó áldozatai után. A Desert Hag csak húst eszik.

REPTILIAN (Hüllő)
A Nílus partján végig találkozhatsz ezekkel a szörnyeteg, két lábra állt nílusi krokodilokkal, melyeket reptilian néven ismernek. A reptilian esetlen barom, mely a papirusz nádban áll lesben. Ez a mutáns krokodil a sekély vízben és a folyók partján járőrözik, s mostanában egyre agresszívabbá vált, s még az egyiptomi parasztok nád kunyhóihoz is elmerészkedik. Először a csirkék és a birkák kezdtek eltünedezni... aztán az öszvérek és a tevék következtek. Az egyiptomi falusiak tudatában vannak a veszélynek, mikor papiruszt aratják, de sohasem gondolták volna, hogy ezek a szörnyek ilyen messzire elkóborolnak a vízparttól.

SCORPOS
Az egyik leghalálosabb lény, mellyel Egyiptomban találkozhatsz a félig ember, félig skorpió scorpos. Ezek a 10-12 láb magas szörnyek a sivatagokban és az elhagyott, romos templomokban kószálnak. A világ ezen szegletében a scorposok a legveszedelmesebb ragadozók. Igazából mindeddig úgy gondolták, hogy ezek a lények csak a legendákban léteznek. Aztán a kereskedési utak mentén egyre több hír érkezett velük kapcsolatban. Számos harci alakulat, mely elindult, hogy legyőzze e szörnyeket, sohasem tért vissza. Vannak mesék, melyek egy Scorpos Királyról szólnak, aki egy olyan kincset őriz, mely egyidős az istenekkel. Hallottam ilyesféle mammogást Rhakotis öreg papjától, Imhoteptől is, de ki tudja, hogy mennyi igazság van egy öregember szavaiban. Az viszont igaz, hogy egy olyan dolog, melyet már mítosznak tartottak, most ismét előbújt az árnyak közül. Ezek a természetfeletti szörnyek falkában vadásznak és úgy csapnak le a gyengékre.

Szerző: Iron Lore
Forrás: IGN – Creature Feature #2




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.04.20. - Titan Quest - Fejlesztői blog #12, dialógusok
2006.04.24. - Titan Quest - GameSpot hands-on
2006.04.25. - Titan Quest - Eurogamer akármi szemezgetése
2006.04.26. - Titan Quest - Új trailer + író interjuhé
2006.04.28. - Titan Quest - Fejlesztői blog #13, játékfejlesztés kezdőknek

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.04.08. - Titan Quest - Fejlesztői napló #6 a történet mesélésről
2006.04.07. - Titan Quest - Fejlesztői blog #11, pályatervezés
2006.04.05. - Titan Quest - GameBiz interjuhé
2006.03.31. - Titan Quest - Fejlesztői blog #10, fegyverkészítés
2006.03.24. - Titan Quest - Fejlesztői blog #9, világépítés


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása