Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

Lények

A cucc a Hivatalos Oldal Creature of the Week sorozatának anyagával indul, remélhetőleg később bővíteni tudjuk...




VASGÓLEM (Iron Golem) ^
Nagy konstrukció

HP AC CR STR DEX CON INT WIS CHA
129 30 13 33 9 - - 11 1

Különleges képességek: Sebzés csökkentés 15/ adamantit, darkvision (lát a sötétben), mágia immunitás, a mágikus tűz gyógyítja, mérgező lehelet

Az vasgólemek - mint nevük is mutatja - vasból készültek. Nem közönséges vasból, hanem különleges, mágikus-fajta, életre keltett vasból, mely lehetővé teszi számukra, hogy simán mozogjanak, s szétzúzzanak, eltiporjanak és szétpasszírozzanak bárkit, aki csak az útjukba kerül. A legtöbb kalandozó szerencséjére ezek a csaknem sérthetetlen teremtmények, gyakran csak őrszemként, vagy őrként vigyázzák valami varázsló, vagy nagyhatalmú pap életét, s rendszerint kincset őriznek, vagy egy varázslót óvnak, miközben alszik, vagy épp a kis-titkos-helyiségben múlatja az időt.

A vasgólemek lényegében hatalmas, jól-páncélozott gyilkosok, akik csak úgy álldogálnak, és rendkívül fenyegetően néznek. Óh, és persze mérgező gázt lehelhetnek ellenfeleikre, ami azért szívás, mert nem igazán van erre szükségük ahhoz, hogy megöljék a behatolókat... Nagyon sok halott kalandozóba került, míg végül valaki rászánta az időt, és mindenki tudtára hozta, hogy nemcsak felturbózott védelemmel kell meglátogatni ezeket a gyilkos monstrumokat, de nem árt, ha van kéznél egy kis mérgezéssel szembeni ellenállás is.

1024 x 901

1024 x 901

1024 x 901

Forrás: NWN2.com - Creatures | Iron Golem





CSONTPÓK (Bone Spider) ^
Nagy konstrukció

HP AC CR STR DEX CON INT WIS CHA
76 17 8 20 15 - 6 10 1

Különleges képességek: Darkvision (lát a sötétben), mágikus mérgezés, sebzés csökkentés 10 / törő (bludgeoning), varázslat ellenállás, konstrukció jellemzők, nem együttműködő a csapatban

A nekromanták már ősidők óta szüntelenül azon dolgoznak, hogy létrehozzák az élőhalott tökéletességet. Hogy miért nem elégednek meg egyszerűen magának az életnek a tökéletességével, azt nem igazán lehet érteni, de abban mindenki egyetért, hogy a csontpók talán a lehető legrosszabb válasz amit valaha is csak adtak az élőhalott tökéletesség kérdésére.

A csontpók egy olyan konstrukció, melyet különlegesen kezelt csontokból hoztak létre s ami még idegesítőbb, a nekromanták a csontpók méregfogát bevonták egy halálos, mágikus méreggel, így csípése még durvább mint élő rokonaié. Szerencsére az intelligenciája nem jobb, mint egy természetes társáé, eltekintve attól, hogy megérti az olyan egyszerű parancsokat, mint "maradj", "ülj" vagy a "ne játssz azzal a halfling hullával".

1024 x 901

1024 x 901

1024 x 901

Forrás: NWN2.com - Creatures | Bone Spider





TROLL (Troll) ^
Nagy óriás

HP AC CR STR DEX CON INT WIS CHA
63 16 5 23 14 23 6 9 6

Különleges képességek: Hasító csapás (rend*), regeneráció

A faeruni anyák hosszú-hosszú mesékkel ijesztgetik gyermekeiket a rémisztő trollokról, és azzal hogy milyen szörnyűségeket tesznek az engedetlen gyermekekkel. A valóság sokkal ijesztőbb, mint ezek a mesék. A trollok kegyetlenek, gumizöld bőrű csupasz óriások, s telhetetlen étvággyal vágynak a friss húsra. Éhségük kombinálva regenerációs képességükkel, és azzal, hogy szinte bármilyen sérülésből képesek felépülni félelmetes ellenféllé teszik őket a csatákban.

Nagyon sok harcedzett kalandozó követte el azt a hibát, hogy hátat fordított egy levágott trollnak, s csakhamar a szörnyek éles karmának estek áldozatul. Csak a tűz és a sav képes gondoskodni a trollok pusztulásáról.

(* Ha a troll egyszerre mindkét karmával lecsap, akkor képes letépni ellenfele húsát csontjairól, s ez automatikusan 2d6+9 sebzést okoz.)

1024 x 901

1024 x 901

1024 x 901

Forrás: NWN2.com - Creatures | Troll





ZOMBI (Zombie) ^
Közepes élőhalott

HP AC CR STR DEX CON INT WIS CHA
16 13 1/2 12 8 - 19 10 1

Különleges képességek: Sebzés csökkentés 5 / vágó, darkvision (lát a sötétben), élőholt képességek (traits)

A zombik már szereztek maguknak egy bizonyos reputációt azzal, hogy a temetők, sírok, csatamezők (és más ilyen jellegű helyek) körül bóklásznak. Hírnevük rendszerint megelőzi őket az erőteljes bűz, és a "ennnnnnh" esetenként "aaaaaaaaaaaagy" üvöltések formájában. Az arra vonatkozó mítoszt, hogy a zombik csak agyat esznek, néhány beképzelt bölcs és beijedt lakos terjeszti, de valójában ezek az élőholtak (talán az egyetlen kivétel a myth dannori zombie mágus Talon Sevans-Meres) nemcsak áldozataik agyát lakmározzák fel.

A zombikkal rendszerint csontvázakkal együtt bukkan az ember, s gyakran ez a két osztály tölti meg az élőholt seregek nagyját. Bár nem igazán az eszükről híresek, s meglepő gyakorisággal sétálnak be a kalandozók csapdáiba, pusztán a számuk, és a sebződéssel szembeni ellenállásuk miatt is veszélyt jelenthetnek. Jaj azokra a kalandozókra, akik csapdába esnek egy sírboltban, vagy egy varázsló laboratóriumában, esetleg elhagyott házban ezeknek a rothadó fickóknak a társaságában, mivel az ilyesféle összecsapások igen ritkán végződnek kedvezően a szerencsétlen kalandozók számára.

1024 x 798

1024 x 798

1024 x 798

Forrás: NWN2.com - Creatures | Zombie



IRTÓZATOS VADKAN (Dire Boar) ^
Nagy állat

HP AC CR STR DEX CON INT WIS CHA Frt Rfx Will
52 15 4 27 10 17 2 13 8 +8 +5 +8

Hit Dice: 7d8+21 (52 HP)
Kezdeményezés: +0
Sebesség: 40 láb (8 négyzet)
Páncélzat: 15 (-1 méret miatt, +6 természetes); érintő támadás esetén: 9; meglepve/védtelenül (flat-footed): 15
Alap támadás / Tusakodás/Lefogás (Grapple): +5 / +17
Támadás: Döfés (Gore) + 12 közelharci (1d8 + 12)
Teljes támadás: Döfés + 12 közelharci (1d8 + 12)
Helyigény (Space) / Hatótáv (Reach): 10 láb / 5 láb
Készségek: Listen +8, Spot +8
Képességek: Alertness, Endurance, Iron Will
Különleges képességek: Gyenge fényben lát; szaglás
Különleges támadás: Vadság (* Ferocity)
Környezet: Mérsékelt égövi erdők
Szervezettség: Magányos, vagy csordában jár (5-8 példány)
Kincs: Nincs
Jellem: Mindig semleges
Fejlődés: 8-16 HD (Nagy példány); 17-21 (Hatalmas példány)

Ennek a hatalmas vadkannak olyan boltozatos a háta, hogy felér egy ember magasságáig. Tüskés páncélzatot visel a fején és a hátán, nagy, csillogó agyarai vannak, és apró, őrült, démoni szemei. A dire boar mindenevő, s ideje legnagyobb részét turkálással, ásással tölti, ahogy a hétköznapi disznók is... ugyanakkor megtámadnak bármit, ami a közelükbe kerül. A dire boar hossza elérheti a 12 lábat, míg súlya a 2.000 fontot.

Harc A dire boar megrohamozza az ellenfelét, megpróbálja agyaraival széttépni áldozatát.

(* Vadság/Ferocity: A dire boar olyan makacsul és szívósan küzd, hogy még akkor sem szenved el büntetést, mikor haldoklik, vagy már el kezd agonizálni - "disabled" állapot)


1024 x 768

1024 x 768

1024 x 768

Forrás: NWN2.com - Creatures | Dire Boar




Fordította / írta: Kwish
2006.03.06.