Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.02.16. - Kwish

Gothic III - Fejlesztői válaszok #10


Ismét okosabbak lettünk néhány válasszal, aszondanám, most a főkarakterrel kapcsolatos kérdésekból szemezgettek... külső, perkek, név, baráti kapcsolatok... azért szóba kerül a játék területe is


Marko Lempke, Manolo és Daniel Bezimmienny: Lesz arra lehetőségünk, hogy megváltoztassuk a hősünk olyan külső jellemzőjét, kinézetét (pl. hosszú haj), ami már változott, illetve, hősünk megjelenése változik majd a játék során (pl. szakállt növeszt a hősünk)?
PB|KaiRo: Mivel nem a játékosok generálják le a karaktert a játék elején, így mindenki a népszerű névtelen Hőssel, és nyers vonzerejével kezdi a játékot. A játék során divatos kis részletekkel ruházhatod fel a karaktert, illetve bohó kis kiegészítőket adhatsz neki, de ettől eltekintve csak egyetlen módon befolyásolhatod a Hős megjelenését: ha csökkented a felbontást, a hősünk sokkal szemcsésebben jelenik majd meg.

Sorin T, Grour és Lacni: A hősünk végre kap nevet a harmadik részben, vagy már ki is találtátok ezt a nevet? Véleményetek szerint nem kellene elnevezni a hőst?
PB|KaiRo: Nem, a Névtelen nem kap nevet, csak olyan tiszteletteljes címeket, mint pl. "A Felszabadító", vagy "Az Alvók Leigázója", vagy "A Sárkány-/Szoknyavadász".

Phynkchen, Marcin Cieslar és Kreydon: Tudnátok adni egy kis áttekintést azokról a perkekről, melyeket a hősünk felvehet? Lesz talán hátraszaltó, vagy oldalra-gurulás, és vajon képes lesz-e ezeket a hősünk nehéz páncélzatban kivitelezni?
PB|KaiRo: Minél részletesebb a kérdésetek, annál homályosabb választ kaptok. Megtanulhattok olyan perkeket, melyek befolyásolják a Hős mozgását, vagy skilljeit. Nagyon sok olyan perk is van, ami általában véve fejleszt bizonyos képességeket.

Falke1989, Damian és Dwal: Lesznek gyerekek a Gothic 3-ban?
PB|KaiRo: Nem. Van néhány olyan dolog, ami nem igazán javítja a Gothic Világának atmoszféráját és erejét.
Magas sarkú cipők, Csillagrombolók és a gyerekek.

Fabian Ekert és Dtra Rag: A területek olyan "tömörítettek" (kicsik) lesznek, mint a Gothic két korábbi részében, vagy hatalmas mezőkön, sivatagokon kelhetünk át? És hogyan valósítjátok meg az olyan nagyobb területek közötti átváltást, mint például az erdők és a havas hegyek?
PB|KaiRo: Tömörített?! *horkantás* Úgy érted az élvezetes sűrű világ az egy négyzetméterre eső kalandok felbecsülhetetlen értékével? A világ még mindig tömör és zsúfolt, ami azt jelenti: Nincsenek unalmas üres helyek. De mindent összevetve a Gothic 3 világa nagyobb, ahol a tágasabb mezők, vagy sivatagok számos egyedi szikla formációt, vagy mini-helyszínt tartalmaznak, így senki sem fog "vizuálisan" unatkozni. És persze különösen igaz ez, ha a tartalom kerül szóba.

meditate és ed0_r: Mivel mostanában játszottam a Dungeon Lords-al, nagyon sok dolog az eszembe jut. Abban a játékban attraktív ellenfelekkel, bonyolult fejtörőkkel és igazi csúcspont befejezésekkel jellemezhető fantasztikus labirintusokat találhat az ember. Épp olyan, mint a Temple of Sleeper a Gothic 1-ben, csak épp jóval összetettebb. Lesz legalább ilyen, de inkább jobb dungeon a játékban?
PB|KaiRo: Természetesen a nyomasztó labirintusok nem hiányozhatnak a Gothic 3-ból sem, bár a játék azokra a dolgokra koncentrál, melyek a felszínen történnek. A szenvedélyes barlangászok bemászhatnak néhány kellemes kis dungeonba, de a játék legnagyobb része nap-, illetve holdfényben játszódik majd.

!GeNeRaL4DeAtH! és Roock: Hogyan ítélik meg a Hős barátai azt, hogy a játékos az orkokhoz csatlakozik? Nem igazán lelkesednek majd az ötletért, ugye?
PB|KaiRo: Képzeljétek el, hogy a legjobb barátotok csatlakozik egy szervezethez, amely le akarja igázni az emberiséget. Elkerülhetetlen, hogy azt gondoljátok: "Yess, ember! Érezd jól magad!"

Forrás: JoWooD forum - Ask the developers !




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.02.17. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #11
2006.02.18. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #12
2006.02.22. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #13
2006.02.26. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #14
2006.03.01. - 1UP előzetes

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.02.15. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #9
2006.02.11. - Gothic III - Zárul a kérdezz-felelek...
2006.02.10. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #8
2006.02.09. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #7
2006.02.08. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #6


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása