|
2005.11.03. - Kwish
Feargus mini-interjuhé a német PC GamerbőlAz NWN2News lehozta a német PC Gamer-ben szereplő rövidke Feargus interjuhé fordítását, amolyan lista formátumban (szvsz ez is lényeg kiemelés). Lássuk...
- Az Obsidian a BioWare KotOR-jából során tanulta meg, hogy miként integrálhatja a csapattagokat a történetbe. A KotOR befolyás rendszere ezt a dolgot egy lépéssel továbbvitte a KotOR2-ben: a csapattagok feláldozzák magukat miattad, vagy hitszegő módon elárulnak.
- A harcrendszer sokkal jobban épít a stratégiára, mint az az NWN-ben volt, mivel lehetőséged lesz parancsokat adni a csapattagoknak. Hasonló szintű ellenőrzést/irányítást gyakorolhatsz a csapattagok felett, mint a PC esetében. Feargus: “Ez egy kicsit olyan érzést kelt majd, mint a régi Infinity Engine, bár nem jellemző rá annyira az RTS, mint pl. a BG esetében.“
- Feargus: “Bár az egyjátékos kampányra koncentrálunk, nem feledkezünk meg a mod-készítőkről sem. Elolvastuk a korábbi eszköztárral kapcsolatban megtett visszajelzéseket, és nagyon sok dolgot megváltoztattunk annak érdekében, hogy felhasználóbarát legyen a dolog.“
- Az új grafikus renderelő szinte minden olyan trükkre lehetőséget ad, mint amilyeneket az olyan játékokban láttatok, mint az Unreal, Doom3 ésígytovább. Feargus: “...most a karaktereink 3.000 poligonból állnak, hat 1024x1024 textúra-mapp-el, melyek mindegyike eltérő információt tartalmaz.“
- Feargus a WoW-al nyomul, amikor csak van rá ideje, és a Dungeon Siege-el. Megvásárolta volna a Fallout licenszt, ha lett volna rá pénze (bakkero :-/) és nem az Obsidian-on múlik az a döntés, hogy lesz-e folytatása a Baldur’s Gate-nek.
Szerző: dsan1
Forrás: NWN2News - PC Gamer interjuhé fordítás
|
|