Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2005.06.27. - Kwish

NWN2 - Szócséplő Winterwind interjuhé

A Winterwind Productions-nak sikerült elcsípnie FrankK, az Obsidiantól (ő az NWN2 vezető programozója), s nekiszegeztek 20 kérdést. Én nem fordítottam le mindegyiket, inkább csak az NWN2s témákra koncentráltam (de ez is sok semmi...)

Winterwind: Érzéseid szerint az NWN mely része szorulnak rá egy kis fejlesztésre?
FK: Azt hiszem a BioWare tökéletes munkát végzett, mikor megalkotta ezt az egyedi igények szerint alakítható játékot, ami lehetővé teszi a végfelhasználók számára, hogy létrehozzák a saját kalandjaikat. Amire szüksége volt a játéknak, az nagyon jól meg volt oldva. Úgy érzem, hogy tekintettel a fejlesztési idő hosszára, egyfolytában arra kényszerültek, hogy újra és újra elkészítsék a művészeti elemek egy részét és ismét betegyék őket a játékba, ahol viszont néhány modell már egy kissé alacsonyabb poligonszámmal rendelkezett annál, mint amit szerettek volna. Bár a kiadásakor a játék még így is jól nézett ki.

Winterwind: Az NWN2 helyrehozza ezt a dolgot?
FK: A grafikus elemeket tekintve szerintem versenyképesek leszünk, mert az eszközeink kifejlesztése nagyon közel áll a megjelenés idejéhez. Néhány évvel több technológia is áll mögöttünk, amit hasznosíthatunk. Az hiszem, ez lesz a legnagyobb változás, amit a játékosok észrevesznek. No persze biztos hogy lesz több tucatnyi változás a játékmenet tekintetében is, de a grafika lesz az, amiről az emberek tudni fogják, hogy ez a játék nem az NWN nagypapája.

Winterwind: A cRPG rajongók előhozakodtak egy csomó hibával az NWN kapcsán... változnak ezek a dolgok az NWN2-ben?
FK: Nos, ha egy tucatnyi cRPG rajongót megkérdezel valamely játék hibáiról, pontosan egy tucatnyi, egymástól eltérő dolgot fognak mondani. A rajongók meglehetősen jól informált csapatot alkotnak, s erre mi magunk is rájöttünk. Az NWN2t úgy tervezzük, hogy olyan játék legyen, amilyet akarunk, de folyton észben tartjuk, hogy ezekkel a játékokkal játszunk minden nap.



Hörr, hát, mikor elkezdtem olvasni az interjuhét, többre számítottam, ez épp a szokásos semmi a játékkal kapcsolatban, a kérdések többi része önfeledt enyelgés régi BG fejlesztéssel, és konzolokkal kapcsolatban. Bah. Esetleg ami még érdekes lehet, hogy FrankK bírja a fórumokat, és hogy rendszeresen "beszélget" a rajongókkal (bár néha azért szívesen bemosna egyet-egyet a partnereknek...)

A nap másik NWN2 kapcsolatos híre, hogy az NWN2 News oldal szerkesztője, Rhomal, szerkesztői jegyzetben elménckedik egy kicsit arról a napjainkban a fórumokon dúló vitáról, hogy mennyi mikromenedzsment is kellene az NWN2-be... akit érdekel vessen rá egy pillát.

Forrás: WinterWind


(Vissza)