Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

Alaposztályok

Az NWN2 alaposztályai, klasszik D&D + az alaposztállyá avanzsált warlock is...





Barbarian (Barbár)
A barbár kiváló harcos. Míg a harcos harci készségei a kiképzésből és a hadtudományok ismeretéből erednek, addig a barbár ősi, elemi őrjöngésére számíthat a harcban.




Bard (Bárd)
A bárdok a lelkükből, nem pedig könyvekből hívják életre a mágiát. Csak néhány varázslat használatára képesek, viszont ezeket anélkül használhatja, hogy előre ki kellene őket válogatni, illetve előre fel kellene rá készülnie...




Cleric (Pap)
Az istenek keze munkája mindenhol ott van - a természet szépségében, a hősies keresztes hadjáratokban, a szárnyaló templomokban, és a hívők szívében...




Druid (Druida)
A vihar őrjöngő dühe, a kelő nap szelíd ereje, a róka ravaszsága, a medve ereje - mindezek, de még ennél több dolog is a druida irányítása alatt áll, s csak a parancsára vár...




Favored Soul (Isten kegyeltje) MotB
Isten kegyeltje Az isten kegyeltje a papok útját követi, de meglepő könnyűséggel képes irányítani az isteni mágiát. Képes ugyanazon feladatok ellátására, mint a pap isteni varázshasználók, de lényegében nincs szüksége tanulásra.




Fighter (Harcos)
A küldetést teljesítő lovag, a hódító hűbérúr, a király bajnoka, az elit gyalogos katona, a kíméletlen zsoldos és a banditák királya - ők mind harcosok.




Monk (Szerzetes)
A tájat itt-ott kolostorok pettyezik - kicsi, fallal körülvett klastromok, melyeket olyan szerzetesek laknak, akik a személyes tökéletességet a gyakorláson, a tetteken és az elmélkedésen keresztül akarják elérni.




Paladin (Lovag)
A könyörület, hogy jót kövessen el, az akaraterő, hogy fenntartsa a törvényt, és az erő, hogy legyőzze a gonoszt - ez a paladin három fegyvere...




Ranger (Vándor)
Az erdők és dombok olyan harcias és ravasz lények otthona, mint a vérszomjas bagolymedve, vagy a rosszindulatú helyváltoztató vadállatok. De ezeknél sokkal harciasabb és ravaszabb szörny a vándor, a képzett vadász és nyomkereső. Úgy ismeri az erdőt, mintha otthon lenne (és tényleg ott van) s halálos részletezettséggel ismeri prédáját.




Rogue (Kalandor)
A kalandorok nem igazán hasonlítanak egymásra. Vannak köztük piszkos kis tolvajok. Mások aranyszájú szélhámosok. Megint mások felderítők, szabotőrök, kémek, diplomaták, vagy útonállók...




Sorcerer (Mágus)
A mágusok úgy hozzák létre a mágiát, ahogy a költők verseiket, veleszületett képességüket a gyakorlással tökéletesítették ki. Nincsenek könyveik, nincsenek tanáraik, nincsenek elméletek - csak a nyers erő, melyet akaratukkal képesek irányítani.




Spirit Shaman (Szellem sámán) MotB
A szellem világ mestereiként a szellem sámánok a papok és druidák isteni hagyományaitól eltérő utat követnek. A szellem sámán világa teli van nagy hatalmú, élő szellemekkel, melyek közül némelyik segítőkész, némelyik ártó szándékú.




Warlock (Boszorkánymester)
Természetfeletti vérvonalból születve, egy boszorkánymester azt kutatja, hogyan válhat mesterévé a lelkét kitöltő veszélyes mágiának...




Wizard (Varázsló)
A varázsló néhány értelmetlen szava és múló gesztusa több erőt hordozhat, mint egy harci szekerce...