|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 - következő oldal
2006.02.24. - Kwish
NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#2
|
A Hivatalos Oldal indulása mellett frissítés érkezett a közösség tagjainak kérdéseivel kapcsolatban is. Ez még mindig a karakterosztályokkal, jellemmel kapcsolatos kérdéscsomag...
|
2006.02.18. - Kwish
NWN2 - NWN Stratics beszélgetés a páncélokról és fegyverekről
|
Az NWN Stratics oldal négány napja interjuhé végre kapta Tramell "T.Ray" Isaac vezető grafikust, és a jó öreg, szószátyár Ferret Baudoin vezető fejlesztőt. A fegyverekről és a páncélokról trécseltek. Számomra meglepő módon nem is felesleges locsi-fecsi...
|
2006.02.17. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői blog #4, loot rendszer
|
A TQ Vault-ra megérkezett az újabb fejlesztői blog. Ezúttal a vezető játékmenet fejlesztő mesél arról, hogy milyen problémákat is kellett megoldani a szörnyek elejtette cuccok rendszerének (loot rendszer) kialakítása során... eddig még ez a legérdekesebb...
|
2006.02.16. - Kwish
NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#1.5
|
Úgy tűnik, rájöttek, hogy túl sok kérdést kaptak, mert nem egy hét, hanem egy nap múlva kikerült néhány újabb válasz a közösségtől összegyűjtött kérdésekkel kapcsolatban. A téma változatlan, fajok és osztályok...
|
2006.02.15. - Kwish
NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#1
|
Nem tudom, emlékszik-e még valaki, hogy pont egy hónappal ezelőtt az új PR mókusok indítottak egy mozgalmat, melyben kérdéseket gyűjtöttek a közösségből... a januári témaa fajok és karakterosztályok voltak... megérkeztek az első válaszok, lényegében kettő...
|
Az NWN2News oldalon bukkantam arra az infóra is, hogy várják a fan-siteok jelentkezését, s hűtik a kedélyeket: bár még nem tudják mikor indul a hivatalos oldal, hamarodan felröppenhez a kicsike...
2006.02.09. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői blog #3, animációk
|
A TQ Vault-on tovább bővült a fejlesztők online-naplója. Most az animációkért felelős grafikus művéjsz fakasztotta fel tudatalattiját...
|
2006.02.03. - Kwish
NWN2 - Ferret és a CRPGk
|
Az NWN2News elbeszélgetett Ferret-tel... hogy miről? Nos, a játékfejlesztéssel kapcsolatos gondolatairól, hátteréről. A beszélgetés - imho - rendkívül tetszetős, viszont lusta dögként (és mivel csak egy kis NWN2 van benne) csak szemezgetek a kérdések közül... érdekes, hogy is látja az RPG helyzetét, kilátásait...
|
2006.02.02. - Kwish
The Witcher - Egy új képecske
|
A Hivatalos Oldalra kikerült egy izgalmas képecske, amin Geralt harc előtt épp tuningolja magát valami varázsl... bocsánat, sign-al. A szörny valami varázsló szektoid kísérletezésének eredménye...
|
2006.02.02. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői blog #2, pályatervezés
|
A TQ Vault tartva magát ígéretéhez, újabb fejlesztői bejegyzést közölt le, ezúttal a területek kialakításáért felelős mókus mesél...
|
2006.01.31. - Kwish
NWN2 - Még mindig egy kis WarCry chat...
|
A 27-én lezajlott WarCry chat-ről megjelent egy második anyag is, ami jóval hosszabb, mint az előző, bár sokkal inkább locsi-fecsi anyagnak tekinthető. Ezt nem teljesen fordítottam le, csak próbáltam azokat a Q&A-kat kiszemezgetni, melyek "új" infókkal szolgálnak. Itt már főleg Darren Monahan (producer, Obsidian társtulajdonos), és kisebb mértékben Adam Brennecke (programozó) hasította a vizet.
|
(A végére betettem néhány tréfa-répa dolgot)
2006.01.25. - Kwish
Titan Quest - Új trailer és interjuhé
|
Az IGN PC lehozott egy új videót (~1.04 perc; QT/9,7 MB; WMV/5,83 MBa játékról, ami főleg a varázslatok effektjeit mutatja be. Az biztos, hogy ez a játék megdöbbentően nagy hent-fesztivál lesz. A trailer mellett lehoztak egy rövid interjuhét is... jó sok semmi van benne.
|
2006.01.18. - Kwish
NWN2 - Általános Gamecloud interjuhé
|
A GameCloud is lenyomta Ferret Baudoint egy interjuhé erejéig (szerintem szegény Ferret mással nem is foglalkozik ezekben a napokban, csak nterjuhékat gyárt). Őszintén szólva, nem különösebben érdekes a dolog, elég laza, szokvány kérdésekkel szembesítették a projekt vezető fejlesztését. Talán néhány pontos infó a warlock invokációival kapcsolatban… az az újdonság.
|
2006.01.12. - Kwish
The Witcher - Vázlatok a környezetről...
|
A Hivatalos Oldalra kikerült három vázlatrajz, a The Witcher világának néhány hangulatos koncepció rajz. Szépek.
|
2006.01.11. - Kwish
NWN2 - Interjuhé az RPGDot.com-ról...
|
Az RPGDot gárdája elcsípte egy interjuh erejéig (főleg) Darren Monahan-t, Chris Avellone-t és Ferret Baudoin-t. Őszintén szólva, új infó nincs a cuccban, viszont brutális méretei vannak, épp ezért szépen összeszedi az eddigi darabokat.
|
2006.01.08. - Kwish
NWN2 - Galéria frissítés
|
A Gamebanshee kapott egy szép nagy multimédiás csomagot a játékról, úgyhogy alvás helyett azzal szórakoztam, hogy szépen lecseréltem a korábbi (jóval kisebb) képeket. Szóval, frissült az egész Galéria. MINDENHOVA került új anyag. Külön felhívnám a figyelmet a Modellek szekcióra, és az Egyéb-re, ahova bekerült egy szép kis térkép... De persze meg kell keresni az új screeneket és elmélázhatunk a koncepció-rajzokon is.
|
2006.01.06. - Kwish
NWN2 - Ferret Baudoin a 3.5E szabályok átvételéről
|
A Sorcerer's Place képviselője készített egy interjuhét Ferret Baudoinnal arról, hogy miként vették át a 3.5E D&D szabályokat a játék készítésében. A játékkal foglalkozóknak nem mond sok újdonságot a történet, csak talán ennyit: változik az XP elosztás rendszere; gold és gray dwarfok lesznek a játékban; kicsit változik a multiclass lehetősége, komolyabb változás a damage reduction esetén.
|
2006.01.01. - Kwish
Gothic III - ActionTrip előzetes
|
Az ActionTrip lehozott egy Gothic 3 előzetest, nem most, még karácsony előtt. A szöveg egy részét hanyagoltam, mert nem közvetlenül a játékkal kapcsolatos (ebből a részből talán annyit jegyeznék meg, hogy megvan az ámerikai forgalmazó is, az Aspyr Media személyében). Új infó szerintem nincs benne, korábbi anyagok (néhol már avitt) tálalásának tűnik a dolog.
|
2006.01.01. - Kwish
NWN2 - Obsidian látogatás, egy kis közösség építgetés...
|
Az NWNVault Obsidian-nal tett látogatásának utolsó terméke egy nyúlfarknyi (?) interjuhé, melyet Shane DeFreest közösség menedzserrel követtek el (azért nem tudom, hogy télleg ily rövid-e, mert a fellelt kérdések a 7 és 8 számot viselték, de sehol nem tanáltam a korábbiakat :-/). Lássuk, amit láttunk...
|
2005.12.22. - Kwish
NWN2 - Obsidian látogatás ismertetése / II. rész
|
Maximus (NWNVault) tovább folytatta a beszámolóját az Obsidian irodában tett útjával kapcsolatban. Sikerült neki egy brutálisan hosszú anyagot összeszedni *sóhaj* Azért volt ahol húztam... Alapvetően az eszköztárat veszi szemügyre, s ott nincs is forradalmi infó. Ami lényeges: 11 presztízs osztály, 10 választható társ...
|
2005.12.21. - Kwish
NWN2 - IGN RPGVault interjuhé folytatás
|
Az IGN RPGVault folytatja a két napja megkezdett interjuhét Ferret Baudoin-nal, a játék vezető fejlesztőjével. Szerencsére, most már nem az eszköztárról van szó, hanem a karakterfejlesztésre koncentrálnak. Van némi újdonság szaga is a dolognak...
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 - következő oldal
|
|