Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.02.15. - Kwish

Válaszok a fejlesztőktől CU#1

Nem tudom, emlékszik-e még valaki, hogy pont egy hónappal ezelőtt az új PR mókusok indítottak egy mozgalmat, melyben kérdéseket gyűjtöttek a közösségből... a januári témaa fajok és karakterosztályok voltak... megérkeztek az első válaszok, lényegében kettő...

1. Az NWN1-ben a paladin osztály képességei még akkor is működtek, amikor már nem volt törvényes jó jellem. Lesz arra valamilyen egyszerű módszer, hogy egy adott PC adott osztályhoz tartozó képességeit lekapcsoljuk (úgy, hogy ne kelljen ezeket teljesen eltávolítani)?
Ferret: A törvényes jó jellemtől elszakadó paladin számára az a nagy büntetés, hogy többet nem léphet szintet paladinként. De a képességeit nem kapcsoljuk ki visszamenőlegesen - ez éppúgy működik majd, mint az eredeti NWN-ben. Talán egy kiegészítőben, vagy patchben foglalkozhatunk a dologgal. Értem a kérés lényegét, de nagyon sok mindent kell megcsinálnunk és nincs rá olyan sok idő. Egy csomó új dolgot teszünk a játékba, néhány régit is átdolgozunk, így nem kaphattok meg mindent - de akárhogy is lesz, a közösség nagyon sok mindent fog kapni.

2. Lesz valamilyen eleve lekódolt (hardcoded) büntetés abban az esetben, ha valaki gonosz alfajt játszik? Szerintem jó lenne, ha az olyan fajok képviselői, mint a drow, duergar büntetést kapnának az appraise/diplomacy/bluff/intimidate készségeikre, ha felszíni fajokkal - különösen például, ha a drowk elfekkel - lépnek kapcsolatba. Tudom, jobb ha ezt a mod-készítők maguk oldják meg, de mindannyian tudjuk, hogy nem fogják. De azt hiszem, egy kicsit ciki a játékműködés szempontjából, hogy a drowkat ugyanúgy kezeli, mint például a moon elfeket. Úgy vélem, ettől sokkal érdekesebb és magával ragadóbb lenne játszani az alfajokkal.
Ferret: Már korábban erről szó volt, de lényegében mi inkább arra koncentrálunk, hogy a játékos játékmenet közben meghozott döntéseit reagáljuk le, ne pedig azt, amit a karakter létrehozás fázisában hoznak meg. Ha ezt a dolgot meg lehet oldani, akkor utánanézünk. Ez nem ígéret, de rákerült a Listára.


Forrás: NWN2 Community Update #1



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.02.16. - Válaszok a fejlesztőktől CU#1.5
2006.02.24. - Válaszok a fejlesztőktől CU#2
2006.03.02. - Válaszok a fejlesztőktől CU#3
2006.03.12. - Válaszok a fejlesztőktől CU#4
2006.03.21. - Válaszok a fejlesztőktől CU#5


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása