Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2004.11.03. - Kwish

KotOR2 - Hétvégi programozó #5 (Fórum csemegézgetés)


Úgy tűnik a KotOR fejlesztése (már ami az Xbox verziót illeti) a végéhez ért. Mindenki kedvenc programozója, Akari még utoljára megragadta az alkalmat és ismét bevállalt egy kis kérdezz-felelek jáékot a Hivatalos Fórumon. Szemzgetés volt megint, ofkórsz, és persze itt megnézhető az eredeti is.


NPCk, egyéb karakterek
  • A főoldalon megjelent Világos vs. Sötét kép-párral kapcsolatban hangzott el az a megjegyzés, hogy nem feltétlenül szükséges Jedinek lenni ahhoz, hogy láthatóvá váljon, hogy az Erő Sötét oldala befolyásolja a karaktert.
  • A Kreia által adott tapasztalati bonusz százalékos mértékben került meghatározásra és a százalék mértéke egyre emelkedik, ahogy Kreia szintet lép (karakter szint: 1, 7, 13; XP bonusz: 3%, 5%, 7%).
  • Bár Akari nem volt benne száz százalékig biztos, azt mondta, hogy Bao-Dur egy új, nem-jedi karakterosztályhoz tartozik.
  • Bau-Dur számára fegyverei lehetővé teszik azt, hogy bizonyos erőtereken meglepően gyorsan áthaladjon. Van egy robotkísérője, amely harcban lő az ellenfelekre vagy megjavítja a baráti droidokat. A játék során ez a kis "kedvenc" fejlődni is fog.
  • A társak némelyike nemcsak álldogál majd az Ebon Hawkon, hanem elfoglalja magát (példaképp a kis T3-M4 robotot említették meg, aki egyfolytában a hajót javítgatja).
  • Mint már kiderült, Mira egyik speciális jellemzője a kis kézi rakétavető. A másik, az ún. Point Guard képesség, amely miatt a csapat sohasem aktiválja az aknákat, ha ő a csapat vezetője. Ha egyébként nincs vezetőként kijelölve, egyedül akkor sem hozza működésbe ezeket a kis piszok fegyvereket/védelmi eszközöket.
  • 12 különböző NPC lesz, melyek közül 10 lehet majd társként kiválasztani (akikből aztán a csapatot összeállíthatjuk).

Néhány szó a fénykardokról...
  • Egyedileg állítható kardmarkolatok végül nem lesznek.
  • A fénykardos küzdelem fejlődésének animációja három szintű lesz.
  • A főkarakter fénykardja meglehetősen erős darab lesz (pusztán az adatokat nézve), no persze ennek a történet szerint meg is van az oka.

Minden egyéb...
  • A játékot kevesebb mint egy héten belül átadják a LucasArts-nak... Figyelem, ez egy október 30-31 hétvégére vonatkozó infó!
  • Általában tekintve a kezelőfelület olyan lesz, mint amilyen az első részben, már ami a kezelést, irányítást illeti.
  • A párbeszédekkel kapcsolatos arcjátékot, mimikát végül az utolsó hónapokban kivágták.
  • A pusztakezes harc most életképes megoldás lesz. Van néhány olyan képesség, melyek segítségével szép eredményt érhet el a karakter, ha elég kitartó.
  • A korábbi tervekkel ellentétben az Obsidian nem fog letölthető tartalmakat készíteni az Xbox verzióhoz. Ennek technikai és egyéb okai is vannak.
  • Akari emlékei szerint köpenyeket nem lehet majd készíteni, csak megszerezni valakitől.
  • Akari véleménye szerint a Sötét oldal híveinek párbeszéde közül némelyik meglehetősen gonoszra sikeredett. Igazán kegyetlen karaktert is alakíthat majd a játékos. De ezt nem azon a szövevényes, cselszövő módon kell érteni (bár arra is lesz lehetőség).


Forrás: Weekend Programmer #5 topic

(Vissza)






Frissebb kapcsolódó cikkek:

2004.11.11. - KotOR2 - Két előzetes...
2004.11.23. - KotOR2 - ARANY!!!
2004.12.03. - KotOR2 - IGN Erőtrükk trailer!!!
2004.12.19. - KotOR2 - Díjak
2005.01.30. - KotOR2 - IGN.com mini-előzetes

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2004.10.30. - KotOR2 - Új Hivatalos Oldal!
2004.10.28. - KotOR2 - Új hivatalos site lesz...
2004.10.26. - KotOR2 - Képek a Team Xbox-on
2004.10.13. - KotOR2 - IGN RPGVault interjuhé a folytatás készítés szépségeiről
2004.10.13. - KotOR2 - Dobozterv


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása