|
2004.11.03. - Kwish
KotOR2 - Hétvégi programozó #5 (Fórum csemegézgetés)
|
Úgy tűnik a KotOR fejlesztése (már ami az Xbox verziót illeti) a végéhez ért. Mindenki kedvenc programozója, Akari még utoljára megragadta az alkalmat és ismét bevállalt egy kis kérdezz-felelek jáékot a Hivatalos Fórumon. Szemzgetés volt megint, ofkórsz, és persze itt megnézhető az eredeti is.
|
NPCk, egyéb karakterek
- A főoldalon megjelent Világos vs. Sötét kép-párral kapcsolatban hangzott el az a megjegyzés, hogy nem feltétlenül szükséges Jedinek lenni ahhoz, hogy láthatóvá váljon, hogy az Erő Sötét oldala befolyásolja a karaktert.
- A Kreia által adott tapasztalati bonusz százalékos mértékben került meghatározásra és a százalék mértéke egyre emelkedik, ahogy Kreia szintet lép (karakter szint: 1, 7, 13; XP bonusz: 3%, 5%, 7%).
- Bár Akari nem volt benne száz százalékig biztos, azt mondta, hogy Bao-Dur egy új, nem-jedi karakterosztályhoz tartozik.
- Bau-Dur számára fegyverei lehetővé teszik azt, hogy bizonyos erőtereken meglepően gyorsan áthaladjon. Van egy robotkísérője, amely harcban lő az ellenfelekre vagy megjavítja a baráti droidokat. A játék során ez a kis "kedvenc" fejlődni is fog.
- A társak némelyike nemcsak álldogál majd az Ebon Hawkon, hanem elfoglalja magát (példaképp a kis T3-M4 robotot említették meg, aki egyfolytában a hajót javítgatja).
- Mint már kiderült, Mira egyik speciális jellemzője a kis kézi rakétavető. A másik, az ún. Point Guard képesség, amely miatt a csapat sohasem aktiválja az aknákat, ha ő a csapat vezetője. Ha egyébként nincs vezetőként kijelölve, egyedül akkor sem hozza működésbe ezeket a kis piszok fegyvereket/védelmi eszközöket.
- 12 különböző NPC lesz, melyek közül 10 lehet majd társként kiválasztani (akikből aztán a csapatot összeállíthatjuk).
Néhány szó a fénykardokról...
- Egyedileg állítható kardmarkolatok végül nem lesznek.
- A fénykardos küzdelem fejlődésének animációja három szintű lesz.
- A főkarakter fénykardja meglehetősen erős darab lesz (pusztán az adatokat nézve), no persze ennek a történet szerint meg is van az oka.
Minden egyéb...
- A játékot kevesebb mint egy héten belül átadják a LucasArts-nak... Figyelem, ez egy október 30-31 hétvégére vonatkozó infó!
- Általában tekintve a kezelőfelület olyan lesz, mint amilyen az első részben, már ami a kezelést, irányítást illeti.
- A párbeszédekkel kapcsolatos arcjátékot, mimikát végül az utolsó hónapokban kivágták.
- A pusztakezes harc most életképes megoldás lesz. Van néhány olyan képesség, melyek segítségével szép eredményt érhet el a karakter, ha elég kitartó.
- A korábbi tervekkel ellentétben az Obsidian nem fog letölthető tartalmakat készíteni az Xbox verzióhoz. Ennek technikai és egyéb okai is vannak.
- Akari emlékei szerint köpenyeket nem lehet majd készíteni, csak megszerezni valakitől.
- Akari véleménye szerint a Sötét oldal híveinek párbeszéde közül némelyik meglehetősen gonoszra sikeredett. Igazán kegyetlen karaktert is alakíthat majd a játékos. De ezt nem azon a szövevényes, cselszövő módon kell érteni (bár arra is lesz lehetőség).
Forrás: Weekend Programmer #5 topic
(Vissza)
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2004.11.11. - KotOR2 - Két előzetes... 2004.11.23. - KotOR2 - ARANY!!! 2004.12.03. - KotOR2 - IGN Erőtrükk trailer!!! 2004.12.19. - KotOR2 - Díjak 2005.01.30. - KotOR2 - IGN.com mini-előzetes
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2004.10.30. - KotOR2 - Új Hivatalos Oldal! 2004.10.28. - KotOR2 - Új hivatalos site lesz... 2004.10.26. - KotOR2 - Képek a Team Xbox-on 2004.10.13. - KotOR2 - IGN RPGVault interjuhé a folytatás készítés szépségeiről 2004.10.13. - KotOR2 - Dobozterv
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|