Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2004.09.28. - Kwish

KotOR2 - Hétvégi programozó #4 (Fórum csemegézgetés)


Volt megint egy elég rövid Weekend Programmer Q&A az Obsidian fórumain, ismét az Akari nickname alatt futó programozó hintette az infót. Néhány dolgot azért kimazsolázgattam... itt megint megnézhető az eredeti...


Megjelenés, LucasArts, marketing
  • Még nem adták át a cuccot a LucasArts-nak, de hamarosan megtörténik a dolog.
  • Nincs infójuk arról, hogy mikor lesz új infó a játékkal kapcsolatban, ez teljesen a LucasArts kezében van.
  • Még nem tudni, hogy hasznosan töltik-e el az Xbox és a PCs verzió megjelenése közti időt. A LucasArts még nem döntött arról, hogy pl. készíthetnek-e új tartalmakat a PCs verzióhoz.
  • Demó nem lesz.

Játékmenet
  • A főkarakter neme befolyásolja majd a bizonyos csapattagokkal kialakítható kapcsolatot, és legalább egy olyan küldetés lesz, amely másképp oldható meg a karakter nemétől függően. A románccal kapcsolatban elhangzott az is, hogy lesz, meg az is, hogy nem biztos a dolog (a WP nem igazán biztos abban, hogy olyan szerepe lesz-e a második részben is, mint az elsőben).
  • A Sith Lordok száma változik a játék során, a végén nem annyi lesz, mint a játék elején. (Gondolom a játékos aktív közreműködésének köszönhetően változik a kis csapat... )
  • Lehet, hogy módosították az egyes Jedi osztályokhoz kapcsolódó skillek számát (Akari nem volt biztos benne, de úgy emlékezett, hogy a Sentinel-nek több osztály-skillje volt, mint a többieknek), de ez még nem biztos.
  • Az egyik screenshoton látható egy kis röpködő droid, kiderült, hogy ez egy kis karbantartó droid a Peragus állomáson. Meglehetősen idegesítő darab, mert ide-oda röpköd, és megszereli, illetve meggyógyítja az ellenfeleket. Ha a játékosnak sikerül megsemmisítenie, akkor felrobban, mindenkit megsebesítve maga körül, így néha kreatív módon bombaként elég jól használható más droidok ellen is.
  • Továbbra is lesznek olyan helyzetek, ahol csak a főkarakter képességei számítanak majd (tehát a főkarakter képességeire vonatkozóan lesz a skill check).
  • Sith tetkókat a játékos nem választhat magának, de ez nem jelenti azt, hogy néhány karakteren nem fog virítani ilyen, attól függően, hogy hogyan alakulnak a dolgok.
  • A Sötét oldal / Világos oldal kapcsolat mértéke ismét korlátozott lesz, épp úgy, mint az első részben.

NPCk, egyéb karakterek
  • Az egyik NPC egy zöld-bőrű fickó lesz (név még nem hangzott el), aki a Zabrak fajba tartozik, ő lesz a tulajdonosa annak a pet-szerű dolognak is, amihez a csapat majd hozzájut. (Csak a példa okáért, Darth Maul is Zabrak volt...) Ez a Zabrak karakter úgy kerül a csapatba, hogy inkább a világos oldal felé tendál, hogy képes-e használni az Erőt, nem mondták el.
  • Legalább két idegen fajú NPC lesz majd, bár lehet, hogy ezek opcionálisak lesznek.
  • A screenshotokon korábban látott ezüst/arany páncélos karakter már azóta megváltozott.
  • Atton Rand semleges "jellemként" csatlakozik a csapathoz.
  • Női droid nem lesz. (Ez nagyon komoly kérdés, nem? :-) )
  • Úgy tűnik, Darth Sion felsőruházatát nem lesz alkalmunk megcsodálni, végig toplessben fog grasszálni a rettegett Nagyúr... (Ez is roppant jelentős!)

Lézerkard infók
  • A lézerkard küzdő stílusokról annyi hangzott el, hogy némelyik a fénykard használat feltápolásáról szól majd, míg mások a fénykardos küzdelem helyett inkább az hangsúlyosabb erőtrükk-használatra építenek. A különféle osztályok számára eltérő előnyöket jelentenek ezek a küzdelmi stílusok.
  • A fénykard színét továbbra is bárki képes lesz módosítani (a megfelelő kristállyal), mint a KotOR1-ben (nem lesz pl. a repair skillhez kötve ez a képesség).

Egyebek
  • A játék zenéit külön is lehet majd hallgatni, ha már egyszer valaki feloldotta őket (ez azzal történik meg, ha valaki elmegy arra a bolygóra, amihez kapcsolódik az adott zene).
  • A játék legalább 4 CD-n fog megjelenni (talán többre nem lesz szükség).
  • Akari szerint a rendszerkövetelmény nem lesz erősebb, mint a KotOR1 esetében (ez még nem biztos, de nagyon valószínű). Ha valaki tudott játszani a KotOR1-el, akkor megy majd a dolog a TSL-el is.


Forrás: Weekend Programmer #4 topic

(Vissza)





Frissebb kapcsolódó cikkek:

2004.10.13. - KotOR2 - IGN RPGVault interjuhé a folytatás készítés szépségeiről
2004.10.13. - KotOR2 - Dobozterv
2004.10.26. - KotOR2 - Képek a Team Xbox-on
2004.10.28. - KotOR2 - Új hivatalos site lesz...
2004.10.30. - KotOR2 - Új Hivatalos Oldal!

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2004.09.19. - KotOR2 - Just RPG preview
2004.09.18. - KotOR2 - Feargus a megjelenési diők szétcsúszásáról
2004.09.14. - KotOR2 - Erőtrükkök az IGN RPGVault-ról
2004.09.10. - KotOR2 - Már megint elcsúsznak a verziók...
2004.09.01. - KotOR2 - Új képek, régi trailer


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása