Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.09.25. - Kwish

Titan Quest - Átíró patch


Megjelent a játék v1.20 patche, őszintén szólva, kicsit mostanában hanyagoltam a játékkal kapcsolatos híreket, de ez olyan elemi erejű változásokat tartalmaz, hogy érdemes megemlíteni. A cucc jónéhány hibát kijavít, illetve játékegyensúlyi problémákat is orvosol (vagy inkább okoz, hehe).


ÁLTALÁNOS
  • Az Ensnare most már a botok viselése közben is működik.
  • Néhány skill meghatározását pontosították az érthetőség érdekében.
  • Helyrehozták a földön heverő ereklyékkel kapcsolatos particle effekt hibát, ami akkor jelentkezett, mikor a játékos Barmanuval harcolt.
  • Fixálták azt a hibát, mely miatt Ormenos sebezhetetlen volt, ha a játékot nem lépett be a harci területre és nem támadta meg azonnal.
  • Fixálták azt a hibát, mely miatt a karakter lefagyott, ha olyan tárgyat használt, melynek "charge" képessége volt, miközben mindkét kezében fegyvert tart ("dual-wileding")
  • Fixálták azt a hibát, amely eredményeképp a megidézett petek miatt néha nem lehetett kinyitni a főellenségek kincses ládáját.
  • Implementálták azt a lehetőséget, hogy a nappal/éjszaka ciklus változást ki-, és be lehessen kapcsolni. Alapesetben ez a hatás be van kapcsolva. Ennek ki-, be kapcsolásához - miután bármilyen módosítást végrehajtottunk a játék opcióiban - be kell lépni a "My GamesTitan QuestSettings" könyvtárba, s meg kell nyitni az "options.txt" fájlt. Meg kell keresni a "dayNightCycle" beállítást/sort, és az értékét hamisra ("false") kell állítani. Ha a beállítással kapcsolatos sor nem létezik, akkor be kell írni az "options.txt" fájl végére az alábbi sort: "dayNightCycle = false"

EGYENSÚLYI PROBLÉMÁK
Nature - Természet
  • A Heart of Oak biztosította élet bonuszt csökkentették.
  • A Regrowth biztosította előnyök alacsonyabb szinten kezdődnek és magasabb értéken fejeződnek be.
  • Növelték a Call of the Wild képességgel megidézett lények életerejét, sebzés lehetőségeit, valamint a Maul biztosította vérzést okozó sebzés mértékét.
  • Növelték a Sylvan Nymph képesség esetében az energia-regenerálódás rátáját, valamint a lény maximum életerő pontját.
  • A Refresh most csökkenti a skillek még hátralevő "lehűlési" idejének (ennek letelte után lehet ismét használni a skilleket) mértékét.
  • Módosították az alábbi skillek végső / maximális szintjét: Survival Instinct, Sylvan Nymph, Sanctuary, Call of the Wild, és Briar Ward.

Hunting - Vadászat
  • Megnövelték a Wood Lore által biztosított sebesség bonuszt.
  • A Gouge skill hatékonyságát növelték.
  • A Study Prey által nyújtott pierce ellenállás csökkentést lecsökkentették.
  • Az Art of the Hunt hatását kiegészítették vérzést okozó sebzéssel.
  • A Markmanship és a Scatter Arrow által okozott sebzés mértékét növelték.
  • Módosították az alábbi skillek végső / maximális szintjét: Art of the Hunt és Exploit Weakness.

Spirit - Szellem
  • Átalakították a Termiont, most már egy fix értékű szétterülő támadást biztosít, és növelték az elemi sebzéssel kapcsolatos büntijét.
  • Csökkentették az Arcane Lore hatósugarát.
  • Növelték a Death Nova okozta életerő sebzést.
  • A Dark Covenant okozta sebzésváltozás a teljes sebesség helyett most már csak a futás sebességére hat.
  • Növelték a Lich King energia regenerációját, valamint fizikai és pierce ellenállását.
  • Növelték az Outsider energia regenerációját, a lehűlési időszakot, valamint a megidézett lény sebzését, viszont csökkentették a hatóidejét.
  • Módosították az alábbi skillek végső / maximális szintjét: Outsider, Summon Liche King, és Cascade.

Defense - Védelem
  • Növelték a Shiled Charge okozta fizikai sebzést.
  • Növelték a Battle Awareness okozta védelmet.
  • Növelték a Rally okozta hatékonyságot.
  • A Pulverize és Disable sebzés bonuszát megváltoztatták, az eddig százalékos mérték helyett most már abszolút értékeket adnak meg.
  • Megváltoztatták úgy a Shield Smasht, a fizikai sebzés helyett most már az ellenfél védelmét csökkenti.
  • Fixálták a Disable skill hibáját, így most már a használatához pajzsra van szükség, nem pedig egy közelharci fegyverre.
  • Módosították az alábbi skillek végső / maximális szintjét: Adrenaline, Focus, Battle Awareness, és Recovery.

Earth - Föld
  • Az Earth Mastery skill most már DEX bonuszt is ad.
  • Növelték a Brimstone hatékonyságát.
  • Növelték a Stone Skin hatékonyságát.
  • Módosították az alábbi skillek végső / maximális szintjét: Core Dweller.

Storm - Vihar
  • Növelték a Freezing Blast hatékonyságát.
  • Módosították az alábbi skillek végső / maximális szintjét: Summon Wisp.

Rogue - Kalandor
  • A Disarm Trap esetében növelték a csapdákkal szembeni sebzést.
  • Növelték a Lucky Hit okozta vérzést okozó sebzést.
  • Növelték az Envenom Weapon esetében a sebzés határokat.
  • A Poison Gas Bomb sebzését, hatótávolságát és zavaró hatását megnövelték.
  • Növelték a Shrapnel okozta pierce és vérzést okozó sebzést.
  • A Throwing Knives pierce sebzését növelték.
  • Módosították az alábbi skillek végső / maximális szintjét: Shrapnel, Disarm Trap, és Throwing Knives.

Warfare - Hadviselé
  • Növelték a Triump hatósugarát.
  • A Crosscut és Tumult képességek hatásait kiegészítették a vérzést okozó sebzéssel.
  • A Warwind és Battle Rage esetében csökkentették a lehűlési időt (vagyis gyorsabban lehet ismét használni a képességeket).
  • Növelték a Crushing Blow és a Counter Attack okozta sebzést.
  • A Battle Standard esetében csökkentették a sebzés elnyelést és a bonuszként adott támadó képességet és megszüntették az újraképződés késedelmét (?spawn delay?).
  • Növelték az Ancestral Horn energia költségét.
  • Beállították a War Wind sebzését, lehetővé tették az Onslaught használatát is (gondolom egyszerre?) és hozzáadták a charge képességet.
  • Módosították az alábbi skillek végső / maximális szintjét: Ancestral Warrior, Battle Standard, és War Horn.

Szörnyek
  • Az Olympus Summit útvonalán megnövelték a szörnyek nehézségi fokát.
  • Növelték a szörnyek "beépített" (innate) páncélzatát.
  • Különféle szörnyek esetében növelték az életerőt és a sebzést.
  • Különféle szörnyek esetében módosították az AI kezelését.
  • Helyrehozták, vagy módosították az alábbi szörnyek skilljeit: Olympus Limos, Olympus Cyclops, Zombie Captains, Jungle Creep, Neanderthals, Djinn, és Orient Widow pókok.
  • Különféle szörnyeket felruháztak a lövedék fegyverek irányításának képességével, hogy könnyebben eltalálják a játékost. ez mekkora szopatás már... )

Epik és Legendary Szörnyek
  • Növelték a globális fizikai sebzés-módosítót.
  • Növelték a globális életerő módosítót.
  • Növelték az elementális és másodlagos sebzés típusokhoz kapcsolódó módosítót.
  • Növelték a pusztakezes sebzés skillt, s jó néhány szörny megkapta ezt a képességet.
  • Csökkentették az ellenállásokat, a képesség bonuszokat, és az abszolút támadó és védekező képességet.

Főellenfelek
  • Módosították a Typhon összecsapást, illetve annak nehézségét. A Typhon most már aktívan használja az összes képességét. A továbbiakban már nincs szüksége a szobrokra. A szobrokat a továbbiakban már nem lehet megtámadni.
  • Növelték a Yaoguai skill használatát.
  • Növelték a Prince of Blade és a Prince of Bow életpontjait.
  • Növelték a Minotaur skill használatát, sebességét, valamint tűzsebzéssel ruházták fel.
  • Módosították Talos skill használatának gyakoriságát, valamint a sebzését.
  • Csökkentették a Yeti életpontjait, valamint növelték a skill használat gyakoriságát.
  • Növelték Xiao erejét, és megnövelték az üldöző-távolságának a mértékét.
  • Növelték Nessus életerejét.
  • Növelték a Hydra lehelet támadásának gyakoriságát, és csökkentették az életpontjait.
  • Növelték a Cyclops sebességét és sebzését az Epik és Legendary szinten.

Shrine - Oltárok
  • Typhon oltárai közül mindegyiket módosították az új összecsapásnak megfelelően.
  • A Battle oltárok most már minden sebzést típusra bonuszt adnak.
  • A Shrine of Thorns, valamint a Frosbite Shrine esetében növelték az okozott sebzést az Epik és a Legendary szinten.

Játékos
  • A játékost érintő büntetéseket megszüntették az alábbi jellemzőkkel kapcsolatban: disruption, stun, life leech, mana leech, és bleed.
  • Módosították a skillekhez kapcsolódó alaptulajdonság és életerő bonuszokat.

KÜLDETÉSEK
  • Fixálták az a hibát, amely miatt a Caravan in Trouble küldetés nem indult be az Epik és Legendary szinten.
  • Fixálták a Limos küldetés jutalmát Epikus és Legendary szinten.
  • Helyrehozták számos olyan küldetés jutalmát a Legendary szinten, melyek valamilyen ékszert adtak jutalomként.

TÁRGYAK
  • Az Epik és Legendary tárgyakhoz szintkorlátokat adtak.
  • Növelték a páncélzat felső szintjét az Epik és Legendary szinten.
  • Módosították a páncélzatok, fegyverek, pajzsok alap statisztikáit.
  • Fixálták a Bracers of Atlast, hogy adjon skill bonuszt is.
  • Fixálták az Energy Shield képességet a Prostasia gyűrűn.
  • Fixálták azt, hogy a páncél nem jelent meg a női karaktereken az Armor of the Burning Blade viselésénél.
  • Fixálták a Pagos hiányzó kard textúráját.
  • Módosították és / vagy frissítették az összes Ereklye és Bűbáj statisztikáit és a teljessé tételükkor kapott bonuszt.
  • Frissítették az Epik és Legendary Bűbájok esetében a grafikát.
  • Az Ereklyék lelőhelye most már nem régió specifikus, s némelyik típusuk megtalálható az összes fejezetben.
  • A lehűlési idő csökkentést eltávolították az egyedi gyűrűkről, valamint a különböző Ereklyékről és Bűbájakról.
  • Az Epik és Legendary tárgyakat is ki lehet egészíteni, de csak itka esetben: Mammoth, Kingly, of the Siren, of the Betrayer (???).
  • A bunkók támadási sebességét használják az összes hétköznapi és egyedi bunkónál is.
  • Az Epik és Legendary szinten növelték a magasabb szintű bájitalok feltűnési gyakoriságát.
  • A nem főellenfél szörnyek esetében növelték az egyedi tárgyak feltűnési gyakoriságát.
  • A ládák esetében csökkentették az egyedi tárgyak feltűnési gyakoriságát.
  • Az Epik és Legendary szinten növelték az életerő ital gyógyhatását.

MULTI
  • Kijavították azt a hibát, mely miatt a kliens nem kapott XPt, ha olyan játékhoz csatlakozott, ahol egy karakter sokkal magasabb szinten állt.

Forrás: Gamebanshee




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.10.06. - Titan Quest - Bájcsevej Mike Verrette-el
2006.11.04. - Titan Quest - Kiegészítő infómorzsák
2006.11.09. - Titan Quest - Immortal Throne
2006.12.16. - TQ: Immortal Throne - DevDiary #1 Áttekintés
2007.01.18. - TQ: Immortal Throne - DevDiary #2 Történet és háttér

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.07.19. - Titan Quest - Earth skill mastery
2006.07.13. - Titan Quest - Gamespot értékelés
2006.07.05. - Titan Quest - ActionTrip értékelés (060704)
2006.06.30. - Titan Quest - Boomtown értékelés (060629)
2006.06.29. - Titan Quest - GameSpy értékelés


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása