|
2006.03.23. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
Az NWN2News nyomán ismét szemezgettem egy kicsit a fórumból, illetve ők szemezgettek, én meg abból szemezgettem. Nem szószerinti fordítás következik, csak lényeg átemelés. Vagy mi. Animációk, gépigény, AoO, hangszerek. Infóveszély! ;-)
|
ANIMÁCIÓK
Indítottak egy kívánságlista topikot arról, hogy milyen animációkat is szeretnének látni a játékban. J.E. Sawyer le is reagálta a dolgot, megjelölve azokat a dolgokat, melyek (vagy melyekhez nagyon hasonló dolgok) szerepelnek a játékban...
Karakter érzelmek: kézzel rámutatni valamelyik tárgyra; hangos nevetés a fej hátradobásával; kuncogás, miközben a karakter eltakarja az arcát; sírás előrehajtott fejjel; ujjongás ökölbe szorított kéz feltartásával; tapsolás és fütyülés (az archoz emelt kézzel); meghajló (guggoló) tartásban dolgozni mindkét kézzel valamin.
Harc: előre rúgás; egyenes ütések előre; kitérés oldalra lépéssel; kitérés lebukással; hátraugrásnak megfelelő animáció.
Van még: körkörös rúgás; belső-külső ütések; horog-rúgás (hook kick); forgó horog-rúgás. A hétköznapi fickók négy pusztakezes támadással kezdenek (kettő induláskor és még kettő a +5, és a +10 BAB elérésekor), a monkok a fejlesztett pusztakezes csapáshoz négy más animációval megjelenített csapást kapnak (jobban mutat).
Topik: Request Animations From Obsidian Entertainment / Atari
GÉPIGÉNY
Brian D. Lawson leírta, milyen géppel is nézegeti a játékot.
P4 3.8 GHz
2GB ram
7800GT 256MB és X1900XTX 512MB
Ezen a kártyán a maximális grafikai beállítások mellett is jól fut a játék. Az ennél jobb kártyák biztos csak jobbak lehetnek majd. És házon belül nézegetik az ennek megfelelő AMD procikat is, azzal sincs baj.
Topik: Will my Graphics Card run NWN2...
ATTACK OF OPPORTUNITY
J.E. Sawyer írt a változásokról:
- Lényegében azonnali akcióvá tették, ami feltűnik az akció sorozatban az éppen aktuális akciót követően.
- A karakter modellek nem forognak az AoO megtételekor.
- Az AoO nem animálják, de valamilyen megkülönböztető színhatással jelölik.
A cleave képesség is hasonlóan működik majd, csak más vizuális elemmel. Egy teljesen kimaxolt karakter a különféle cleave képességek segítségével lényegében hordányi lényt vághat le maga körül egy pillanat alatt.
Topik: max hp option? toggle AoO?
HAGNSZEREK
Egy kérdésre válaszolva J.E. Sawyer leírta, hogy a bárdok három hangszeren játszhatnak majd (lant, dob, furulya), melyek használatakor tuti lehet majd látni a karakter modelleken a tárgyat, és lesz animáció is, ahogy játszanak rajtuk. Ez utóbbi az NPCk esetében létezik, PCknél scripttel megvalósítható, de azt szeretnék, ha a bárd PCknél is alapból meglenne a dolog.
Topik: Instruments
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2006.03.28. - NWN2 - Indul a Hivatalos Oldal! 2006.03.28. - NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#6 2006.03.28. - NWN2 - Welcome to NWN2.com! 2006.03.30. - NWN2 - Gamespot interjuhé 2006.04.01. - NWN2 - Hivatalos Fórum, a radial menü halála
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2006.03.21. - NWN2 - Le roi est mort, vive le roi! 2006.03.21. - NWN2 - Gamesradar képek körítéssel 2006.03.21. - NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#5 2006.03.12. - NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#4 2006.03.11. - NWN2 - A lovakról... nem, nem, nem
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|