Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.03.21. - Kwish

Gothic III - Fejlesztői válaszok #18


Nos igazából már tennap frissült a fejlesztői kérdezz-felelek, de valami miatt nem vettem észre. Sajnos az egyhetes várakozás nem hozta meg a gyümölcsét, csak három kérdésre kapunk választ, s abból egy smúzolás... de azért örülünk...


Maxim Sibirkin: Milyen sokáig tart a játék 24 órás napja? Lesznek olyan küldetések, melyeknek időlimitje lesz?
PB|Mattes: Megtartottuk a Gothic 1 és 2 már elfogadott rendszerét. Öt perc egy óra, két óra egy nap.
Update - 060325 A küldetés rendszerünk lehetővé teszi a küldetések olyan típusú korlátozását, hogy " fejezd ezt be, a következő napnyugtáig", vagy "hozd nekem ide az XY tárgyat két órán belül". De ezt nem használjuk túl gyakran, mert nem akarjuk ezzel nyomasztani a játékosokat. Mindent összevetve a játékosok nyugodtan hozzákezdhetnek egy újabb feladathoz, vagy akár a világot is jobban felfedezhetik, miközben megpróbálnak teljesíteni egy másik küldetést.

XY: A hős ruházata befolyásolja a lakosok között elért népszerűségét, hírnevét?
PB|Mattes: Nem. A játékos saját kedve szerint váltogathatja ruházatát. A gyakorlatias szempontokon kívül (védelem), nem várunk többet az öltöztetéstől. Ez működött a kiegészítőben, de nem folytatjuk a dolgot a Gothic 3-ban.

kkdm és Daetori: Hogyan kezelitek azt az érzést, hogy a történelem legjobb játékát készítitek? Gondoltatok valaha is ekkora sikerre?
PB|Mattes: a) Jobban szeretem azt a megfogalmazást, hogy egyáltalán nem volt szar. De emellett 50%-ban megnyugtatja az embert, hogy olyan játékot fejlesztett, ami lehetőséget ad a folytatásra. De a másik 50% ahhoz az idegesítő nyomáshoz vezet, hogy egy másik játékot kell készíteni, ami legalább olyan jó (vagy még jobb), mint az elődje.
b) Nem számítottunk ekkora sikerre. Mindenekelőtt a csodálatos rajongói közösség egy olyan siker, amit egyáltalán nem láttunk előre, és amit nem is vehetünk meg semmi pénzért. Nagyszerű! Köszönjük, hogy a játékkal töltitek napjaitokat!


Forrás: JoWooD forum - Ask the developers!




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.03.23. - Gothic III - IGN frissített benyomások
2006.03.25. - Gothic III - Episodic Content? No MMO...
2006.03.29. - Gothic III - Rövid beszámoló a bécsi eseményről
2006.03.30. - Gothic III - Gothic III - Fejlesztői válaszok #19
2006.04.04. - Gothic III - Gothic III - Fejlesztői válaszok #20

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.03.20. - Gothic III - Az első ingame képecske
2006.03.13. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #17
2006.03.11. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #16
2006.03.08. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #15
2006.03.07. - Gothic III - Megjelenés...


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása