|
2005.07.31. - Kwish
KULT - Készül a folytatás?
|
Az RPGDot.com-on találtam néhány napja (05.07.27) ezt a hírt, s szerencsére megint eszembe jutott. Mert érdekes. A cucc, az International Hobo egyik vezetőjének a blogjából származik (ők vettek részt a Kult: Heretic Kingdoms létrehozásában is), aki miközben általános RPG dolgokról írt, utalásokat ejtett el a Heretic Kingdoms 2-ről (melyet Heretic Knigdoms: Reluctant Hero névvel illet a szerző).
|
A 3d People egyik képviselője hozzátette az alábbiakhoz, hogy még messze nem hivatalos bejelentésről van szó, hiszen a játék még legalább egy év messzeségben leledzik...
Még mindig együtt dolgozunk a 3D People-val, és az új Heretic Kingdoms játékon ügyködünk. Ennél a játéknál már az elejétől fogva részt veszünk a munkában, így sokkal több dologgal próbálkozhatunk. Megtartunk jónéhány dolgot, ami már működött az előző verzióban is, mint például az egyszerűsített gyógyítási rendszer, az attunement rendszer - bár ezt fejleszteni fogjuk. Az új rendszert több fejlesztési hullámra bontjuk szét, és ez nagyobb ellenőrzést ad a játékosnak afelett, hogy hogyan és miként tanulja meg majd az attunementeket. Hatásában ez egy olyan osztály rendszert biztosít, mely felett majd a játékos gyakorolja az irányítást.
Az egyik dolog, melyben egy lépést visszalépünk, a karakter tulajdonságok rendszere. Az első játékban olyan egyszerűnek akartuk ezt a rendszer, amennyire csak lehetséges. De egy dolog nyilvánvalóvá vált a kiadás után érkezett visszajelzésekből: a közönségünk magja (ami elkerülhetetlenül a "kemény mag") ezeknél a játékoknál élvezi "a számokkal teli adatlapokat" - talán azért, mert ez lehetővé teszi számukra, hogy a karaktereket egy könnyen érthető módon jelenítsék meg. Szóval ennek megfelelően többet nyújtunk majd a hagyományos tulajdonság rendszerekből, bár még mindig egyszerű és könnyen kezelhető marad a dolog.
A következő Heretic Kingdoms játék egy nyitott világ lesz. Mindig is ezt akartuk, már az első játék esetében is, de mindig túl drága lett volna ez a megoldás. Most talán meg tudjuk valósítani. A lineáris szerkezetnek is megvan a maga helye, de kellemes dolog, ha a játékosoknak egy egész felfedezésre váró világot is be tudunk mutatni. És ezzel együtt képesek leszünk a játékosoknak több lehetőséget adni a kezdő karakter tekintetében is. Legalább a nemre vonatkozó választási lehetőséget biztosítanunk kell. Annak is keressük a módját, hogy miként lehetne a játékvilág sokkal dinamikusabb... Nem kellene erről túl sokat mondanom, mert pillanatnyilag nem vagyunk abban biztosak, hogy mely elemek lesznek működőképesek.
De reményeink szerint a legnagyobb áttörés az lesz, hogy képesek leszünk egy olyan cRPGt adni a játékosoknak, mely harccal vagy harc nélkül is lehetőséget ad a játékra. Az új Attunement rendszer számos olyan képességet ad, melyek lehetőséget adnak a játékosnak, hogy választása szerint akár harc nélkül is végigjátssza a játékot. Ezek az alternatívák mind biztosítják a játékos számára, hogy harc nélkül fejlessze a karakterét. Most még csak a dolgok elején tartunk, így nem kellene erről többet mondanom. De nagyon izgatott vagyok az új játék lehetőségei miatt.
Forrás: RPGDot.com, és a blog megfelelő része
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2005.04.27. - KULT - Patch v1.5. 2005.01.05. - KULT - Patch v1.3. 2004.11.12. - KULT - Patch v1.2. 2004.10.25. - KULT - Értékelés egy francia oldalról 2004.10.18. - KULT - Patch v1.1.
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|