Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Játék
FAQ
Jellemzők
Követelmények

Karakterek
Fajok
Skills
Perks
Traits
Attributes

Mágia
Tiltott művészet
Thought magic
Tribal magic
Divine magic

Világ
Történelem
Helyszínek
da Vinci naplója

Játékleírás
Harc
Frakciók
NPCk
Tárgyak

Háttérinfók
Chatlog
Q&A
Interjuhuk

Játékelemek a Lionheartban..

Minden ami szem, szájnak ingere.. illetve minden, ami egy kicsit teljesebbé teheti a képet, ami reményeink szerint már így is elég gömbölyű, ha átrágtátok magatokat az eddigieken..

Harc
Sajnos, kissé túlhangsúlyozott eleme lett a játéknak a csapkodás (karddal, vagy anélkül), ezért talán érdemes ezekre az idejétmúlt információkra vetni egy pillantást..

Frakciók
Nincs világ hatalmi csoportok, koncon marakodó kutyák nélkül.. amíg ember és hatalom kéz a kézben járnak, mindig lesznek egyenlőbbek az egyenlőknél.. kérdés, hogy NEKED ki a legszimpatikusabb..

NPCk
Vannak emberek, akik nem változnak.. illetve nem annyira, hogy ne lehetne őket felismerni, történelmi arcképcsarnok, és még valami más a Lionheart világából..

Tárgyak
Nevezzük gondolatébresztőnek, kis kiállítási vitrinnek, hogy mit is lehet kreálni a játék véletlenszerű tárgygeneráló engine-jével..