TRAIT - Jellegzetesség
A traitek hasonlóak abban a perkekhez, hogy egyedivé teszik a karaktert, azonban nem szerezhetőek meg a szintlépésekkel, s mindig van pozitív és negatív oldaluk is. Szóval míg a perkek különleges képességeket adnak a karakternek, s rendszerint valamilyen szempontból erősebbé teszik, a traitek "csak" abban segítenek, hogy jobban meghatározhasd a karakteredet.
A traiteket a karakter létrehozásakor lehet kiválasztani, de nem kötelező, ha a játékos nem akarja. A tisztavérű karakternek legfeljebb három traitje lehet, míg minden más karakternek legfeljebb kettő. Minden karakter ugyanarról a listáról választja a jellegzetességeket. Néhány esetben a karakter jelleme miatt bizonyos sajátosságok nem választhatóak, és néha egyik trait kiválasztása miatt már egy másikat nem jelölhetünk meg.
Általános traitek
A tisztavérű emberek egyáltalán nem rendelkeznek faji sajátosságokkal, éppen ezért van arra lehetőségük, hogy még egy általános jellegzetességet kiválasszanak, ha éppen úgy akarják.
Arrows for Words - Nyílvesszőket a szavakért cserébe
Nyársravégre velük, aztán mikor már sebesültek, és jajgatva fetrengenek a földön, fel lehet tenni a súlyos kérdéseket. +15 módosítót kapsz a távolsági-fegyver használathoz, de -10 büntetést kapsz a diplomácia készségedhez.
Ascetic - Aszkéta
Életed több évét egy puritán szerzetes rendben töltötted, mely megtanított az összpontosításra, és a türelemre - a szerzetesek arra bátorítottak, hogy órákon keresztül tanulj. E nehézkes képzésnek köszönhetően nyersz +10 skill pontot, tükrözve azt a széles körű ismeretet, melyet a kolostorban szedtél fel. Ugyanakkor soha nem feleded a szerzetesek szigorú, visszafogott életvitelét, s nem is érzed helyesnek, hogy túl nagy vagyont halmozz fel. Kalandozásaid során 10%-kal kevesebb vagyont találsz, mint a többiek.
Fast Metabolism - Gyors anyagcsere
Anyagcseréd gyorsabb az átlagosnál. Mindez azt jelenti, hogy míg könnyebben áldozatul esel a mérgeknek és fertőzéseknek, a tested gyorsabban gyógyul. Magasabb gyógyulási rátával rendelkezel, de a mérgekkel és fertőzésekkel szembeni ellenállásod -10%-ról indul. A feralkinok nem vehetik fel ezt a traitet.
Finesse - Ügyes
Támadásaid igen ügyesek, kifinomultak. Nem sebzel túl nagyokat, de tudod, hogy üss kritikus helyekre. Miden fizikai támadási formád -20%-kal kevesebb sebzést okoz, de a kritikus ütéseid valószínűsége nő +10%-kal.
Gifted - Tehetséges
Jóval több belső erőforrással rendelkezel, mint a többiek, így nem kell olyan sok időt készségeid fejlesztésére fordítani. Alaptulajdonságaid jobbak, mint az átlag emberé, de a nem mágikus képességeid kissé hiányosak. Minden alaptulajdonságodhoz +1 bonuszt kapsz (de ezzel nem mehet a tulajdonságod értéke 10 fölé). Minden nem mágikus készséged csökken 10 pontot. Szintenként 4 készség ponttal kevesebbet kapsz.
Good Natured - Jó természet
Természetes bájad biztosította, hogy gyerekkorodtól kezdve szinte mindenkivel kijöttél; csak igen ritkán fajultak el addig a dolgok, hogy meg kellett küzdened valakivel, s ezért inkább a könyvek püfölésével múlattad az időt. A harci készségeid alacsonyabb szinten kezdenek (minden közelharci készséghez kapsz -5 módosítót), míg csere képességed jelentősen javul (+35 bonusz). Nem lehet egyszerre kiválasztani az Undok jellem (Nasty Disposition) traittel.
Heavy Handed - Nehéz kezű
Nagyobbakat ütsz, de nem jobbakat. Támadásaid brutálisak, híján minden kecsességnek. Igen ritkán ütsz kritikusakat, de mindig nagyobbakat sebzel közelharci támadásaid során. Közelharc során +2 módosítót nyersz sebzésedhez, de kritikus ütéseid esélye -30%-os módosítót kap.
Nasty Disposition - Undok jellem
Robbanékony természetednek köszönhetően mindig valami pofozkodásba keveredsz. Diplomácia készségedhez kapsz -15 büntetést, de közelharci támadó készségeid (mindhárom) +10 módosítót kapnak. Nem lehet egyszerre Undok jellem és Jó természet traitje a karakternek.
One Hander - Egykezes
Az egyik kezed igazán domináns. Egykezes fegyverekkel szinte csodákra vagy képes, de valahogy nem boldogulsz azokkal a holmikkal, melyekhez mindkét kezedet használni kéne. Kétkezes közelharci, és távolsági fegyverhasználatod -10 módosítót kap, míg az egykezes-fegyver használathoz +10 bonuszt nyersz.
Renaissance Man - Reneszánsz ember
A művészetek csodálója vagy, a politikáról és a filozófiákról beszélgetsz az emberekkel, s a gondolkodás új utjairól elménckedel, de persze megvilágosult elméd nem jelent túl sok előnyt, ha küzdelemre kerül a sor. Nyersz +1 intelligenciát, de -10% módosítót kapnak közelharci támadó készségeid, valamit -3 AC módosítót is kapsz. A feralkinok nem vehetik fel ezt a traitet.
Skilled - Képzett
Az átlagemberekhez képest sokkal többet törődsz készségeid fejlesztésével. Cserébe nem kapsz annyi különleges tulajdonságot, mint a többiek. Minden szintlépésnél nyersz +3 skill pontot, de perkeket csak minden negyedik szint után nyersz, nem minden harmadik után.
Small frame - Kis termet
Nem vagy akkora termetű, mint fajtársaid, de ez soha nem is lassított le. Bár nem tucc annyit cipelni mint mások, jóval fürgébb és agilisebb vagy. Nyersz +1 fürgeség (AG) bonuszt, de 50 fontnál kevesebbet bírsz cipelni. Alapkövetelmény, hogy az erő értéke 3, vagy annál nagyobb legyen. A feralkinok nem vehetik fel ezt a traitet.
Studious Tinkerer - Szorgalmas bájital-gyáros
Korai éveidet egy munkapad fölé görnyedezve töltötted, mindenféle mágikus főzeteket kotyvasztva, olyan dolgokból, amit más nem is érint meg szívesen. A probléma csak az, hogy tönkre tetted a látásod! Nyersz +15 pontot a zárnyitás készségedhez, és minden olyan varázslatág, ahol a kezdéskor skill pontokat költesz el, 1 skill pont helyett 4 skill ponttal kezd a tapasztalataidnak köszönhetően. Ugyanakkor -1 módosítót kap észlelésed (PE), és a távolsági fegyverhasználatod sem a legjobb (-10 módosító). A skill pontokat adó mágikus tárgyakra nem vonatkozik ez a kiemelt hatás.
Thick Skin - Érzéketlen, vastag bőrű
Bőröd természetellenesen vastag és kérges, jobban mint társadnak. Nyersz +5% módosítót a sebzés ellenállásodhoz, és +4AC módosítót.. de ugyanakkor, a khmm, szóval az agyad is kérges kissé, -1 módosítót kapsz intelligenciádra (IN) és -10 módosítót a zárnyitás szakértelmedre.
Faji jellegzetességek (Racial Traits)
A Tisztavérűeket kivéve minden faj rendelkezik faji jellegzetességekkel. Ezek olyan megkülönböztető jellemzők, amelyek célja, hogy a többi fajt elkülönítsék az emberiségtől. A faji jellegzetességek közül mindenképp kell választani, mégpedig a karakter létrehozásakor.
A feralkinok számára a szembetűnő fizikai jellegzetességek jelentik a kedvezőtlen vonást szinte minden kiválasztható racial trait esetében. Gyakorlatilag nem lehet úgy kialakítani egy feralkin karaktert, hogy legalább ne legyen egy olyan faji sajátossága, melyet könnyedén kiszúrnak a tisztavérűek.
A demokin és a sylvant fajok képviselői egyaránt kevesebb fizikai jellemzőt mutatnak mágikus természetük miatt. A demokineknek kettő, míg a sylvantoknak csak egy faji sajátosságot kell kiválasztaniuk. Ráadásul a demokin faji sajátosság lista olyan traiteket is tartalmaz, melyen nem fedik fel a nyilvánosság előtt a karakter szellemi örökségét.
Minden egyes nem-tisztavérű faj megközelítőleg 10 különböző faji sajátossággal bír.
Demokin faji jellegzetességek
Acid Blood - Savas vér
Ereidben savas vér folyik. Ha megsebeznek, sav fröccsen az ellenfeleidre, amely minden téged ért 10 HP sebzés után (melyet egy összecsapásban szerzel) 1 HP-t sebez. A zúzó (crushing) és vágó (slashing) sebzéssel szembeni ellenállásod csökken 5%-kal. Bőröd szokatlan sápadtsága utal arra, hogy mágikus fajhoz tartozol, s emiatt néhány ember eleve negatívan áll hozzád.
Bloody Talons - Véres karmok
Ördögien éles karmaid vannak, melyek szinte szétszabdalod ellenfeleidet. Nyersz +4 bonuszt a pusztakezes harc (unarmed) jártasságodhoz és +2 bonuszt a pusztakezes (unarmed) sebzéshez. Ugyanakkor kissé nehézkesen, ügyetlenül használod kezed e karmok miatt, -8 módosítót kap a távolsági fegyverhasználat (ranged weapon) és zárnyitás (lockpick) jártasságod. E jellegzetesség szemmel láthatólag utal rá, hogy mágikus fajhoz tartozol, s ez bizonyos emberekben ellenszenvet kelt.
Demonic Frenzy - Démoni őrjöngés
A demokinek néha teljesen megőrülnek amiatt, hogy egyedül akarnak lenni, távol a társadalomtól.. ezeket a magányos demokineket őrülteknek nevezik. Persze még teljesen nem tartasz ott, de már penge szélén egyensúlyozol. -1 módosítót kapsz az intelligenciádra (IN) és karizmádra (CH), de az erőd (ST) nő +1 ponttal, és 15 pontot kapsz az egykezes közelharc (one-handed melee) jártasságodra, és 10 bonuszt kapsz a kitérés (evasion) készségedre is. E jellegzetesség nem tesz feltűnővé az emberek között.
Diobolism - Ördöngösség
Démoni örökséges különlegesen erős és nagyon könnyen használod a Gondolati (Thought) mágia varázslatait. A Gondolati (Thought) mágiához tartozó spellek 10%-kal kevesebb manába kerülnek. Ugyanakkor ez a kapcsolat jóval nehezebbé teszi az Isteni (Divine) mágiához tartozó varázslatok használatát (minden ilyen varázslat 10%-kal több manába kerül). E jellegzetesség nem tesz feltűnővé az emberek között.
Forked Tongue - Villás nyelv
Családod ördögi vére csak egy alig észrevehető változást okozott nyelveden, mely kétfelé ágazik. Villás nyelved lehetővé teszi, hogy a nehezebb helyzetekben is kidumáld magad, +15 bonuszt kapsz beszéd (speech) jártasságodhoz. Persze a diplomáciai jártasságod érdekében elhanyagoltad a harci gyakorlatokat, így -5 módosítót kapsz minden harci képzettséghez. Kígyószerű nyelved miatt észreveszik rajtad, hogy korcs fajhoz tartozol.
Infernal Quickness - Pokoli gyorsaság
Nagyon gyors anyagcserével születtél, s túlteng benned az energia. 10% bonuszt nyersz mozgásod sebességéhez, de emiatt figyelmetlenebbé is válsz, így észlelés (PE) tulajdonságod-1 módosítót kap. Ugyanakkor ezzel a jellegzetességgel nyugodtan elvegyülhetsz a tisztavérűek között (hacsak más sajátosságok miatt nem figyelnek föl rád).
Lucky Devil - Szerencsés ördög
Egy sötét angyal mindig is őrködött családod felett, s úgy tűnik, a dolgok mindig eléd mennek, de amikor ez nem történik meg, valahogy akkor sem fordulnak nagyon rosszra. Szerencse alapú tulajdonságaid +2 módosítót kapnak, de bármit is mondasz mindig balul sül el. A beszéd (speech) jártasságod 15-tel csökken, de ezzel a jellegzetességgel nyugodtan elvegyülhetsz a tisztavérűek között
Scaly Hide - Pikkelyes bőr
Bőrödet védőpikkelyek borítják, s emiatt nyersz +5 AC-t, +5 bonuszt szúró (piercing) fegyverekkel szembeni ellenállásodhoz és +10 bonuszt a tűz elleni ellenálláshoz. Sajnos a pikkelyek miatt meglehetősen baljóslatúan nézel ki, ezért -1 módosítót kap karizmás (CH). E jellegzetesség szemmel láthatólag utal rá, hogy mágikus fajhoz tartozol, s ez bizonyos emberekben ellenszenvet kelt.
Shroud of Darkness - A Sötétség leple
Démoni örökségednek köszönhetően az árnyak köréd gyűlnek. E jellegzetesség +20 módosítót ad a lopózás (sneak) jártassághoz és +5 AC-t, de a sötét árnyak miatt az észlelésed (PE) is csökken (-1 módosító). E jellegzetesség szemmel láthatólag utal rá, hogy mágikus fajhoz tartozol, s ez bizonyos emberekben ellenszenvet kelt.
Vampiric Fury - Vámpírok dühe
Erődet mások véréből nyered. Minden, általad okozott 10 HP sebzés után gyógyulsz +1 HPt. Ugyanakkor az összes gyógyító varázslat és bájital csak feleannyira hat rád, mint a többiekre. Észrevétlenül elvegyülhetsz az emberek között, hacsak más jellegzetesség nem hívja fel rád a figyelmet.
Sylvant faji jellegzetességek
Bond of Nature - A Természet köteléke
A Földdel való mágikus kapcsolatod különösen erős.. igazából annyira, hogy a törzsi (tribal) varázslatokat jóval könnyebben használod. A törzsi spellek varázslása 10%-kal kevesebb manába kerül. Ugyanakkor e kapcsolat miatt jóval nehezebb az isteni (divine) mágia igénybevétele (ezek a varázslatok 10%-kal több manát emésztenek fel). Ez a jellegzetesség (mint minden sylvant trait) megjelöli a karaktert, mint mágiával érintett személyt, s emiatt néhányan lehet, hogy rosszindulattal viseltetnek irányodba.
Dark Gift - Sötét ajándék
Családodat, vérvonaladat valamikor megérintette a Sötét Túlvilág. Az, hogy ilyen közel vagy a sötét oldalhoz lehetővé teszi számodra, hogy jobban megértsd a többieket. 15 pont bonuszt kapsz a beszéd jártasságodhoz. Ugyanakkor ez a különös képesség eltávolít a mágia bizonyos formáitól, minden gondolati (though) varázslat 10%-kal több mana pontba kerül. Ez a jellegzetesség is szemmel látható, így negatívan befolyásolja megítélésedet.
Earth Ancestry - Föld-eredet
Bőrödet kéregként borítják a Föld kövei, s kezed olyan kemény mint kőszikla. +2 bonuszt kapsz a fegyvertelen sebzésedre, de a mozgási sebességed csökken 10%-kal. E jellegzetesség negatívan befolyásolja népszerűségi indexedet.
Fiery Ancestry - Tűz-eredet
Szüleid egyike átadta neked a tűzelementálok örökségét, s az elemi mágia okozta változások láthatóak is rajtad. Minden tűzalapú varázslatot +10% sebzés bonusszal használsz és ellenállóbb vagy a tűzzel szemben (+20 ellenállás a tűzzel szemben). Örökségednél fogva kevésbé vagy védett a hideg ellen (-20 módosító a fagy ellenállásra), s a fagyos varázslatoknak sem lehetsz mestere (fagysebzésed 10%-kal csökken). E jellegzetesség szemmel láthatólag utal rá, hogy mágikus fajhoz tartozol, s ez bizonyos emberekben ellenszenvet kelt.
Frost Ancestry - Fagy-eredet
Egy fagy szellem szállta meg családodat évekkel ezelőtt, s te lettél az elemi mágia kézzel fogható megnyilvánulása. Minden fagyalapú varázslatot +10% sebzés bonusszal használsz és ellenállóbb vagy a hideggel szemben (+20 ellenállás a faggyal szemben). Örökségednél fogva azonban nem bírod a tüzet (-20 módosító a tűz ellenállásra), s tűzalapú sebzéseid is csökkennek 10%-kal. Örökséges szemmel látható változást jelent, s emiatt sokan nem néznek rád jó szemmel.
Gosammer Skin - Fátyolbőr
Bőröd nagyon világos, majdhogynem áttetsző. Emiatt majdnem észrevétlen közlekedsz, szinte bárki és bármi mellett képes vagy elosonni, rejtőzködési készséged +15% módosítót kap. Sajnos bőröd annyira vékony, hogy nagyon könnyen sebezhetővé válsz, főképp a vágó fegyverekkel szemben (a vágó fegyverekkel szembeni ellenállás csökken 10-zel). Látható, és negatív reakciókat okozó jellegzetesség.
Polyelemental Ancestry - Elementál-eredet
Az évek során családodat több elementál szellem is megfertőzte, többféle erőt vegyítve össze, különféle képességeket adva át. Ellenállásod szinte mindennel szemben kiemelkedő, viszont állóképességed és fizikumod meglehetősen gyenge: savval, faggyal, fertőzésekkel, elektromossággal, tűzzel és a mérgekkel szemben ellenállásod 10%-kal nő, viszont a zúzó (crushing), szúró (piercing), vágó (slashing) fegyverekkel szembeni ellenállás 5%-os csökkenést szenved el. E jellegzetesség szemmel láthatólag utal rá, hogy mágikus fajhoz tartozol, s ez bizonyos emberekben ellenszenvet kelt.
Skin of Thorns - Tövises bőr
Tövisek nőnek át bőrödön különös szögben a legkényelmetlenebb helyeken is. Szerencsére ezek a tövisek könnyen letörnek, s gyorsan vissza is nőnek, s bárki, aki rád támad, jó nagy fájdalommal kell hogy szembenézzen. Minden fizikai sebződés 10%-át visszavered a támadóidra, ráadásul kapsz 10% bonuszt a zúzó, szúró és vágó sebzés ellenállásodra. E tulajdonság hátránya, hogy karizmád (CHA) csökken 1-el, s a savval, faggyal, fertőzésekkel, elektromossággal, tűzzel és a mérgekkel szemben ellenállásod 10%-kal csökken. Szemmel látható, s ellenérzést keltő jellegzetesség.
Storm of Arrows - Nyílvesszők vihara
A vihar szellem megjelenése vérvonaladban villámgyors reflexeket és hihetetlen kéz-szem koordinációt hagyott rád örökül. Az íjjal és nyílpuskával +3 sebzéssel többet tudsz okozni. Ugyanakkor olyannyira a távolsági küzdelmet helyezted előtérbe, hogy közelharcban nem jeleskedsz túlságosan: -10%-os módosítót kapsz a zúzó, és vágó ellenállásodra. Örökséges szemmel látható változást jelent, s emiatt sokan nem néznek rád jó szemmel.
Wind Ancestry - Szél-eredet
Légelementál őseidnek köszönhetően fürgébb és mozgékonyabb vagy, mint a többiek, s így nehezebben találnak el ellenfeleid. Ugyanakkor kevésbé vagy megfogható, mint a normális emberek, légies könnyedségű testedbe nem szorult akkora erő, s cipekedni se nagyon bírsz. Nyersz +1 módosítót fürgeségedhez (AG) és +10 módosítót az AC-hez, de az erőd (ST) csökken 1 ponttal, és a teherbíró képességed is csökken 20-al. Tulajdonságod észrevehető, így népszerűségedet nem éppen növeli.
Feralkin faji jellegzetességek
Beast of Burden - Teherhordó szörnyeteg
Masszív karod, és erős hátad miatt nagyon jól tudsz cipekedni, többet, mint az átlagos emberek, de ez a képesség úgy tűnik, azt a tudatalatti kényszert is erősíti, ami miatt egy csomó felesleges dolgot is magaddal cipelsz. A teherbíró képességed több 20 fonttal, de a sok ócskaság miatt, ami lehúzza zsebeidet, olyan zajt csapsz, mint egy bádogos, s emiatt -10 módosítót kapsz a rejtőzködés (sneak) jártasságodra. Szemmel látható jellegzetesség, s fel is kelti az emberek egy részének ellenszenvét.
Chameleon - Kaméleon
Valami rejtélyes képesség folytán képes vagy megváltoztatni bőröd színét, s így képes vagy jobban beleolvadni a környezetedbe +20 módosító a rejtőzködés (sneak) készségedhez). Sajnálatos módon azonban bőröd épp ezen sajátossága miatt gyengébb és sérülékenyebb is (-5 AC módosító, és a zózú ellenállás -5% büntit kap). Jellegzetességed a népszerűségedet sem növeli.
Eagle Eye - Sas szem
Szemed olyan éles, mint a sasé, de sajnos e nemes madár könnyű csontozatát is örökölted. 15 pontos bonuszt kapsz a távolsági fegyverhasználatodra (ranged weapon skill), de a teherbíró képességed csökken 30 fonttal. Negatív reakciókat kiváltó tulajdonság.
Elephant Hide - Elefánt bőr
Bőröd szokatlanul kérges. Fájdalomküszöböd, tűrési képességed nagyobb (+1 bonusz a vágó és zúzó sebzés határ) és 5% bonuszt kapsz a vágó és zúzó ellenállásodra, de 1 módosítót kapsz fürgeségedre (AG), és a zárnyitás készséged (lockpick) csökken 10 ponttal. Csak a vakok nem veszik észre, hogy nézel ki, de nekik se tetszel.
Monkey Brains - Maki észjárás
Egy szeszélyes majom szellem rejtélyes intelligenciával ajándékozta meg családodat. Kapsz +5 bonuszt a beszéd, a csapdakeresés/rejtek ajtó felfedés és a zárnyitás képzettségedhez, de képtelen vagy olyan modorosan viselkedni, mint a főemlősök némelyike, s ez csökkenti csere képzettségedet (-10 módosító), és a távolsági fegyverek használatát (-5 módosító). Szemmel látható mágikus beütésed nem egy ember szemét sérti.
Rabid Fervor - Fanatikus szenvedély
Harc közben elszabadulnak bestiális ösztöneid. Egykezes harc, kétkezes harc és pusztakezes harc jártasságaid +15 képzettségmódosítót kapnak, kritikus ütéseid valószínűsége pedig +5%-kal megnő. Sajnálatos módon a kelleténél talán kicsit jobban támaszkodsz szörnyű jellemvonásodra, emiatt -1 módosítót kap intelligenciád, és észlelésed (PE). Mágikus elfajzottságod okozta vérgőzös arckifejezéseddel inkább csak ellenségeket szerzel magad körül.
Regeneration - Regeneráció
Bestiális örökséged lehetővé teszi, hogy sebeid viszonylag gyorsan gyógyuljanak be. +2 módosítót kapsz a gyógyulási rátádra. Sajnos anyagcseréd viszont nem birkózik meg olyan jól a mérgekkel és fertőzésekkel (-15 módosítót kapsz a mérgekkel és a fertőzésekkel szembeni ellenállásodra). Tulajdonságod szemmel látható elváltozásokat okoz, s ezt nagyon kevesen díjazzák körülötted.
Serpent's Tongue - Kígyó nyelv
Egy kígyó szellem tekergőzött be vérvonaladba, befolyásolva modorodat és tested ellenálló képességét. A kígyó fortélyossága 15 ponttal növeli beszédkészségedet (speech), de gyengébb bőröd miatt 8%-kal csökken a savval, tűzzel és elektromossággal szembeni ellenállásod. A mágikus hatást észreveszik rajtad, s nem igazán díjazza senki sem.
Tusks - Agyarak
Egyébiránt emberinek mondható arcodból 8 hüvelykes agyarak nőttek ki, s emiatt gyakran nem értik a többiek, mit is szeretnél mondani. A beszédkészséged (speech) csökken 15 ponttal, ugyanakkor a fegyvertelen sebzésedhez kapsz +2 bonuszt. Arcod mágikus torzsága finoman szólva sem ébreszt rokonszenvet.
Wolf Hide - Farkasbőr
Egész testedet sűrű szűr fedi, egyértelművé téve, hogy mágiával érintett fajból származol. Szőrtakaród növeli védettségedet: +7 AC, +5 szúró és vágó sebzés ellenállás. Ugyanakkor meglehetősen szembeötlő farkasszerű jellegzetességed, ezért karizmád (CH) csökken -1 ponttal. A szőr között megbúvó élősködők igen megkeserítik az életed, s emiatt könnyebben betegedsz meg másoknál, s a tábortüzek környékét is jobb elkerülnöd: 7 módosító a fertőzésekkel szembeni ellenálláshoz, -5 módosító a tűzellenállásra. Nem nagyon kedvelnek az emberek.
Fordította / írta: Kwish 2003.09.08. |