Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők

Karakter
Alapstat
Tárgyak

Mastery
Earth

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Blog
IT Preview
IT Interjúk
IT DevD
IT DevG

2006.01.25. - Kwish

Új trailer és interjuhé

Az IGN PC lehozott egy új videót (~1.04 perc; QT/9,7 MB; WMV/5,83 MBa játékról, ami főleg a varázslatok effektjeit mutatja be. Az biztos, hogy ez a játék megdöbbentően nagy hent-fesztivál lesz. A trailer mellett lehoztak egy rövid interjuhét is... jó sok semmi van benne.

IGNPC: Milyen közel jártok az aranyhoz? Volt valamilyen váratlan késedelem?
Az arany már gyorsan közelít, mert a nyári megjelenést céloztuk meg. Először 2000-ben foglalkoztam a Titan Quest gondolatával, így már teljesen készen állok arra, hogy befejezzem, és bárkinek letegyem a kezébe. Remélem mindenki kellemesen meglepődik majd!

IGNPC: Mondanál arról valamit, hogy a multiplayer rész hogyan fejlődött?
A multiplayer már a kezdetektől fogva része volt a játéknak. Mindig úgy véltük, hogy szórakoztatóbb együtt játszani a barátokkal. Mikor először működőképes volt a multi elem, nagyon szórakoztató volt közösen teljesíteni a küldetéseket és harcolni a zsákmányért.

IGNPC: Éppen most melyik lenne a kedvenc helyszíned a játékban?
Az egyik kedvenc helyem egy aprócska görög tengerparti falu, Megara. A város hihetetlenül szép, és autentikus látványt kínál, telis-teli részletekkel, nagyszerű lelátással a csodálatos vízre, és a közeli fasorokra. E látkép kapcsán mindig igazán nagyra értékelem az ókori hátteret.
Persze az egész játék nagyszerűen néz ki, és a cégnél mindenkinek megvan a maga kedvenc területe.

IGNPC: Tervezitek, hogy a megjelenésnél már kiadtok valamilyen modkészítő eszközt?
Igen, terveink szerint a legtöbb olyan eszközt kiadjuk, amit a játék létrehozásánál használtunk, ideértve a pályaszerkesztőnket és a küldetésszerkesztőnket. A pályaszerkesztőnk igazán forradalmi eszköz, lehetővé teszi a hihetetlenül egyedi és gyönyörű területek gyors és könnyű létrehozását. A lehető legnagyobb mértékben szeretnénk támogatni a mod-készítő közösséget, így egy csomó sirály új tartalommal játszhatunk majd (és talán találunk néhány kiváló pályatervezőt is)!

IGNPC: Milyen volt a fejlesztés az egyéb projektek fejlesztéséhez képest? Milyen dolgok befolyásolták a folyamatot?
Igazán nagy kihívás egyszerre építeni a társaságot és fejleszteni a játékot. Mikor megszereztük a Titan Quest szerződést, 9 alkalmazottunk volt, most 37-en vagyunk. Így az elmúlt két évben nemcsak egy naccerű játékot készítettünk, hanem felvettünk és kiképeztünk 28 új embert is. Most már olyan a cég, mint egy jól olajozott gépezet, keményen dolgozunk, hogy beépítsük az utolsó dolgokat, és tökéletesre csiszoljuk a játékot!

IGNPC: Sok dolgot ki kellett vágni az eredeti elképzelésből? Ha igen, láthatjuk még ezeket a dolgokat a jövőben valahol?
Néhány korábbi, régi dolgot kivettünk a játékból, de betettünk néhány újat is. Hűek maradtunk a játék eredeti víziójához. A változások eredményeképp jobb lett a játék. A játékfejlesztés nagyrésze ismétlődő folyamat, így a fejlesztés során mindig jobb és más módokat találsz arra, hogy javíts rajta valamit.

IGNPC: Úgy tekintetek a Titan Quest-re, mint egy franchise megalapozó darabjára, vagy sokkal inkább arra törekedtek, hogy valami új dolgot találjatok ki?
A Titan Quest egy nagyszerű franchise kezdete! Véleményünk szerint a játék nagyon szórakoztató, s azt várjuk, ha a játékosok kipróbálják, még többet akarnak majd belőle (így mindenképp próbáljátok ki!).

Forrás: IGN PC - Titan Quest Trailer and Interview