Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők

Karakter
Alapstat
Tárgyak

Mastery
Earth

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Blog
IT Preview
IT Interjúk
IT DevD
IT DevG

2005.09.13. - Kwish

Titan Quest - IGN update

Az IGN is lehozott egy előzetest a Titan Quest-tel kapcsolatban. A cikk javarésze használhatatlan blabla, úgy látszik, nem igazán tudtak új dolgot írni, úgyhogy minimalista szemezgetés következik az egyébként sem hosszú szösszenetből...

  • A Titan Quest minden olyan jellemzővel bír, ami csáberőt jelenthet a játékosoknak: eltúlzott ragdoll fizika, dinamikus árnyékok a karakter modelleken a környezetnek megfelelően, hullámzó fű, fákon billegő levelek, nap/éjszaka ciklus, hatalmas robbanások (és mindezek mellett nem is lesz véres játék)
  • A hardcore RPG játékosoknak egy hihetetlenül mély skill fejlődési rendszert ígér, nem kevesebb, mint nyolc készség típussal: hadviselés (warfare), védelem (defense), föld (earth), vihar (storm), osonás (stealth), vadászat (hunting), szellem (spirit), és természet nature).
  • A varázslatok és az állati kísérők egyaránt nagyobbak és ütősebbek lesznek, ha több skill pontot költ rájuk az ember.
  • A co-op multiplayert lehet majd játszani LAN-on és neten keresztül is.
  • Bárhol lehet majd menteni. Azért szánalmas, hogy ezt már manapság ki kell emelni
  • Lesznek majd olyan hűdejajde kemény ellenfelek is, amitől mindenki összecsinálja magát...
  • A játékidő valami 100 órányi lesz.

Hát, kb. ennyi. Jó nagy (definiáltan és hangsúlyozottan) H&S játék várható. Tralalala.

Szerző: Tom McNamara
Forrás: IGN - Titan Quest Update