Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci

Világ
Mitológia
Gothic I
Gothic II
Területek
Csoportok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Így készült

INTERJUHÉ

Beszélgetések a játék fejlesztőivel, a kiadóval, ez meg az...


2007.01.14. - Kwish

Karácsonyi interjuhé
Még karácsonykor jelent meg a World of Gothic oldalon egy interjuhé német nyelven KaiRo-val, s néhány napja netet ért az angol fordítása is, így már fogyaszthatóvá vált... A végén volt két kérdés a German Developer Award díjesővel kapcsolatban, amit már nem fordítottam le, bocsi.

Tovább..


2006.10.12. - Kwish

Közösségi kérdezz-felelek
A World of Gothic fórumán megjelent egy közösségi kérdezz-felelek. A rajongók kérdéseire más rajongók (az oldal szerkesztői) válaszolnak a játék próbáját követően. Ez csak az első 40 a 75-ből, és néha nem teljesen értettem, miről is van szó...

Tovább..


2006.10.11. - Kwish

Interjuhé a zenei anyag készítéséről
Kai Rosencrantz beutazta a világot, hogy összegyűjtse azokat a zenészeket, akik megtölthették a Gothic 3 világát zenével. Leült, és egy kicsit elbeszélgetett az Aspyrral a játék hanganyagának elkészítéséről.

Tovább..


2006.10.09. - Kwish

FiringSquad interjuhé
A FiringSquad lehozott egy interjuhét az Aspyr Media képviselőjével. Mivel ámerikába készült az interjuhé, vannak benne lerágott csont jellegű infók és PR bullshit, vagy inkább csak azok...

Tovább..


2006.09.20. - Kwish

Gameplay Monthly interjuhé
A Gameplay Monthly oldal beszélgetett egy kicsinyt az Aspyr Media executive producerével, Blaine Christine-el a Gothic 3-ról. Áttekintő anyag, ámerikába. Őszintén szólva, néhány kérdést - no jó, egyet - felejtő ágra tettem (Monca, milyen játékok tetszettek neked?)

Tovább..


2006.09.17. - Kwish

Engine interjuhé Philipp Krause-val
A német PC Games Hardwere oldalon megjelent egy hosszú interjuhé Philipp Krause engine programozóval. A szöveg angol fordítása egy lelkes rajongónak köszönhetően megjelent az RPGDot fórumán. Szóval ez egy két áttételes cikk, így olyan amilyen, és sok olyan tech-blabla volt benne, ami totál ződ, azokat a részeket tessék hangos kacaj kíséretében átugrani (különösen javallt annál a shaderes résznél, tralala). Volt ahol inkább kihagytam :-/

Tovább..


2006.09.15. - Kwish

Áttekintő interjuhé az Aspyr-tól
Blaine Christine, az Aspyr executive producere nagyon sok órát tölt a Gothic 3 mellett. Leült egy kicsinyt, s elbeszélgetett a hivatalos angol oldal szerkesztőivel arról, hogy mi is tetszik neki legjobban a játékban.

Tovább..


2006.09.06. - Kwish

WoG interjuhé
A WoG letámadta néhány kérdéssel Kai Rosenkranz-ot, aki még válaszolt is rájuk. Az interjuhéban van néhány vadi új (???) többnyire lényes képecske is. Elég szerteágazó beszélgetés, kevés infótartalommal...

Tovább..


2006.05.20. - Kwish

RPG Codex interjuhé #2
Az RPG Codex lehozta a Gothic 3 interjuhé második részét (első rész). Értelemszerűen ez érdekesebb, mint a korábbi darab, hisz nem is hagyták az E3 előtti megjelenését... kötetlen játékmenet, szabadság, karakter-fejlődési rendszer... jobbnál jobb témák...

Tovább..


2006.05.14. - Kwish

IGN RPGVault interjuhé
Az IGN RPGVault készített egy interjuhét is Kai Rosenkranz-al (zeneszerző, fejlesztő). Nem érzem azt, hogy nyakon öntöttek volna egy rakás információval... egyáltalán nem.

Tovább..


2006.05.03. - Kwish

RPG Codex interjuhé #1
Az RPG Codex a korábbi ígérethez híven lehozta a Gothic III interjuhé első részét. Az interjuhé második része az E3-at követő héten jelenik meg, a Piranha Bytes kérésének megfelelően. Nem akarták elvenni a meglepetést a NAGY eseménytől.

Tovább..


2006.04.18. - Kwish

Megjelenéssel, verziókkal kapcsolatos interjuhé...
A World of Gothic oldalon lejött a tennap lefordított interjuhé második része. Ez is amolyan haversrác interjuhé, az igazi infótartalom minimális. Legfőképp arról folyik a szó, miként is adják ki a játékot, mi várható az esetleges Collectors/Special Edition-ba.

Tovább..


2006.04.18. - Kwish

Interjuhé a másolásvédelemmel kapcsolatban
A World of Gothic oldal két lelkes munkatársa lecsapott Stefan Berger producerre és Johann "Ivan Ertlov" Ertl közösség manágerre hogy egy kicsit dumcsizzanak velük. A fő téma a másolásvédelem, vagy mi (azóta már láttam jelzéseket, mely szerint az német->angol fordítás nem teljesen tökéletes...) Mielőtt bárki elkezdene fejhangon sikítozni, semmi nem derül ki az anyagból: a közösség retteg a StarForce védelemtől, ők meg még nem tudják, mit csináljanak...

Tovább..


2006.03.27. - Kwish

Tavalyi WoG interjuhé összegzés
A World of Gothic oldal tavaly decemberben karácsony tájékán készített egy interjuhét KaiRo-val, illetve elbeszélgettek vele erről-arról. Lehet, hogy nincs benne sok újdonság, de áttekintésnek mindenképp jó, a hossza miatt (~5 oldal) nem fordítok szó szerint mindent és a válaszokat inkább téma szerint próbáltam berendezni. Ciki, de csak minimálisan foglalkoztam a közösségre vonatkozó kérdésekkel, bocs.

Tovább..


2005.10.19. - Kwish

Gamecloud interjuhé
A GameCloud elkapta egy interjuhé erejére a Gothic brand menedzserét, Stefan Bergert, és készített vele egy kisebb interjuhét. Őszintén szólva, nem robban szét a sok új információtól...

Tovább..