|
2006.03.29. - Kwish
Rövid beszámoló a bécsi eseményrőlA Gothic 3 kiadója Bécsben szervezett egy kis betekintéssel fűszerezett prezentációt a nemzetközi (európai) sajtónak, ahol bemutatták az új harcrendszert, az életszerű játékvilágot, a teljesen új nappal-éjszaka ciklust, és az időjárás rendszert. Várhatólag a közeljövőben elszaporodnak a játékról szóló cikkek...
Azért azt tudni kell, hogy ez nem friss dolog, gyakorlatilag ezen az eseményen jelent meg az első ingame képecske, ~06.03.20 környékén...
Ivan Ertlov közösség menedzser a JooWooD fórumában lehozott egy kis áttekintést az eseményről, melyet Michael Paeck-kel (producer) kart karba öltve készítettek el. A PR szagú bevezetést mellőzve:
Amióta csak elkezdtük a Gothic sorozatot, az életteli és hiteles világ érzetének megteremtése mindig is kiemelt cél volt a fejlesztési folyamatban. A Gothic 2 nagy sikere után a legjobb játékélményt szerettük volna létrehozni a lehető legjobb technikai feltételek mellett.
Michael Paeck, a Gothic 3 producere bemutatta a játék kivételes minőségét és kidolgozottságát, s rámutatott a hihető, valóságos és életszerű világ fontosságára:
- Valós idejű, valósághű időjárás rendszer: A felhők úgy viselkednek, mint a valós életben, sötétebbek lesznek, ha eső közelít, s felszakadoznak, ha a nap előbújik. Minden lehetséges időjárási körülményt tartalmaz a játék, s ezek folyamatosan változnak is, akár csak a valóságban. A nappal / éjszaka ciklust is lenyűgözően valósághűen valósították meg.
- Élő környezet: A világ háromszor nagyobb, mint Khorinis, s különböző, gyönyörűen létrehozott növények; kézzel modellezett épületek; valósághű tájak; igazán "állati" intelligenciával felruházott állatok, és persze olyan NPCk találhatóak benne, melyek saját életüket élik a játékon belül, s együtt fáradoznak egy olyan világ létrehozásán, mely épp olyan valóságos, mint a miénk.
- A szürke árnyalatai: Nincsenek teljesen gonosz és teljesen jó frakciók. A játékban minden karakternek, és persze minden érdek-csoportnak megvannak a saját céljai, sőt, néha ennél több is. Ezek a csoportok már jóval kevésbé moralizálnak, ha céljaikat szeretnék elérni. Még az orkok sem gonoszak a szó szimpla értelmében, inkább olyan félreértett harcos-faj, mint a Klingonok - és néhány esetben jóval toleránsabbak, mint az emberek. A játékos még akár a bizalmukat és tiszteletüket is elnyerheti - ezt leginkább tiszteletreméltó tettekkel lehet elérni.
- Mindent befolyásolnak a tetteid: Minden olyan dolgot és tárgyat, melyet az NPCk használnak, használhat a játékos is, néha nagyobb, néha kisebb hatással. A játékos tetteiről szóló hírek pletykaként terjednek el a világon - technikailag egy nagyon komplex hír-terjesztő rendszer látja el ezt a feladatot, melynek eredménye, hogy bármely más karakterrel, vagy NPCvel kialakított kapcsolat valamilyen következményt generál. A főkarakter a múltbéli tettei alapján hitszegéssel, vagy bizalommal találja magát szembe, s a különféle érdekcsoportok körében barátságot, vagy épp gyűlöletet kelthet.
A Gothic 3 prezentáció után a meghívott újságírók még egy meglepetésben részesültek: a JooWooD egy középkori stílusú ebédet szolgált fel nekik, melyet egy különleges bemutatóval fűszereztek meg. A képzett kardművész "Roland von Blassenstein" és a JooWooD zsoldosa "Ivan Ertlov" csaptak össze, s bemutatták azt a két-kezes kardpárbajt, mely része a Gothic 3 új és izgalmas harcrendszerének is.
Szerző: IvanErtlov, Community Manager
Forrás: JoWood Forum - Gothic 3 Event in Vienna - FIrst Looks and Insights
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2006.04.04. - FiringSquad mini előzetesecskécske 2006.06.25. - GameStar infómorzsák, meg képecskék máshonnan 2006.07.03. - Gamestar morzsalék és képecskék 2006.08.20. - Új infómorzsák a PC Action-ből 2006.08.28. - Infó szemezgetés az RPGDot fórumból
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2006.03.23. - IGN frissített benyomások 2006.03.23. - 1UP előzetes (haha), de új képekkel! 2006.03.23. - Gothic III - 1UP előzetes (haha), de új képekkel! 2006.03.01. - 1UP előzetes 2006.01.01. - ActionTrip előzetes
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|