|
2005.01.31. - Kwish
Gamespy mini-előzetes / PC (05.01.30)Megjelent a Gamespy-on is egy mini-előzetes. Ebből már szemezgettem (nagyon!), de az már azért kiderült az eddigiekből is, hogy az Xbox-hoz képest lényegesen új dolgok nincsenek...
Pozitívumok |
Negatívumok |
Frissített játékmenet, erőtrükkök, készségek, RPG elemek, erősen szerteágazó történet, döntések, amelyek ténylegesen jelentenek valamit
|
Néhány fagyás, AI és harci bugok, befejezetlen textúrák, néhány befejezetlen történet elem.
|
(...)
Egy dolog már a játék elején kiderül, mégpedig, hogy a történet mesélés módja megváltozott. Az eredeti játékban a játékos nem válaszolhatott az NPCk olyan kérdéseire, amelyek még az át nem élt történet elemekre vonatkoztak. Ez elősegítette azt az illúziót, hogy a játékos próbálja meghatározni, ki is ő, és hogy milyen szerepet tölt be a történetben. Ebben a játékban a játékos VÁLASZOLHAT az ilyen típusú kérdésekre, arra építve válaszát, hogy milyen módon akar játszani a karakterrel. Például az egyik társam megkérdezte a karakteremet még a játék elején, hogy milyen Jedinek lenni és hogy milyen típusú fénykardom volt. Nyilvánvaló, hogy játékosként gőzöm sincs a dologról, de számos válaszlehetőséget kaptam, amiből választhattam. Kiválasztottam, hogy duplapengés, kék színű fénykardom volt. Később aztán, mikor már többet megtudtam magamról, feltűnt a kék, duplapengés fénykardom, és azt mondhattam, hogy az enyém.
(...)
Bár a játékkal szórakoztató volt játszani, volt néhány bug és probléma. A játék, amivel foglalkoztam, közel 98%-os készültségi szinten volt, de néhányszor összeomlott az egész és voltak a játékmenetnek olyan aspektusai, ami miatt csak a ráztam a fejem. Például volt olyan, hogy a társaim nem követtek, pedig nem is voltam solo módban. Előfordult néhányszor, hogy a harc közben észrevettem, nincsenek velem a társaim, és abban a szobában találtam meg őket, ahol korábban jártam. Volt olyan eset is, hogy egy NPCt használtam valamilyen küldetés megoldásában, és amikor a karakterem visszatért, teljesen egyedül volt. A csapatom nem volt velem, és sehol sem találtam őket azon a pályán.
A karakterek, különösen a játékos karakter és az NPCk igazán jól néznek ki, de voltak olyan helyek a játékban, ahol a környezet és a lakosok nemcsak rossz minőségben voltak megjelenítve, hanem inkább úgy néztek ki, mintha csak úgy kitöltenék a helyet.
A LucasArts elismert néhány hibát a fentiekből, mikor megküldte a játékot, így nagyon remélem, hogy ezek eltűnnek majd a végleges verzióból. A játék hihetetlen módon szórakoztató, ha minden úgy működik majd, ahogy feltételezéseim szerint működnie kellene.
Szerző: John Keefer
Forrás: Gamespy
|
|