Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
FAQ
Rendszerspeci

Játékvilág
Bolygók
Társak
Krónikák

Karakterek
Kasztok
Prestige-class
Tulajdonságok
Szakértelmek
Képességek
Erőtrükkök
Formák
Táblázatok

Játékmenet
Végigjátszás
Modok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Development Diary
Infómorzsák

2005.01.31. - Kwish

Gamespy mini-előzetes / PC (05.01.30)

Megjelent a Gamespy-on is egy mini-előzetes. Ebből már szemezgettem (nagyon!), de az már azért kiderült az eddigiekből is, hogy az Xbox-hoz képest lényegesen új dolgok nincsenek...

Pozitívumok Negatívumok
Frissített játékmenet, erőtrükkök, készségek, RPG elemek, erősen szerteágazó történet, döntések, amelyek ténylegesen jelentenek valamit Néhány fagyás, AI és harci bugok, befejezetlen textúrák, néhány befejezetlen történet elem.

(...)

Egy dolog már a játék elején kiderül, mégpedig, hogy a történet mesélés módja megváltozott. Az eredeti játékban a játékos nem válaszolhatott az NPCk olyan kérdéseire, amelyek még az át nem élt történet elemekre vonatkoztak. Ez elősegítette azt az illúziót, hogy a játékos próbálja meghatározni, ki is ő, és hogy milyen szerepet tölt be a történetben. Ebben a játékban a játékos VÁLASZOLHAT az ilyen típusú kérdésekre, arra építve válaszát, hogy milyen módon akar játszani a karakterrel. Például az egyik társam megkérdezte a karakteremet még a játék elején, hogy milyen Jedinek lenni és hogy milyen típusú fénykardom volt. Nyilvánvaló, hogy játékosként gőzöm sincs a dologról, de számos válaszlehetőséget kaptam, amiből választhattam. Kiválasztottam, hogy duplapengés, kék színű fénykardom volt. Később aztán, mikor már többet megtudtam magamról, feltűnt a kék, duplapengés fénykardom, és azt mondhattam, hogy az enyém.

(...)

Bár a játékkal szórakoztató volt játszani, volt néhány bug és probléma. A játék, amivel foglalkoztam, közel 98%-os készültségi szinten volt, de néhányszor összeomlott az egész és voltak a játékmenetnek olyan aspektusai, ami miatt csak a ráztam a fejem. Például volt olyan, hogy a társaim nem követtek, pedig nem is voltam solo módban. Előfordult néhányszor, hogy a harc közben észrevettem, nincsenek velem a társaim, és abban a szobában találtam meg őket, ahol korábban jártam. Volt olyan eset is, hogy egy NPCt használtam valamilyen küldetés megoldásában, és amikor a karakterem visszatért, teljesen egyedül volt. A csapatom nem volt velem, és sehol sem találtam őket azon a pályán.

A karakterek, különösen a játékos karakter és az NPCk igazán jól néznek ki, de voltak olyan helyek a játékban, ahol a környezet és a lakosok nemcsak rossz minőségben voltak megjelenítve, hanem inkább úgy néztek ki, mintha csak úgy kitöltenék a helyet.

A LucasArts elismert néhány hibát a fentiekből, mikor megküldte a játékot, így nagyon remélem, hogy ezek eltűnnek majd a végleges verzióból. A játék hihetetlen módon szórakoztató, ha minden úgy működik majd, ahogy feltételezéseim szerint működnie kellene.

Szerző: John Keefer
Forrás: Gamespy