Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
FAQ
Rendszerspeci

Játékvilág
Bolygók
Társak
Krónikák

Karakterek
Kasztok
Prestige-class
Tulajdonságok
Szakértelmek
Képességek
Erőtrükkök
Formák
Táblázatok

Játékmenet
Végigjátszás
Modok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Development Diary
Infómorzsák

2004.12.20. - Kwish

Game Revolution értékelés / Xbox (04.12.20)

A Game Revolutionoldal egy meglehetősen érdekes (kissé felületes? hülye?) értékelést tett közzé. Konklúziójuk a B+ minősítés, bármit is jelentsen. Néhány gyöngyszem...

ÖSSZEGZÉS: B+
+ Nagyszerű SW saga
+ Elágazó történet
+ Morális döntések
+ Jó fordulatok és kiegyensúlyozottság
- De nincs új elem a játékmenetben
- Grafikai problémák

Lényegében a TLS ugyanaz az RPG, mint az eredeti KotOR, csak új Jedi köpenybe bújtatva. Teljesen ugyanaz a játék engine, és a fókusz megint egy epikus single-player SW játék, melynek a lényegét már rég lelepleztem.
(...)

Miután a fenti magvas megállapítást megteszi az értékelés írója (mármint hogy nincs új dolog a játékban), gyakorlatilag ezt ragozza tovább (a vadi új, és a játék értékeként megemlített befolyásolás rendszert kb. 4 sorban elintézi).

A játék maradéka (a befolyásolás rendszeren és a minimálisan módosított minijátékok mellett) nem áll másból, mint aprócska kiegészítésekből, javításokból és egyensúlyozási dolgokból. (És aztán a debil a változatlanság zászlaját lengetve megemlíti az új dolgokat!) Nagyon sok új tárgyat lehet létrehozni, ha rendelkezel a megfelelő készséggel. Nagyon sokat fektettek abba a készítők, hogy hasznosabbá tegyék a korábban mellékes szakértelmeket.

A fénykard formációk tárgyalásánál belinkeltek valami videót egy kövérkés pattanásos kamaszról, aki egy seprűnyéllel összevissza hadonászik cirka két percen keresztül... *sóhaj*

Az a helyzet ezekkel a változásokkal, hogy viszonylag kis módosításokról van szó. A presztízs osztályok lényegében a három eredeti Jedi osztály kiterjesztései. Az új képességek és erőtrükkök többnyire aprócska fejlesztések (pl. hogy a karakter a kezével is visszaverheti a blaster lövedékeket). Ne várjatok semmilyen jelentősebb, új harci mozgást, vagy képességet, vagy olyan erőtrükköt, ami lángokba borítja az ellenfeleidet. A TSL-t pontosan ugyanúgy kell játszani, mint a KotOR-ot.

Ebben az értékelésben is felvetik a grafikus engine / framerate kérdést, valamint a hanganyagot itt is egekig magasztalják.

A TSL visszahoz mindent, ami nagyszerű volt a KotOR-ban, s csak egy kicsit fűszerezi meg az egyébként már telepakolt tányért. A kampány visszahozza az első rész varázslatát és morális rugalmasságát, és a TSL-nek nagyszerű újrajátszhatósági értéket adnak a társak, valamint, hogy a játékos döntésein alapul a történet. A grafikus engine már elavult. No persze ez senkit sem kell hogy elijesszen a TSL-től, a játék épp olyan, mint amikor egy öreg barát benéz az emberhez - talán már ismered az összes viccét, de a pokolba is, mégiscsak jó, hogy megint itt van a közeledben.


Szerző: Duke
Forrás: Game Revolution


(Vissza)