|
2007.05.21. - Kwish
Mask of the Betrayer community update #2Az NWN2 fórumon megjelent az újabb közösségi frissítés, ami ismét háttéranyagot szolgáltat Rashemenről. Kicsit. Shane azt is beígérte, hogy - tadamm!!! - a héten néhány igazán sirály hírrel (some cool news) is megörvendeztetik a nagyérdeműt, és hogy a közeljövőben komolyabb betekintést is adnak a kiegészítőbe.
1. Milyen új tartalmakra számíthatunk (új hangok? Új tetováló alrendszer? Haj stílusok, vagy új haj-rendszer? Egyéb, Rashemen támogató karakter testreszabási lehetőségek? Új felszerelések? Varázslatok? Fegyverek? Miniatűr hörcsögök? Jég menyétek?)
Obsidian: Beteszünk a játékba néhány új rashemi arcot és haj stílust, melyeket a játékosok számára is hozzáférhetővé teszünk. Úgy döntöttünk, hogy semmilyen tetováló rendszert nem alakítunk ki a Mask of the Betrayer-ben. Bár maszkokat viselhettek majd. Nem vagyok abban biztos, hogy túlságosan sokat foglalkoztunk volna a rágcsálókkal.
2. Azt olvastam, hogy a rashemenek meglehetősen xenofóbok, idegengyűlölők. A PC majd harcol a helyi lakosok oldalán, vagy éppen ellenük?
Obsidian: Valóban úgy találjátok majd, hogy a rashemenek nem szeretik az idegeneket. Általában véve meglehetősen semlegesen viselkednek a főkarakterhez, bár lesznek olyanok, akik támogatják majd, de olyanok is, akik nyíltan ellenségesek lesznek.
3. Mi a helyzet a Rashemenek híres Szellemeivel? Simán el tudok képzelni néhány kedves kis mellékküldetést, melyben barátságos és ellenséges szellemek is szerepelnek. Emlékszem pl. a BG azon küldetésére, melyben egy driáddal kellett foglalkozni, segítettem neki, hogy megszabadulhasson néhány baromarcútól, akik megpróbálták kivágni a fáját. A rangerek, druidák (és talán a barbárok) nyernek valami speciális privilégiumot, ha a Szellemekkel lépnek kapcsolatba?
Kellene nekik, nem? (Ráadásul ezek nem is tartoznak a túlerősített osztályok közé, s ez jó okot adna arra, hogy valaki megpróbálja a kósza, vagy a druida karakter osztályt.
Obsidian: A szellemek úgy általában véve kiemelkedő szerepet játszanak a Mask of the Betrayerben. Nagyon sok visszajelzést, reakciót építettünk a játékba, de sokkal inkább a játék közben meghozott döntésekről van szó, mintsem azokról, melyeket a karakter létrehozásakor hozol meg. Bármi olyan tartalom, melyet csak egyetlen osztály, vagy faj kedvéért teszünk a játékba azt eredményezi, hogy egy csomó játékos nem is fog velük találkozni. Így aztán mi azokra a reakciókra fókuszálunk, melyek több embert szórakoztatnak.
4. Lehetséges esetleg, hogy átélünk egy támadást Thay részéről, mikor Rashemenben tartózkodunk? Vagy esetleg lehetőségünk lesz arra, hogy mi is átlépjük a határt?
Obsidian: Lehetséges. Bár még egy hősi szintet elért karakternek is igen kemény dolga lesz, ha megtámadja Thayt.
5. A druidák, kószák (és talán a Szellem Sámánok) megkapják annak lehetőségét, hogy kommunikálhatnak a szellemekkel?
12. Hornclaw the Grey szerepel a játékban? De ha nem, akkor az Owlbear-ek (Bagolymedvék) bekerülnek?
Obsidian: Gondolkodtunk azon, hogy a bagolymedvéket betesszük a kiegészítőbe, de a D&D világában nem igazán rohangásznak a bagolymedvék a négy lábukon. Fiatalságunk idején a bagolymedvék kétlábúak voltak, s egyszerűen nem bírtuk rávenni magunkat, hogy négylábú bagolymedvéket hozzunk létre. Így ehelyett inkább más lényekkel foglalkoztunk.
Forrás: NWN2 Forum: MotB Community Update #2
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2007.06.08. - Mask of the Betrayer CU#3 2007.06.23. - Community update az Obsidiantól (070620) 2007.07.17. - Community Update - Genasi infók
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2007.05.10. - Mask of the Betrayer community update #1
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|