|
2007.01.18. - Kwish
Beszélgetés Robert McGinnis-szelAz NWVaulton megjelent egy beszélgetés az Obsidian egyik QA és közösségi kapcsolatok mókusával, Robert McGinnis-szel. A játéktól független, személyesnek tekinthető kérdésekkel nem foglalkoztam. Nem nagy szám.
(...)
3. Mennyi időt szánsz az NWN2 közösségre?
Ez igazából napról napra változik. De általában a napom jókora részét a közösségnek szentelem: kapcsolatban állok az új Közösségi Képviselőkkel (); felkutatom, hogy melyek a legfrissebb problémák; csekkolok néhány nagyszerű plug-int és egyedi tartalmat; s keresem annak a módját, hogy miként tudnánk jobban támogatni a közösséget s megpróbálok segíteni azoknak az embereknek, akiknek valamilyen problémája van a játékkal, vagy az eszköztárral. Nagyon érdekelnek az egyedi tervezésű UIk - úgy tűnik, ismét a DMFI eszköztár lesz a nyerő. A PW adminoknak érdemes lenne utána nézni, ha esetleg eddig még nem tették meg.
4. Mi az amin most dolgozok, s amiről elárulhatsz valamit?
A legjobb dolog talán amin az utóbbi időben dolgoztam, hogy összeraktam a Közösségi Képviselő programot. Tonnányi jelentkezést kaptunk, s azt hiszem sikerült elérnünk, hogy egy csomó ember részt vegyen az új rendszerben. A legtöbben vezetői annak a területnek, melyre majd oda kell figyelniük. Néhányuk a legnagyobb kritikusaink közül került ki. Azt hiszem, nagy segítségünkre lesznek majd abban, hogy mire kellene a leginkább fókuszálnunk, s segítenek majd azt is lefixálni, hogy a közösségnek - mint egésznek - mire van a leginkább szüksége.
(...)
6. Szerinted most mi foglalkoztatja a leginkább az NWN2 játékosokat, s milyen terveitek vannak ezekkel a dolgokkal kapcsolatban?
Nos, nem árulhatok el túl sok részletet a jelenlegi és jövőbeni fejlesztéseinkről, de azt elmondhatom, hogy a közösségi jelentésekben szereplő témákat nagyon komolyan vesszük, épp ezért állítottuk fel a Közösségi Képviselő programunkat is. Nagy mértékben odafigyelünk arra, amit a közösség akar és amit a közösség szeretne, s azt hiszem, elég boldogak lehetnek majd az eredménnyel. Korábban említettem az Obsidian és a közösség között kialakult partneri kapcsolatot. Rájöttünk, hogy az NWN sokkal több, mint egy átlagos videó játék, s hogy a játék sikeres igen szorosan kapcsolódik ahhoz, hogy milyen jól sikerül a közösségnek és az Obsidiannak a teljes NWN csomagot integrálnia és kiegészíteni azt valami újjal.
7. Mit látnál legszívesebben a közösség részéről (akár egyedi tartalom, akár valamilyen modul tekintetében)?
Nagy PW játékos vagyok, így alig várom, hogy megnézhessem a PWket. Nagy rajongója vagyok Adam Miller munkáinak is, mint ahogy a DMFI, PRC, DLA és C.R.A.P. cuccainak is. Már alig várom, hogy lássak néhány egyedi UIt, meg néhány nagyszerű modellt (melyeken tudomásom szerint a közösség dolgozik). A vágyaim elég egyszerűek: ide nekem mindent, és akkor boldog leszek.
(...)
9. Mi a véleményed az eddigiek alapján a közösségről?
Teljességgel lenyűgöz annak a tudásnak a mélysége, mely az elmúlt években az NWN1-el kapcsolatban felhalmozódott, s a közösségnek az az általános hajlandósága, mellyel befogadja az új tagokat s segít nekik. Ez igazán egy közösség, s nemcsak a játékosok gyűjteménye. Mi vagyunk új srácok ezen a területen, s rajtunk múlik, hogy helyt állunk-e a játékosok előtt. Remélem látják, hogy milyen komolyan gondoljuk azt, hogy az NWN2t legalább olyan jó játékká tegyük, mint amilyen az NWN1 is volt. A közösség meglehetősen szenvedélyes a Neverwinter Nights-al kapcsolatban. Így mi is.
Forrás: Official Obsidian Interview - Robert McGinnis (QA and Community relations)
|
|