Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.07.26. - Kwish

Comic-Con infóemlékeztetők...

Az NWN2 News oldalon megjelent néhány első kézből származó élménybeszámoló a Comic-Con NWN2 prezentációival kapcsolatban. Amolyan áttekintés félék, új infó azért nem derült ki. Lássuk, röviden...

Shokatshin beszámolója
Az itt szereplő információk közül a legtöbb már biztos megjelent máshol is, így előre is elnézést kérek az ismétlésekért. Egy demó alfa-verziót mutattak be a Comic-Con-on. Elég remekül nézett ki, de én egyszerű lélek vagyok, így könnyen le tudnak nyűgözni.

Néhány olyan dolog, ami újonnan került a játékba
  • A cutscene rendszer a KotOR rendszerén alapszik.
  • Warlock alaposztály
  • Létsíkkal kapcsolatos lények
  • Terültre ható varázslatok, melyek esetében látszik, hogy területre hatnak
  • A karakter mögötti látószög hasonló az Oblivionban megismerthez
  • Világtérkép
  • Az istenségek kiválasztása nagyon baró, a karaktergeneráláskor lehet választani egy nagyon hosszú listából (már ikonok is vannak)
  • Összesen olyan 160-féle fej van az összes faj vonatkozásában, minden faj esetében hat általános modell, és van egy-két speciális minden faj esetében

Modulok, cuccok
  1. Az épületek egyedi részei, illetve a páncélzatok egyedi darabjai is kifesthetőek
  2. A lények és az épületek méreteit módosíthatjátok (x, x, x)
  3. A scripteket nem lehet csoportosítani
  4. Nem volt egyértelmű a válasz arra vonatkozóan, hogy vajon lehet-e fajokat, osztályokat betenni a játékba, szöveg: a "2da fájlokban nagyon sok dolog kötött kódolású (hardcoded)"; "ha az adott osztály és a képességek már ott vannak az engine-ben, akkor igen" (de akkor meg miért kellene betenni?!)
  5. Van valami BAKE-nek hívott új dolog, aminek az outputja az adott terület, pálya fájla lenne. Nem igazán értettem, amit ott mondtak.
  6. Nagyon keményen dolgoznak azon, hogy a DM kliens benn legyen a játékban. Bár úgy tűnik, nem érik el a céljukat, mert nem igazán tudják, miként kezeljék a szituációt.
  7. Scriptek segítségével lehet majd növelni a lények sebességét.

Általános infók
A pszichonikusok nem igazán passzolnak a játék engine-be, így lehet, hogy később sem kerülnek be a játékba.

Főküldetés spoilerek
  1. Lesz egy ún. Bárdok Csatája esemény, ahol más bárdokkal kell dalversenyre kelni. A röhögés garantálva.
  2. A játékosok 15-20 szint környékén végezhetnek a hivatalos kampánnyal.
  3. A betöltéseknél ilyen helyszínek nevét csíptem el: "Githyanki Caves", "Highcliff", "Crossroad Keep"
  4. Várhatóan 4 FR hős lesz a játékban, de istenek avatárjai nem jelennek meg.
  5. A kampány esetében úgy tűnik, három fejezet lesz, és a fejlesztők azt mondták, hogy minden fejezetért három ember felelt.

Szerző: Shokatshin
Forrás: NWN2News - Commentary & Article News : NWN2 @ Comic-Con


Strummerville beszámolója
  • Karaktergeneráláskor csodásan mutatnak a karakterek, a fél-orkok sem néznek ki bénán. Minden osztálynak van egy kezdő felszerelése, ami százszor jobban néz ki, mint az NWN1-ben.
  • 29 képesség pont volt. Nagyon jó a színezés, sokkal inkább eltérő megjelenést lehet kialakítani, mint az NWN1-ben. A 3Ds portrék elég rajzfilmszerűnek látszanak.
  • A városok sokkal jobban néznek ki, mint a külső területek. Úgy tűnt, mintha a PC tett volna néhány lépést hátrafelé. Kicsit fura az az animáció, ahogy a karakter rohanásból egyszer csak megáll.
  • A párbeszédek változnak, némelyik olyan, mint az NWN-ben (dialógus boxokban), némelyik meg olyan, mint egy film, a kamera ide-oda vált. Hangos dialógusok még nem voltak.
  • A bal felső sarokban látható térkép nagyon jól néz ki, kerek alakú, és nem mutatja meg az egész területet, csak egy kis részt, ahol a PC is elhelyezkedik (nem beszéltek arról, hogy lehetne-e növelni a térképpel megjelenített területet).
  • A dire wolf szuperül néz ki akció közben (főleg, ha az ember nem foglalkozik azokkal a tüskékkel).
  • Az istenségek tekintetében lesznek korlátozások, de ezeket egy kis programozással felül lehet írni.
  • Látott lények: zombie, wraith, elit vámpír (néhány lény esetében voltak elit verziók), ghast, ork, goblin, bugbear, shadow reaver, vörös és fekete sárkány, csontik (fekete... vagy valami ilyesmi, lizard man.
  • Úgy tűnt, hogy cirka hat részt lehet különállóan színezni.
  • A világtérkép csak az eszköztárban volt meg, nem magában a játékban.
  • A DM-ről Feargus azt mondta, hogy nem tudják, mit hoz a jövő.
  • Josh szerint az egyjátékos kampány "fene hosszú".

Szerző: strummerville
Forrás: NWN2News - Commentary & Article News : More NWN 2 reports from Comic Con